Citat:
Ursprungligen postat av
ThinkTank111
Jag har haft en del tjejer om man säger så. Det har lett till att jag har tröttnat på fittan helt och hållet.
Ibland känns det som att jag har tröttnat på röven också, och ibland känns det som att den lockar mig. Det är därför jag skrev i rubriken att jag är "osäker" på röven.
Hursomhelst, vad har ni för tips så att röven fortsätter att vara intressant så att jag inte springer in i "väggen" som jag har gjort med fittan.
Jag känner att jag är irreversibelt trött på fittan bortom räddning och vill inte att samma sak ska hända med röven!
Tack på förhand!
Känner igen mig.. Men röven är en räddning.. Jag och frun kör nummer 2 då hon har mens och frun får lätt orgasm av analsex så för oss funkar det bra.. Ser snyggare ut när en kuk penetrerar en rund välformad röv dessutom och dubbla ringmuskler gör det skönare än fittan dessutom..Tjejen gillar att rida analt ibland har vi kamera på och bild på tv'n (utan att spela in) när vi har sex.. funkar speciellt bra med analt när man ser att fittan är obrukad och röven tänjs upp..
Prova med att enbart ha analsex under en viss period ex en månad eller två..även om tjejen ber om det så är det enbart nummer 2 som gäller..Då kan fittan få tillbaka lite av sin forna glans och det kan funka igen..
OBS det är STOR skillnad på en snygg kvinno röv och en platt hårig mansröv..
En skön kvinnoröv är en fitta med dubbla muskler och GIGANTSIKA blygläppar... verry sexy