Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-31, 02:27
Medlem
4-Gotts avatar
Hon har svårt för att ge dig avsugningar men tar gärna trekanter och gangbags?
Ut med henne omedelbart!
Citera
2017-07-31, 08:41
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsanwhalar
Jag skulle gärna vilja lyfta problematiken med sex som självskadebeteende, för det är där det kör ihop sig för mig, då jag inte får någon förståelse över det. Att ha sex mot sin vilja , för att sedan tala öppet och positivt om det?

Det är väl egentligen en icke-fråga i det här läget. Ni mår inte bra av varandra och du måste få ut henne ur ditt liv. Fokusera på det istället.
Citera
2017-08-01, 18:11
Medlem
Tsanwhalars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott
Hon har svårt för att ge dig avsugningar men tar gärna trekanter och gangbags?
Ut med henne omedelbart!

Dock påstår hon att hon inte ville utan kände sig tvingad pga självskadebeteendet, vilket i mina öronen låter väldigt märkligt då hon innan talat väldigt öppet och positivt om detta. Tror knappast det är självskadebeteende men men
Citera
2017-11-11, 21:13
Medlem
Tsanwhalars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Missade jag stycket där hon flyttade in eller?

Polis kan dra ut henne.

Men på något sätt får jag känslan utav att hon inte tror på dig när du säger att hon ska dra... Gökar ni fortfarande?

Har kontaktat polisen, men efter två veckor räknas vi automatiskt som sambos tydligen. Man ska tydligen söka om vräkning via kronofogden, men som sagt hon står inte skriven på min lägenhet och kan heller inte bli vräckt
Citera
2017-11-11, 21:30
Medlem
Barkbitares avatar
Sluta absolut att ha sex med denna person!!
Nästa steg är att hon anmäler dig för våldtäkt, därmed är ditt liv förstört.

Inget sex på en vecka, sedan är det grönt att ringa hennes morsa om att hämta hem bruden.

Tänk!!!!!
Citera
2017-11-11, 21:37
Medlem
Citat:
Hej

Jag skulle bara behöva lätta på hjärtat och få lite tips och råd över hur man ska hanera en sån här situation jag har hamnat i. Jag orkar snart inte längre. Jag ska försöka förklara historian från första början.

Jag började skriva med en tjej 2015, jag hade precis blivit singel från 1,5 år förhållande. Hon verkade mysig och trevlig, skrev väldigt långa meddelanden och liknande. Tillslut kom hon med förslaget att vi skulle ses (Hon föreslog detta). Vi sågs hemma hos mig drack lite öl, för att senare gå ner till stan. Hon pratar öppet om sin sexualitet samt att hon är Pan-sexuell. Jag visste inte riktigt var Pan-sexuell var mer än att det hade med "tänder på Personlighet". Jag tänkte inte så mycket på det just då utan det slog mig mest hur man kan vara så öppen om sex, dock vissa människor är det.

Vi kom hem till mig senare på kvällen, vi båda var fulla, jag tof iniativet till att kyssa henne, och vi kysstes säkert i en halvtimme innan det övergick till sex. Allt kändes jätte bra, men i min värld var detta enbart ett "Ligg" och inget mer.

Dock började vi ses mer och då börjar hon dra upp historier om att hon har svårt med avsugningar/blowjobs, då hon i ung ålder blivit utsatt för sexuellt övergrepp då en äldre kille tvingat henne till att suga av honom. Jag hade full förstående för detta, och jag ville verkligen inte tvinga henne till någonting hon kände sig obekväm med.

