Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-21, 17:50
  #349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av havsvittran
Jag är 30+ och har ganska så hängiga bröst med bröstvårtor som pekar rakt ner i backen och stora fylliga vårtgårdar men enligt mig är dom ändå fina och lite fylliga även långa kanske. Min kink är att jag älskar när kille eller tjej suger på dom länge och själv suga på tjejers bröst då jag är bi. Men var hittar jag nån som verkligen gillar sånt och som gärna gillar lite hängtuttar? Eller är det jättefult? En kille jag hade retades jämt med mig för att jag hade mormorsbröst eller farmorstuttar och frågade om vi skulle mäta dom bland annat. Skickade alltid memes till mig om att dom blir längre för varje år och sånt. Men han höll ändå på med dom. Grejen är att jag får så ont i axlarna av att använda bh så det blir mest nån timme när det är att man ska på nån middag tex. Annars får dom hänga tyvärr. Men jag bryr mig inte så mycket.. fast det syns ju såklart så visst kan det vara pinsamt. Många som kollar. Men jag undrar finns ni killar eller tjejer som tycker om hängiga bröst? Jag själv är bi och jag gillar bröst även om dom hänger
Är läckert med hängbröst! Stora bröst på en lite äldre kvinna blir ju nästan alltid hängiga med åren. Bara yngre killar som inte uppskattar stora bröst som hänger lite. Och suga och nafsa på dem är underbart
Citera
2024-04-22, 18:21
  #350
Medlem
Gangbang Parties / MMF - Stockholm

Hej all

I'm new to Sweden (and Stockholm). As a straight guy in my early 30s, I'm trying to find places where I can meet other couples for MMF, or wife/girlfriend gangbang parties. I've searched online, but it seems perhaps there aren't that many places in Stockholm where these sorts of parties take place! Perhaps instead it's more through private meet-ups? Does anyone know where parties like this might be displayed?

Thanks!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback