2006-01-06, 16:40
Medlem
Knarkads avatar
Kanske det finns fler fans av MS Flight Simulator här än bara jag.

Det är ju nu bekräftat att MS FS X kommer att komma, och screenshotsen ser ganska smarriga ut.

Även ska dom ha byggt in olika uppdrag vilket gör att en privatperson som inte lirar online ska få lite roligare speltimmar med FS X.

http://www.fsplanet.com/fsplanet_com_fsx.htm

För en sammanfattning av de addons som är att rekommendera till spelet så klickar ni enklast på länken som följer (FB) MS Flight Simulator X. Detta för att undvika att samma frågor gång på gång ställs i tråden och en vettig diskussion kan hållas levande.

/mod
Senast redigerad av N3ss3 2014-01-14 kl. 22:56.
Citera
2006-01-06, 17:09
Medlem
Here's another one!

Måste säga att jag kommer att köpa den på stuberten! Hoppas flygkänslan är bättre i den nya bara. I FS9 känns det som planet hänger i ett gummiband.

Har du provat Fly!2 eller någon annan mindre vanlig men sannolikt bättre simulator?
Citera
2006-01-06, 19:34
Medlem
Schwedens avatar
Ser otroligt grymt ut.. !
Citera
2006-01-06, 20:17
Medlem
contrerass avatar
Underbart,längtar verkligen efter en autopilotflygning Arlanda-Bangkok.Drygt 10 timmars totalt meningslöst tidsfördriv.
Citera
2006-08-25, 13:35
Medlem
Hört att FSX kommer ut 26 oktober i Europa och ca 2 oktober i USA. Om man inte vill vänta allför länge så kan man ju "tanka" ned från internet tidigast 3 oktober.
Citera
2006-08-25, 13:50
Medlem
anadyes avatar
ska helt enkelt tankas kostar ju runt 600. jag tycker inte det är värt! men spelet ser snyggt ut. mer detaljer
Citera
2006-08-25, 17:03
Medlem
plask_boys avatar
Ser bra ut, gillar dock mer combat flight simulator.
Citera
2006-08-26, 00:14
Medlem
Knarkads avatar
Om ni vill tjuvlira lite innan så finns ett demo ute på dom flesta spelsajterna.

http://www.fz.se
http://www.fileplanet.com
etc.
Citera
2006-08-26, 00:26
Medlem
systems avatar
Snyggt som f*n!

Jag ska ta en närmare titt då det är lanserat för OS X.
Citera
2006-10-06, 20:36
Medlem
BigDukes avatar
Finns en svensk flygsimcommunity på www.flightsim.se

Flightsim X släpps i nästa vecka. Finns även en demo att ladda ner, demon är nyligen uppdaterad så är det länge sedan ni provade den, ladda ner den igen.
Citera
2006-10-06, 21:15
Medlem
phreakdentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Snyggt som f*n!
Inte för att jag är autistiskt besatt av flysimulatorer, men för en gångs skull verkar det faktiskt finnas mening med att flyga runt och se sig om i landskapen. Lagom kul när man bara kunnat se mark som grönt och vatten som blått tidigare.
Citera
2006-10-06, 23:35
Medlem
xeon22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktaren!
Hört att FSX kommer ut 26 oktober i Europa och ca 2 oktober i USA. Om man inte vill vänta allför länge så kan man ju "tanka" ned från internet tidigast 3 oktober.

På den hemsidan som är nämd tidigare står det nu följande:
"English Version 12/10/2006"

Så det är inte länge kvar, den är man riktigt sugen på var ett tag sedan det komm ett nytt sådant! :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in