Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-25, 19:37
Medlem
Märklig trådstart kanske ni tänker! Men vi är inte riktigt så knäppa som ni tror!

Vi skulle ha varit pyromaner om vi var knäppa! 😉

Vi älskar allt som har med pyroteknik att göra. Att se en stubintråd fräsa och sprätta lite är närmast erotiskt.

Följer det sedan smäll på det är det kittlande. Älskade nyår och Valborg som barn när det brann och smällde! Fyrverkerier och smällare var himmelriket!

Nu till frågeställningen! Vi är ett BDSM-par som tänder mycket på sado-masochistiska lekar med mycket smärta!

Nu skulle vi vilja bränna av en hederlig smällare i tjejens fitta! Jag är dock den oroliga och försiktiga av oss två!

Hon kan gärna tänka sig "Kina puff special" eller t.o.m så kallade "airbombs"

Även om jag tänker på idén om rejäl smärta så vägrar jag experimentera med något som ger permanenta skador i underlivet.

Möjligtvis ok med irreversibla skador på blygdläpparna, det lider ingen av i längden och underlivets funktion påverkas inte.

Men i bästa fall inga skador på blygdläpparna heller, utan jag är glad om vi kommer undan med enbart lite "ärrbildning"

Men jag har nolltolerans mot invärtes irreversibla skador som inte läker ut!

Därför har jag sagt att "airbomb" inte kommer på tal! Och förmodligen inte "Kina puff special" heller!

Jag funderar på "ryssar", de var ju mycket mesigare än kinapuffarna, men inte lika mesiga som de där minsta som hette "ettöres" och "treöres"

Vad tror ni om "ryssar"? Eller ska vi börja med de minsta "öressmällarna" och sedan "jobba" oss uppåt även om de här minsta förmodligen inte kommer få den effekt vi söker, så kanske det ändå är bäst att börja där?

Tack på förhand!

Mvh

ThinkTank
Senast redigerad av ThinkTank111 2017-07-25 kl. 19:39.
Citera
2017-07-25, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
text

Helt seriöst, detta är något av det dummaste jag läst. Lovar dig invärtes permanenta skador om ni bränner av "ryssar" i fittan på henne. Smällare gör bra mycket större skada än man tror.
Citera
2017-07-25, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Tryck in en stor bombtårta i fitta på slynan samtidigt som du knullar spermaludret i röven.

Jag skulle uppskatta om du kunde komma med ett seriöst svar!

För övrigt är hon inget spermaluder utan en fin tjej!

Hon har haft lite "troubled" uppväxt bara och därför är jag orolig att att det ligger självskadebeteende bakom att hon vill prova så kraftfulla smällare som "kinapuff" eller t.o.m "airbomb"

För mig är det ENBART en sexuell grej, mitt sado-masochistiska sexuella intresse, och hon säger att det är samma sak för henne också.

Men jag blir ändå tveksam när hon är så obetänksam och impulsiv och vill använda så kraftfulla smällare att det är hennes självskadebeteende och "troubled" uppväxt som kan spela in?

Men det förnekar hon såklart..
Citera
2017-07-25, 19:58
Medlem
beckbrallans avatar
Har du inte tillräckligt med boost i din egen raket?
Citera
2017-07-25, 20:01
Medlem
sommarlovs avatar
Ingen smällare är svag nog för att generera smärta, utan skador.
Hitta på något annat, klädnypor eller smält stearin, som ni har kontroll över...
Citera
2017-07-25, 20:04
Medlem
Oldberrys avatar
En king air bomb kommer hon nog dö av. Kör iväg en raket eller något "utåt" .
Citera
2017-07-25, 20:05
Medlem
Som-Gjutens avatar
Jag har hört att "Thunderking" är relativt snälla!

skämt åsidå,

sök efter "Party Poppers", det enda som kan vara lämpligt i detta samanhanget.
Citera
2017-07-25, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Ingen smällare är svag nog för att generera smärta, utan skador.
Hitta på något annat, klädnypor eller smält stearin, som ni har kontroll över...

Mm, måste erkänna att hela grejen känns lite olustig!

Jag har lovat att fjutta på och inte "banga", och jag vill inte vara en fegis!

Men hela den hör grejen gör mig fan nervig! Samtidigt vill jag ligga bra till hos den här tjejen och imponera lite.

Hon är lite mer cool och gränslös än jag och jag vill inte förlora henne!
Citera
2017-07-25, 20:10
Medlem
Dr.Gulaschs avatar
Citat:
Märklig trådstart kanske ni tänker! Men vi är inte riktigt så knäppa som ni tror!

Vi skulle ha varit pyromaner om vi var knäppa! 😉

Vi älskar allt som har med pyroteknik att göra. Att se en stubintråd fräsa och sprätta lite är närmast erotiskt.

Följer det sedan smäll på det är det kittlande. Älskade nyår och Valborg som barn när det brann och smällde! Fyrverkerier och smällare var himmelriket!

Nu till frågeställningen! Vi är ett BDSM-par som tänder mycket på sado-masochistiska lekar med mycket smärta!

Nu skulle vi vilja bränna av en hederlig smällare i tjejens fitta! Jag är dock den oroliga och försiktiga av oss två!

Hon kan gärna tänka sig "Kina puff special" eller t.o.m så kallade "airbombs"

Även om jag tänker på idén om rejäl smärta så vägrar jag experimentera med något som ger permanenta skador i underlivet.

Möjligtvis ok med irreversibla skador på blygdläpparna, det lider ingen av i längden och underlivets funktion påverkas inte.

Men i bästa fall inga skador på blygdläpparna heller, utan jag är glad om vi kommer undan med enbart lite "ärrbildning"

Men jag har nolltolerans mot invärtes irreversibla skador som inte läker ut!

Därför har jag sagt att "airbomb" inte kommer på tal! Och förmodligen inte "Kina puff special" heller!

Jag funderar på "ryssar", de var ju mycket mesigare än kinapuffarna, men inte lika mesiga som de där minsta som hette "ettöres" och "treöres"

Vad tror ni om "ryssar"? Eller ska vi börja med de minsta "öressmällarna" och sedan "jobba" oss uppåt även om de här minsta förmodligen inte kommer få den effekt vi söker, så kanske det ändå är bäst att börja där?

Tack på förhand!

Mvh

ThinkTank

Jag avråder detta starkt!
Senast redigerad av Dr.Gulasch 2017-07-25 kl. 20:17.
Citera
2017-07-25, 20:13
Medlem
Citat:
Mm, måste erkänna att hela grejen känns lite olustig!

Jag har lovat att fjutta på och inte "banga", och jag vill inte vara en fegis!

Men hela den hör grejen gör mig fan nervig! Samtidigt vill jag ligga bra till hos den här tjejen och imponera lite.

Hon är lite mer cool och gränslös än jag och jag vill inte förlora henne!

Och du tänkte imponera på henne och spela cool genom att spränga en air bomb i fittan på henne?? För helvete vakna nu grabben och sätt igång hjärnan. Stor chans för så stora invärtes skador att hon kan avlida ja
Citera
2017-07-25, 20:15
Medlem
randones avatar
Man kan oftast inte rädda folk från sig själv. Bomber i tjorven är så extremt att det kan inte bli annat än permanenta skador.
Försök rädda dig själv från en tjej som vill ha hjälp med att fucka upp livet.

Funkar det inte med att leka med lite tomtebloss?
Citera
2017-07-25, 20:17
Medlem
Börja med att smälla av den smällare du funderar på i din egen hand (lätt knuten). Tycker du det är en lika bra idé efter handen läkt så kör på bara.

Rätt smart att börja med din egen hand då en stressad läkare på akutmottagningen kommer att gå på lögnen att "den small av i handen".

Det blir nog värre att förklara en sprängd fitta !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in