Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-22, 18:56
Medlem
Jag har haft en del tjejer om man säger så. Det har lett till att jag har tröttnat på fittan helt och hållet.

Ibland känns det som att jag har tröttnat på röven också, och ibland känns det som att den lockar mig. Det är därför jag skrev i rubriken att jag är "osäker" på röven.

Hursomhelst, vad har ni för tips så att röven fortsätter att vara intressant så att jag inte springer in i "väggen" som jag har gjort med fittan.

Jag känner att jag är irreversibelt trött på fittan bortom räddning och vill inte att samma sak ska hända med röven!

Tack på förhand!
Citera
2017-07-22, 19:08
Medlem
Jag misstänker att du tittar mycket på porr. Det är nog det som är boven i dramat.
Citera
2017-07-22, 19:08
Avstängd
TantRossins avatar
Gör ett löfte till dig själv, leva som en munk ett' år ( ingen runkande heller )Så tror jag ditt problem är fixat ett bra tag

Edit; en kuk har inget och göra i 'the exit' håll
Citera
2017-07-22, 19:23
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
Jag menar ju tjejröven fattar du väl?

Jag är INTE någon faggot!!!

Om du är trött på fitta men fortfarande lite småsugen på tjejröv kanske du ska testa killröv? Tänker att är man trött på fitta men lite sugen på röv så är man nog bög. Testa!
Citera
2017-07-22, 19:29
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Jag har haft en del tjejer om man säger så. Det har lett till att jag har tröttnat på fittan helt och hållet.

Ibland känns det som att jag har tröttnat på röven också, och ibland känns det som att den lockar mig. Det är därför jag skrev i rubriken att jag är "osäker" på röven.

Hursomhelst, vad har ni för tips så att röven fortsätter att vara intressant så att jag inte springer in i "väggen" som jag har gjort med fittan.

Jag känner att jag är irreversibelt trött på fittan bortom räddning och vill inte att samma sak ska hända med röven!

Tack på förhand!

Känner igen mig.. Men röven är en räddning.. Jag och frun kör nummer 2 då hon har mens och frun får lätt orgasm av analsex så för oss funkar det bra.. Ser snyggare ut när en kuk penetrerar en rund välformad röv dessutom och dubbla ringmuskler gör det skönare än fittan dessutom..Tjejen gillar att rida analt ibland har vi kamera på och bild på tv'n (utan att spela in) när vi har sex.. funkar speciellt bra med analt när man ser att fittan är obrukad och röven tänjs upp..

Prova med att enbart ha analsex under en viss period ex en månad eller två..även om tjejen ber om det så är det enbart nummer 2 som gäller..Då kan fittan få tillbaka lite av sin forna glans och det kan funka igen..

OBS det är STOR skillnad på en snygg kvinno röv och en platt hårig mansröv..
En skön kvinnoröv är en fitta med dubbla muskler och GIGANTSIKA blygläppar... verry sexy
Citera
2017-07-22, 19:31
Medlem
find-hers avatar
Såja, såja.. inte bli upprörd över bög-anklagelser..
Jag tror du helt enkelt lider av sex-fatigue och behöver vila upp dig rejält innan du försöker trycka en till fitta. Drick en kopp kamomillte och håll dig borta från porren i en månad så ska du säkert vara på banan igen.
Citera
2017-07-22, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Här är du ju anonym! släpp loss dina gaykänslor och njut

Orkar inte! Vad är era problem?

Jag är 200% straight, vad är grejen att fortsätta tjata om det?

Jag gillar röven ENBART om den sitter på en kvinna!

Vi kan kalla det "rövfittan" i fortsättningen så vi slipper missförstånd, tack så mycket!
Citera
2017-07-22, 19:48
Moderator
NewDeers avatar
Vadå, tröttnat på fittan? Du har tröttnat på din tjej alltså? Det finns mycket man kan göra sexuellt som inte enbart är penetration. Och lägg ner porren för ett tag, fokusera på din tjej. Blir du kåt av att se henne njuta? Eller är det bara ett lämpligt hål du letar efter?
Citera
2017-07-22, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Vadå, tröttnat på fittan? Du har tröttnat på din tjej alltså? Det finns mycket man kan göra sexuellt som inte enbart är penetration. Och lägg ner porren för ett tag, fokusera på din tjej. Blir du kåt av att se henne njuta? Eller är det bara ett lämpligt hål du letar efter?

Trött på fittan generellt! Drar jag hem någon så lockar inte fittan det minsta längre, been there done that.

Har penetrerat hela fittans "range" så att säga. Alltså knullat alla storlekar och former på fittan.

Men röven är jag också småtrött på, men jag känner fortfarande att det är inom räckhåll för räddning. Problemet är också att det är svårare att hitta ONS när man väl är sugen på röven, eftersom många vill ha det andra också! Jag är tydlig redan på krogen vad det handlar om och vad jag är intresserad av. Gillar inte att göra kvinnor besvikna!

Är du med på dilemmat?
Citera
2017-07-22, 20:04
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Trött på fittan generellt! Drar jag hem någon så lockar inte fittan det minsta längre, been there done that.

Har penetrerat hela fittans "range" så att säga. Alltså knullat alla storlekar och former på fittan.

Men röven är jag också småtrött på, men jag känner fortfarande att det är inom räckhåll för räddning. Problemet är också att det är svårare att hitta ONS när man väl är sugen på röven, eftersom många vill ha det andra också! Jag är tydlig redan på krogen vad det handlar om och vad jag är intresserad av. Gillar inte att göra kvinnor besvikna!

Är du med på dilemmat?
Jag tror att du knullat för mycket med folk du inte känner något för. Då blir det bara ett hål, och det är inte särskilt spännande. Kåt kan man bli av att dansa, prata, retas - men det funkar bäst med någon man har känslor för. Om du ligger med drömtjejen så lovar jag att du inte kommer tröttna på hålet, vare sig det är fram eller bak.
Citera
2017-07-22, 20:04
Medlem
Kebabfysikers avatar
Du kanske borde träffa lite nya människor istället?
Citera
2017-07-22, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Jag tror att du knullat för mycket med folk du inte känner något för. Då blir det bara ett hål, och det är inte särskilt spännande. Kåt kan man bli av att dansa, prata, retas - men det funkar bäst med någon man har känslor för. Om du ligger med drömtjejen så lovar jag att du inte kommer tröttna på hålet, vare sig det är fram eller bak.

Låter hoppfullt! Tack!
Har du hört Marvin Gaves låt "sexual healing"?

Jag kanske borde ta till mig budskapet..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in