Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-11, 12:04
Medlem
Hur orkar kvinnor i 40 års åldern ha mer sex än 20 åriga tjejer?
Citera
2017-07-11, 12:08
Medlem
Det kallas desperation
Citera
2017-07-11, 12:09
Medlem
franges avatar
Därför att många utav dagens tjejer i 20-årsåldern håller sig i så djävla dålig form och struntar i att träna och motionera, för att istället blogga, supa och ta selfies.

Det vill säga, lever feministiskt och "frigör sig själva" och matas ständigt utav massmedia med "du duger som du är även om du är en svettig stinkande valross på 200kg som får en hjärtattack utav att kliva upp för två trappsteg".

Titta bara på tjejerna i en gymnasie-skolkatalog och jämför med en 10 eller 20 år gammal dito. Antalet fettoflickor har ökat drastiskt.

Ptja, eller gå ut ett varv på stan och titta på allt hull som dräller runt. De som växte upp på 70- och 80-talet lever inte alls lika destruktivt som dagens skitungar gör.
Citera
2017-07-11, 12:25
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Därför att 40-åriga kvinnor lägger mindre energi på att bitcha, gnälla och tjuta. Gäller män också. Livet 40+ är the shit.
Citera
2017-07-11, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Därför att 40-åriga kvinnor lägger mindre energi på att bitcha, gnälla och tjuta. Gäller män också. Livet 40+ är the shit.
Vad jag vet så har kvinnor gnällt i alla tider?
Citera
2017-07-11, 12:30
Medlem
Tror nog mer det handlar om intresset för sex och inställningen. En ung tjej har oftast så mycket demoner att tänka på bara med att klä av sig naken. Kommer hon duga? Detta gör det svårare att fullt ut njuta själv.

En kvinna som fyller 40 skiter mer i sånt och slappnar av. Då ökar sexlivet naturligt och man börjar utforska sin egen kropp.

Bästa combon är en un tjej som inte bryr sig så mycket om detaljerna Det kan nästan bli lite jobbigt när de vill ha sex hela natten om och om igen. Men man skall inte klaga när man hittar dem!
Citera
2017-07-11, 12:39
Medlem
AnnaLes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvkuk

Du menar att 20-åriga tjejer fysiskt inte orkar ha sex eller att äldre kvinnor vill ha sex oftare? Kan ju vara att dom inte orkar ha sex med dig.
Citera
2017-07-11, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaLe
Du menar att 20-åriga tjejer fysiskt inte orkar ha sex eller att äldre kvinnor vill ha sex oftare? Kan ju vara att dom inte orkar ha sex med dig.
40 åriga kvinnor vill ha mig, så jag gissar jag bör satsa på en 30 åring istället? (Lagom ålder om inte 20 åriga tjejer vill ha sex med mig) Men 40 åriga kvinnor är kåtare, det vet jag.
Citera
2017-07-11, 13:03
Medlem
BigIvars avatar
Kvinns runt 40 är kåta som kaniner och mer intresserade av att knulla än att tjafsa.
Citera
2017-07-11, 13:25
Medlem
AnnaLes avatar
Citat:
40 åriga kvinnor vill ha mig, så jag gissar jag bör satsa på en 30 åring istället? (Lagom ålder om inte 20 åriga tjejer vill ha sex med mig) Men 40 åriga kvinnor är kåtare, det vet jag.

Ja kvinnors sexualitet ökar väl bara med åldern, men det är en stor skillnad på att inte vilja ha sex och inte orka ha sex.
Citera
2017-07-11, 13:38
Medlem
Citat:
Fast det är ju tvärt om...varför skulle man annars bara vilja sätta på 20-åringar? Jämnåriga kvinnor är alldeles för ointresserade av sex. Så tjejer under 25 se hit!! he he
Citera
2017-07-11, 13:46
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen

Så är det! Mer mys och sex än facebook, twitter, instagram uppdateringar 1 gång i minuten!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in