Hon skrev senare att hon hade känslor för mig, och undra om vi skulle börja "dejta". I min värld, så hade vi redan börjat dejta, då vi hade haft setts några gånger och hat sex tre gånger. Jag antog att hon ville ha ett förhållande, men jag kände mer att jag ville lära känna henne på djupare plan. Dock utryckte jag mig lite väl vagt, och skrev "Nej, vi känner inte varann så väl, och är inte riktigt redo för förhållande". Hon tog det som att jag inte var intresserad och då började hon träffa en annan kille, som bor i samma stad som jag alltså, 3 mil utanför hennes stad. Denna killen är född 88, hon är född 95. Enligt mig så tycker jag det är lite väl skillnad på ålder men aja. Hon börja dejta denna killen "frivilligt", samtidigt som hon påstod att det var för att "glömma mig". Detta var enbart någon vecka efter att jag sa att jag inte var beredd på ett förhållande. Men sedan så blev det tydligen ingenting med denna killen, de hade tydligen bara sex en gång och sen så var han inte av intresse längre. Hon började sedan träffa en annan kille som hon hade sex med flertal gånger. Hon hade då börjat träffa mig igen, och höll på med denna killen samtidigt. Hon pratade så gott om att denna killen och att dom var bra vänner osv. I Maj blev hon våldtagen påväg hem, och mådde dåligt vilket hon inte direkt dolde utan berätta det öppet för alla. Hon firade senare midsommar med mig och allt kändes bra, jag ovetandes om att hon hade haft andra. Vi fick även låna hennes kompis lägenhet för att "Prova på vardagslivet". Detta första juli. 15 juli fick jag reda på att hon haft sex med denna nya killen igen. Tydligen var det en BDSM-kille, och det var det hon trodde gillade. Jag vet att det är omoraliskt gjort, men jag läste igenom hennes konversationer med folk, där hon skrev att hon tänkte börja dejta denna killen och att han är hårdhänt, bättre än mig osv.

Hon började senare att dejta mig igen, och jag erbjud henne boende hos mig då hon hade det svårt att bo hemma. Hon började då tala öppet om hur hon haft trekanter, gruppsex och haft hårdhänt sex osv. Hon pratade även väldigt neutralt och positivt med sina vänner om detta. Även att hon haft sex med väldigt många människor (ca 40 personer varav två förhållande på 1,5 år och ett på ca 6 månader). Jag blev helt kväckt utav detta, då hon pratat så positivt om vissa människor hon haft sex med. Trekanterna samt Gruppsexet var enbart pågrud av att "exprimentera".

Nu i efterhand har jag sagt ifrån, och tycker detta är mycket jobbigt. Hennes bortförklaring har då varit "Sexuellt självskadebeteende". Hon sa även att hon kan stänga av, och har oftast kryddat till historier för att det ska låta bättre. Hon skyller allt ifrån sig på att hon blev övertalad och tvingad, men återigen så har jag läst igenom konversationer som visar en helt annan förklaring. Hon har även hamnat hos okända män i Halmstad, Mariestad och sedan påstått att det varit ofrivilligt.

Hon blev även våldtagen som 13 åring av en kille, hon hade haft sex med några gånger. Hon skyller på att detta är anledningen till att hennes antal sexpartners varit så många.

Hon har förövrigt ingen utbildning, inget jobb, inget körkort och jag har fått betala inkasso räkningar på nästan 3000 då dom varit nära på att vara påväg till Kronofogden. Hon söker inga jobb heller, då hon säger att hon mår för dåligt Psykiskt och hon betalar heller ingenting för att vara bosatt i min lägenhet. Hon står inte skriven hos mig eftersom hon är skriven i en annan stad, och behöver alltså stå i den kommunen som hon får "Försörjningstöd ifrån".

Jag har bett henne att packa, och flytta flertals gånger för jag orkar inte med denna typen av beteende. Hon påstår bara att jag är elak, ligger och gråter i min säng och påstår att hon inte kan komma hem på två dagar (hos hennes mamma).

Jag orkar inte med detta, jag vill verkligen inte mer. Jag mår så psykiskt jävla dåligt över att hon vägrar flytta och kan inte ta ett nej

du skaffar en advokat så får du bort ludret snabbt som ögat. det kommer att vara välinvesterade pengar. se bara till att du är på plats när hon drar så att hon inte får med sig dina saker. fotografera allt som är ditt och spara alla kvitton. byt lås efter hon stuckit. byt mobiltelefonnummer och blocka henne och alla som har kontakt med henne så att de inte har insyn i ditt liv längre. öven de i tredje/fjärde led tycker jag du ska blocka.
Citera
2017-11-11, 21:40
Medlem
Citat:
Har kontaktat polisen, men efter två veckor räknas vi automatiskt som sambos tydligen. Man ska tydligen söka om vräkning via kronofogden, men som sagt hon står inte skriven på min lägenhet och kan heller inte bli vräckt

Det är bara dig hon har svårt för att ge avsugningar.

Spelar väl ingen roll om ni är sambos, du måste bli av med henne. I värsta fall får du pröjsa boende för henne några månader och du blir av med lite möbler och skit.

Eftersom du är så vek får du ett handfast tips som inte kan gå fel: Sök en annan bostad och säg upp den lägenheten du bor i nu. Adressändra till nya lägenheten i lagom tid. Spärra simkort, betalkort, flytta, stäng ner all social media du har, byt alla lösenord, säg till värden att en tjej har nycklarna och du har flyttat. Hon vägrar lämna ifrån sig dem, vägrar lämna lägenheten och vägrar ta ut sina möbler. Värdens bekymmer. Du kanske får betala för låsbytet. Avhysning fixar kronkalle.

Var lite dum mot henne sätter hon sig kanske på spåret och väntar på dig. Ring polisen som åker och hämtar henne istället för tvångsinläggning på psyket. Då kan du passa på att flytta.

Tycker du det är för svårt bjud henne och en kompis på en weekendresa till något knullställe hon inte kan säga nej till typ Cypern eller något för du egentligen älskar henne och hon förtjänar lite avkoppling från all stress i vardagen. När hon är där och sväljer för fulla muggar passar du på att flytta.

Det är för fan värt en förmögenhet att bli av med den bruden. Tidsfråga innan du blir anmäld för något om hon inte hittar en bättre försörjare och drar på egen hand.

Du skrev här i juli och är kvar i samma sits?
Senast redigerad av starxgvs 2017-11-11 kl. 21:50.
Citera
2017-11-13, 11:07
Medlem
Byt lås, hur svårt ska det vara?

Hon kan inte hävda någonting, hur skulle det se ut om det räckte för personer som inte är skrivna på en adress att hävda att de varit bosatta där i över två veckor och sedan har de besittning trots att innehavaren hävdar annat?
Citera
2017-11-16, 18:28
Medlem
krisus avatar
TS svamlar om hennes självskadebeteende..
vad med hans?
För det är fan att skada sig själv att fortsätta leva med henne.
Och han vill egentligen inte av med henne.

Åk till Jula och köp en lås sats och byt ut ena låset.
Du behöver en skruvmejsel och ca 10min.
Citera
2017-11-17, 14:37
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Alltså att hon var en kaninkokerska var ju uppenbart sen första gången, varför i helvete tar du tillbaka henne gång efter gång, skaffa lite jävla självrespekt din veka rackare.
Hennes våldtäktshistorier och snack om självskadebeteende är med största sannolikhet nonsens, läs på om hur borderline brudar fungerar om du inte gjort det än för det är historier hon drar för att manipulera dig känslomässigt.

Och ja byt lås bara och släng ut henne och hennes saker, hennes rättigheter efter 2 veckor finns inte så polisen du pratade med måste ju vara inkompetent.
Citera
2017-11-17, 18:42
Medlem
Citat:

Ren bullshit. Om hon flyttar in hos dig så räknas ni som sambos först efter 6 månader. Du sitter och trollar bara eller så ljuger du å har inte ringt polisen. Gör det så löser det sig. Men det är klart, då får du ju ingen uppmärksamhet här längre å ditt liv har inte längre någon mening igen.
Citera
2017-11-17, 18:46
Avstängd
Redan när hon sa att hon var pansexuell så borde du tagit avstånd från denna tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in