Man kan ju inte sova exakt på gatan omkring folk, kan inte sova i tält heller pga rädslan för fästingar som orsakar TBE och Borrelia... Hängmatta får man säkert ont i ryggen av utifrån vad de andra säger om det.
Vad har jag kvar då? Bygga en koja i skogen?
Kom med mer tips, det ska funka långsiktigt... Jag tänker mig staden Bergen/Norge med ca 250.000 invånare, vet inte om jag orkar bo på ett "säkert ställe" för 300-400 SEK/dygn.
Jag tänker inte ge upp så lätt, har inte jätte mycket pengar och måste dryga ut bankkontot tills jag får ett jobb.
Senast redigerad av Falukorvkuk 2017-06-11 kl. 23:41.
Man kan ju inte sova exakt på gatan omkring folk, kan inte sova i tält heller pga rädslan för fästingar som orsakar TBE och Borrelia... Hängmatta får man säkert ont i ryggen av utifrån vad de andra säger om det.
Vad har jag kvar då? Bygga en koja i skogen?
Kom med mer tips, det ska funka långsiktigt... Jag tänker mig Bergen i Norge med ca 250.000 invånare, vet inte om jag orkar bo på ett "säkert ställe" för 300-400 SEK/dygn.
Jag tänker inte ge upp så lätt, har inte jätte mycket pengar och måste dryga ut bankkontot tills jag får ett jobb.
Bergen i Norge? Du menar staden Bergen? Den som har typ mest regndagar per år i hela världen? Skulle inte vara mitt val om jag skulle bo utomhus.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!