Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-14, 22:43
Medlem
Ja, om tjejen är runt 170 lång och killen runt 185 lång. På fredag ska jag träffa en kille med den längden och jag vet att han kommer ta initiativ till sex, jag vill gärna göra kvällen till en oförglömlig kväll.

Vilka ställningar är bäst och varför?
Citera
2017-06-14, 22:50
Medlem
nog för att det knullkarlsson säger stämmer, men varför har du optinojja när du ska knulla? märker du inte om det funkar?
Citera
2017-06-14, 22:51
Medlem
Watumeennes avatar
Vilken ställning som helst fungerar.
Citera
2017-06-14, 22:52
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summan
Ja, om tjejen är runt 170 lång och killen runt 185 lång. På fredag ska jag träffa en kille med den längden och jag vet att han kommer ta initiativ till sex, jag vill gärna göra kvällen till en oförglömlig kväll.

Vilka ställningar är bäst och varför?

Skulle nog vilja påstå iofs är du väl kanske lite lite över medel (jag vet inte har inte kollat) lång...
Och sist jag kollade så är även killen lite över medel (några cm?) kan ha ändrats dock...

Hur som helst... ställningar... ALLA ni kan komma upp med skulle jag tippa då ni är normal längd bägge två?

Ett antal ställningar handlar ju om hur vig du är och hur stark han är... men längden i ert fall är nog inte det avgörande...
Citera
2017-06-14, 22:55
Medlem
Den ställningen som blir av är den bästa!

Ni är ju bra i fas storleksmässigt så jag ser inga problem med någon ställning alls.
Vilken gillar du bäst själv?
Citera
2017-06-14, 22:57
Medlem
Med dom märkliga längdförhållandena kan ni glömma att göka. Det får bli te istället.
Citera
2017-06-14, 23:03
Medlem
bzsx0809s avatar
Som många tidigare har poängterat så kommer de flesta att fungera alldeles utmärkt.

Sen är det helt enkelt upp till dina egna preferenser. Vad tycker jag själv? Tjejen ovanpå.
Citera
2017-06-14, 23:05
Medlem
Spelar ingen roll vilken längdskillnad då bästa ställningen är när man ligger under tjejen på golvet och hon gör djupa squats på kuken..
Så en bra, uthållig och duktig squat-rumpa är mycket viktigare i min mening..
Citera
2017-06-15, 06:58
Medlem
I horisontellt läge i sängen så är alla lika långa, kör på i en varierande repertoar och stöna som fan, så ordnar det sig.
Citera
2017-06-15, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkel2
I horisontellt läge i sängen så är alla lika långa, kör på i en varierande repertoar och stöna som fan, så ordnar det sig.

Hur tänkte du nu? Vart tog längdskillnaden vägen, och kommer den någonsin tillbaka?

Till TS, om han vill ha dig (och du honom) så kommer alla ställningar vara himmelriket. Krångla inte till det.
Citera
2017-06-15, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Hur tänkte du nu? Vart tog längdskillnaden vägen, och kommer den någonsin tillbaka?

Till TS, om han vill ha dig (och du honom) så kommer alla ställningar vara himmelriket. Krångla inte till det.

Ligger man ner så är längden på benen ganska oväsentligt, de särar man på. Det som är väsentligt är hålet, så att säga.
Citera
2017-06-15, 09:44
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Jag skulle vilja komplettera knullklassons inlägg med att hundställning i prutten är klart äverlägset men i stort sett alla ställningar där du blir tagen i prutten kommer vara överlägsna allt annat just på grund av ert specifika längdförhållande. Hade han varit längre eller du kortare hade det varit en annan femma men i och med 170/185 rekommenderar jag att ni börjar Double-Backed Beast i prutten, går över till Cowgirl (i prutten), som bonus kan du ge honom Reverse Cowgirl (prutten), en omgång Missionary (prutten, var annars) och till sist avslutar ni med en rejäl Hundställning i fisan inkl. en ordentlig krämpaj i cracken
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in