Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Det tycker jag r ondigt om det skulle stmma. Det bekrftar bara fiendernas och motstndarnas vrldsbild. Man vet redan nu alla fula pikar som kommer efter det, alla ledare och krnikor i alla ckliga tidningar. Varfr utstta sig fr det och krypa och lta sig bli mobbad? Nej, det r inget jag skulle gra. Jag r emot.
Det finns inte s mycket att skriva i en sn bok. Ja, vissa runt mten i starten hade samrre med partier man idag inte hade haft kontakt med och ngra skinnskallar hngde p Helikopterplattan i brjan av 1990-talet. Vad r grejen? Alla partier har en mycket vrre bakgrund och hade haft mycket mer sjlva att skriva om. Nr kommer den enorma vitboken som socialdemokraterna borde skriva om hur dom under 1900-talet plgat svaga och utsatta, som psykiskt sjuka, barnhemsbarn och andra som farit otroligt illa under socialdemokratiskt styre.
Fr egen del lter en vitbok om SD:s "tvivelaktiga frflutna" helt ljligt och befngt.
Frsta gngen jag ver huvud taget hrde talas om SD var ca 2005, och detta ca 10 r efter beskyllningarna man idag riktar mot partiet.
Vitboken kommer skert bli helt tom p beskyllningar, ledande politiker p 1990-talet riktade mot det enorma hotet SD utgjorde. Och jag r absolut ingen duvunge, men bor inte i Skne dr partiet kanske var stark p denna tid.
Ta fram inspelningar vad Carl Bildt, Ingvar Carlsson, Gran Persson och andra stora makthavare tyckte om "det fasansfulla partiet" SD p 1990-talet!!!!!!!!