2017-07-28, 11:03
Avstngd
Niggerss avatar
Polisens Initiativ Mareld som r en frstrkning i srskilt utsatta omrden, har fortfarande svrt att rekrytera personal.
Vi har fr f poliser och behver frstrka p fler omrden, sger samordnare Gunnar Appelgren.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...ingen-framgang

Utsatta omrden r SVTs nysprk fr No go zone eller ghetto. Dvs r livsfarlig fr en riktig svensk att vistas i t.ex Hsselby Grd efter mkrets inbrott.

Rtta lnken. Tack fr ppekandet.
Senast redigerad av Niggers 2017-07-28 kl. 11:19.
Citera
2017-07-28, 11:08
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Polisen vill allts inte gra sitt jobb? Helt otroligt... Kanske ska lmna in brickan och vapnet? Fara ingr som en del av jobbet. Gillar man det inte s fr man dra. Vad r nsta? Militrer som inte vill skjuta?

Det r ju frsts lttare att stta dit pensionrer som frsker ta tillbaka sin egen cykel olovligen...
Citera
2017-07-28, 11:09
Medlem
Universells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Polisens Initiativ Mareld som r en frstrkning i srskilt utsatta omrden, har fortfarande svrt att rekrytera personal.
Vi har fr f poliser och behver frstrka p fler omrden, sger samordnare Gunnar Appelgren.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...-katarinavagen

Utsatta omrden r SVTs nysprk fr No go zone eller ghetto. Dvs r livsfarlig fr en riktig svensk att vistas i t.ex Hsselby Grd efter mkrets inbrott.

Citat:
Nrmare 100 nya poliser saknas i utsatta omrden
Citera
2017-07-28, 11:12
Medlem
Xer0s avatar
Korrekt lnk:

Frgan:
Det lses enkelt med lnetillgg.
Ge dem 35tkr i mnaden s kommer alla poliser jobba i utsatta omrden, fast aldrig vara p plats sedan.
Citera
2017-07-28, 11:14
Medlem
Heauxms avatar
Jag hade grna velat. Synd att n inte r polis. Tnk om de kunde rekrytera fler frn utsatta omrden.
Citera
2017-07-28, 11:17
Medlem
laxen69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Polisen vill allts inte gra sitt jobb? Helt otroligt... Kanske ska lmna in brickan och vapnet? Fara ingr som en del av jobbet. Gillar man det inte s fr man dra. Vad r nsta? Militrer som inte vill skjuta?

Det r ju frsts lttare att stta dit pensionrer som frsker ta tillbaka sin egen cykel olovligen...

Alla yrken har bra och dliga sidor.
Jobbar jag som snickare kanske jag tycker att det r bttre att g inomhus och spika n utomhus i snblandat regn. Men erbjuds man bara skitjobb p en firma s sker man sig till en annan.

Men visst borde man som polis vara beredd att f ta ett problemomrde under en viss tid.
Citera
2017-07-28, 11:20
Avstngd
Niggerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxen69
Jobbar jag som snickare kanske jag tycker att det r bttre att g inomhus och spika n utomhus i snblandat regn. Men erbjuds man bara skitjobb p en firma s sker man sig till en annan.

Men visst borde man som polis vara beredd att f ta ett problemomrde under en viss tid.

Skillnaden r att du kan aldrig slappna av, du riskera att f skur av bly ifrn en DDR Tillverkad Ak 47 i kroppen.
Citera
2017-07-28, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxen69

Med kraftigt utkade befogenheter mot buset, skulle rekryteringen g lttare.
Citera
2017-07-28, 11:27
Medlem
RagingHippies avatar
Citat:

Fast deras hnder r ju bakbundna tack vare politiker och bgar inom polisvsendet/rttsvsendet.

Skyll inte p fotfolket.
Citera
2017-07-28, 11:29
Medlem
Pluppiplupps avatar
Citat:

Den strsta faran r inte omrdena i sig. Det handlar nog om faran att om du som polis tittar lite konstigt p en neger eller dylikt, s kommer du ka p skit i svensk pissmedia.
Det r nog dr skon klmmer kan jag tnka mig.

Men samtidigt, vad vet jag. Med tanke p hur mnga idioter det finns i det hr landet, s kan det lika grna handla om det vanliga hyckleriet frn poliserna.
"Grna mngkultur, s lnge jag sjlv slipper befatta mig med den."
Citera
2017-07-28, 11:30
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppiplupp
Den strsta faran r inte omrdena i sig. Det handlar nog om faran att om du som polis tittar lite konstigt p en neger eller dylikt, s kommer du ka p skit i svensk pissmedia.
Det r nog dr skon klmmer kan jag tnka mig.

Men samtidigt, vad vet jag. Med tanke p hur mnga idioter det finns i det hr landet, s kan det lika grna handla om det vanliga hyckleriet frn poliserna.
"Grna mngkultur, s lnge jag sjlv slipper befatta mig med den."

Jag tror att skon klmmer mest att polisen pga media tror att dom har hela folket emot sig vilket inte r fallet. Dom mste sluta lsa Aftonbldaet och annan propaganda och lita p att som enda som r emot polisen r vnsterpbeln och svartingar.
Citera
2017-07-28, 11:47
Medlem
Pluppiplupps avatar
Citat:
Jag tror att skon klmmer mest att polisen pga media tror att dom har hela folket emot sig vilket inte r fallet. Dom mste sluta lsa Aftonbldaet och annan propaganda och lita p att som enda som r emot polisen r vnsterpbeln och svartingar.

Det kan vara sant det ocks. Jag frstr dock inte hur man kan vara s frbannat fega.

Brjar skitmedia bla och ha sig, be dom fara t helvete bara. Sg t dom, att om det inte duger s kan vl dessa gnllande idioter ta och frska lsa skiten sjlva.

Jag menar den vg som media och medlpare till "politiker" har valt genom alla r, har varit som att kasta prlor t svin, eller hur nu uttrycket brukar vara.

Det mste f vara nog ngon gng och ven dessa idioter inom media mste till slut fatta att det mste g att krva ansvar frn invandrarna ocks. Det gr inte att skylla p pstdd rasism och dliga frutsttningar hur mnga generationer som helst.
Men det r vl det som r typiskt fr svensk hycklande media. Dessa anser ocks egentligen att negrer och araber inte kan ta hand om sig sjlva och drmed r att krva egenansvar av dessa ponglst. D r det lttare att skylla p SD och rasister m.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in