Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-22, 17:10
  #1
Avstängd
Var inne i en tobakskiosk och köpte snus häromdagen och när jag stod i kö så såg jag ett cigg märke jag aldrig sett tidigare. Det var en indian på bild på asken. Märket hette apache.
Någon som testat dessa Apache cigg?
Citera
2017-06-22, 22:03
  #2
Medlem
Dom låter ganska intressanta faktiskt, citerar från netsnus.se: "Förpackningen kommer i en utmanande elegant färg samt färgade cigaretter och sist men inte minst, en speciell smak som skapar en överraskande och lugnande smak och doft."

Dom verkar vara väldigt nya i sverige då jag endast hittar en sida som skriver om dom (netsnus.se), men om någon köper ett pakt så skulle jag gärna uppskatta en bild. Skulle vara intressant att se vad dom menar med "färgade cigaretter"
Citera
2017-06-23, 10:19
  #3
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motor12
Skulle vara intressant att se vad dom menar med "färgade cigaretter"
Tror dom menar att rullpapperna är färgade, som t.ex black devil som finns i både rosa och svarta färger.
Citera
2024-02-02, 02:50
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedkex
Tror dom menar att rullpapperna är färgade, som t.ex black devil som finns i både rosa och svarta färger.

De ser ut som vanliga cigaretter - vitt papper och beige filter. Köpt och provat dom och det är som att röka luft - måste vara väldigt lite nikotin i dom.
Spelar ingen roll att de är billiga, kommer inte köpa dom igen då de är helt värdelösa!
Citera
2024-02-02, 02:52
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motor12
Dom låter ganska intressanta faktiskt, citerar från netsnus.se: "Förpackningen kommer i en utmanande elegant färg samt färgade cigaretter och sist men inte minst, en speciell smak som skapar en överraskande och lugnande smak och doft."

Dom verkar vara väldigt nya i sverige då jag endast hittar en sida som skriver om dom (netsnus.se), men om någon köper ett pakt så skulle jag gärna uppskatta en bild. Skulle vara intressant att se vad dom menar med "färgade cigaretter"

De ser helt vanliga ut - vitt papper med beige filter.
Väldigt svaga, typ som Blend ultra.
Citera
2024-02-05, 07:55
  #6
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Väldigt svaga... Smakar ingenting, men funkar väl att mecka med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback