Citat:
Ursprungligen postat av
Kung-Caligula
Jag tror att skon klmmer mest att polisen pga media tror att dom har hela folket emot sig vilket inte r fallet. Dom mste sluta lsa Aftonbldaet och annan propaganda och lita p att som enda som r emot polisen r vnsterpbeln och svartingar.
Det kan vara sant det ocks. Jag frstr dock inte hur man kan vara s frbannat fega.
Brjar skitmedia bla och ha sig, be dom fara t helvete bara. Sg t dom, att om det inte duger s kan vl dessa gnllande idioter ta och frska lsa skiten sjlva.
Jag menar den vg som media och medlpare till "politiker" har valt genom alla r, har varit som att kasta prlor t svin, eller hur nu uttrycket brukar vara.
Det mste f vara nog ngon gng och ven dessa idioter inom media mste till slut fatta att det mste g att krva ansvar frn invandrarna ocks. Det gr inte att skylla p pstdd rasism och dliga frutsttningar hur mnga generationer som helst.
Men det r vl det som r typiskt fr svensk hycklande media. Dessa anser ocks egentligen att negrer och araber inte kan ta hand om sig sjlva och drmed r att krva egenansvar av dessa ponglst. D r det lttare att skylla p SD och rasister m.m.