2017-06-23, 12:48
Moderator
evilhoneys avatar
Då många startar trådar endast för att fråga var man kan hitta likasinnade och de sällan leder till någon diskussion har vi nu beslutat oss för att skapa en samlingstråd för just dessa frågor.

Observera att detta INTE är en kontaktannonstråd. Regel 1.01 kommer tillämpas på alla som postar annonser.

Nya trådar som skapas med denna frågeställning kommer papperskorgas.
//mod
Senast redigerad av evilhoney 2017-06-26 kl. 07:18.
Citera
2017-06-23, 13:23
Medlem
Var hittar jag en kvinna som vill leva som slav?
Citera
2017-06-23, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ad

Hur menar du slav?
Citera
2017-06-27, 11:42
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ad
På nätet så hittar du dem förslagsvis på Darkside eller FetLife. Gå där med i relevanta grupper och leta reda på en kontakttråd i respektive grupp. (Googla och läs på om TPE, Master/slave och 24/7 för att få lite grundinformation.)

Ju mer din egen sida visar på vilket sätt just du är lämplig för henne desto mer ökar dina kontaktmöjligheter exponentiellt.
Det finns också BDSM-föreningar runt om i landet som med varierande kontinuitet anordnar muncher, möten och fester.
Under Pride i Stockholm finns KinkyKvarteret i PridePark (där även hetero-klubbar/folk deltar) där du kan knyta kontakter.
Citera
2017-07-24, 03:43
Medlem
Hur f*n hittar man någon som gillar rapeplay?
Har förut haft KKs och flickvänner som gillar detta men har mer varit en slump så att säga. Nu är man singel och vill hitta en lekpartner. Fått kontakt med människor på BC och darkside men de har visat sig vara ganska oseriösa. Vart hittar man en kvinna som älskar rapeplay som inte är en massa snack men lite verkstad?
Citera
2017-07-27, 02:34
Medlem
Ung undergiven flickvän och dominant äldre pojkvän söker undergiven tjej

Jag är en 19 undergiven flickvän, min pojkvän är 30år och vill gärna ha med en till tjej som kan leka med oss. Jag vill behaga honom och skulle finna mycket nöje i att hitta en till undergiven tjej. Vart kan jag vända mig, finns det någon sida man kan anmäla sig på eller nått?
Citera
2017-07-27, 06:40
Medlem
Det finns en sajt "Bodycontact.com"
Antar att ni bor i Sth. (De som inte skriver vilken stad dom bor i brukar bo i Sth.)
Citera
2017-07-27, 06:45
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas928
Det finns en sajt "Bodycontact.com"
Antar att ni bor i Sth. (De som inte skriver vilken stad dom bor i brukar bo i Sth.)
MästerdeteketiveN.

Annars finns det en sajt som heter Darkside.se
Flashback funkar om du inte har något emot att bli catfishad varannan gång.
Citera
2017-07-27, 08:31
Medlem
SkepticalHippos avatar
Ämnen sammanfogade

/Moderator
Citera
2017-07-27, 08:35
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
MästerdeteketiveN.

Annars finns det en sajt som heter Darkside.se
Flashback funkar om du inte har något emot att bli catfishad varannan gång.

Darkside är en bra sida för ändamålet men inte Flashback. Man får inte annonsera här, inte ens efter dejter eller sexkontakter. Men det är helt okej att rådfråga.

Men det är Darkside och Bodycontact som är de största mötesplatserna för kinky sex. www qx.se, som egentligen är en HBTQ-sida, har också mycket människor som har olika fetischer och är inte fel ställe att leta efter en tjej som kan tänka sig att vara med en annan tjej.
Citera
2017-07-27, 08:39
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Darkside är en bra sida för ändamålet men inte Flashback. Man får inte annonsera här, inte ens efter dejter eller sexkontakter. Men det är helt okej att rådfråga.

Men det är Darkside och Bodycontact som är de största mötesplatserna för kinky sex. www qx.se, som egentligen är en HBTQ-sida, har också mycket människor som har olika fetischer och är inte fel ställe att leta efter en tjej som kan tänka sig att vara med en annan tjej.
Jag skulle säga att Darkside är extremt HBTQ-vänlig också, jag avskyr den sortens sidor egentligen.

Darkside är som emocore fast med betydligt fler creeps.

Folk med psykiska problem tenderar att dra sig till den här typen av hemsidor, och det är knappast en hemlighet att det finns en grav överrepresentation av folk med psykiska besvär i HBTQ-communityn heller..

Flashback funkar bra så länge man sköter det snyggt, till och med jag som skriver trådar som "jag stärks utav tanken att mörda tjejer" får kvinnliga beundrare i PM-lådan.
Citera
2017-07-27, 08:51
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maggan3
Jag är en 19 undergiven flickvän, min pojkvän är 30år och vill gärna ha med en till tjej som kan leka med oss. Jag vill behaga honom och skulle finna mycket nöje i att hitta en till undergiven tjej. Vart kan jag vända mig, finns det någon sida man kan anmäla sig på eller nått?

Jag och frun är lite inne på samma sak och GLÖM kontakt annonser. Tjejer ger sig inte in i en trekant via annons, det är vår erfarenhet. De tjejer vi träffat har vi raggat upp på fester, krogen och resor (båtresor till ex Finland, Estland osv.) Det är oerhört mycket enklare att få med en tjej på noterna om hon får umgås lite med paret innan utan krav på att det blir skarpt läge. Några av våra spontan träffar umgås vi med fortfarande lite då och då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in