2006-01-04, 16:56
Medlem
Carina Berg skulle ju bli TV4:s stjärna i morgonsoffan denna höst. Men jag har inte sett henne där på ett bra tag. Nu sitter där en ljus tjej som har alla chipsen i påsen, så jag saknar inte Carina Berg, men vad hände?
Citera
2006-01-04, 19:51
Medlem
Hon avtackades förra veckan med blommor, men hörde inte vad hon ska göra numera.
Citera
2006-01-04, 21:05
Medlem
catamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balla baltazar
Carina Berg skulle ju bli TV4:s stjärna i morgonsoffan denna höst. Men jag har inte sett henne där på ett bra tag. Nu sitter där en ljus tjej som har alla chipsen i påsen, så jag saknar inte Carina Berg, men vad hände?

Det har blivit vinter...
Citera
2006-01-04, 22:20
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balla baltazar

Hon har varit programledare för TV4:s Nyhetsmorgon hela hösten (måndag, tisdag och onsdag). Tack och lov är hon väck nu!!
Citera
2006-01-05, 10:34
Medlem
Skulle inte hon få ett eget program till våren?
Citera
2006-01-06, 10:52
Medlem
Mongolizers avatar
Hon borde gå tillbaka till P3. Precis som Annika Lantz passar hon bäst i radio.
Citera
2006-01-06, 11:02
Medlem
Markattans avatar
Ser heldre henne än stolpskottsbimbon Pascalidou som soffpratare iaf.... Största dippet i 4:ans historia..
Citera
2006-01-06, 11:05
Medlem
blaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongolizer
Hon borde gå tillbaka till P3. Precis som Annika Lantz passar hon bäst i radio.

Nej, ingen av dom passar i radio. Annika Lantz är både jobbig att kolla på och lyssna på. Carina Berg kan man väl vila ögonen på, så länge man slipper lyssna på henne (gillade dock henne mer än vad jag gillade Peter Eriksson som hade morgonpasset på P3 innan, han skulle jag lätt kunna strypa).
Stuva in båda två långt in i ett statligt arkiv och släpp bara ut dom till juletid.
Citera
2006-01-06, 11:18
Bannlyst
Tycker hon är rätt het. Hon (dvs Carina), den blonda bruden och Tilde de Paula borde sitta i morgonsoffan och givetvis - runt 9-snåret - ska det hela mynna ut i en lesbisk sexorgie.
Citera
2006-01-06, 23:24
Medlem
Carina Berg är väl rätt okej, kanske inte aktuell för Nobelpriset, men, "easy on the eyes".
Citera
2006-01-08, 21:18
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markattan
Ser heldre henne än stolpskottsbimbon Pascalidou som soffpratare iaf.... Största dippet i 4:ans historia..

Vad kännetecknar en stolpskottsbimbo enligt din uppfattning? Att dom inte kan stava (än mindre uttala) till "hellre"?
Citera
2006-01-08, 22:50
Medlem
Fabian FoXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Tycker hon är rätt het. Hon (dvs Carina), den blonda bruden och Tilde de Paula borde sitta i morgonsoffan och givetvis - runt 9-snåret - ska det hela mynna ut i en lesbisk sexorgie.

Är Scherman underättad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in