Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2017-08-17, 03:55
Medlem
Rasande-Roses avatar
Med t Rosanna Dinamarca i rutan så ser jag inga möjligheter till en givande debatt. Hon är en av Sveriges mest oförskämda och känslodrivna kvinnor, då hon aldrig vinner med sakargument så kommer merparten av debatten handla om att stämpla rasism och fascism och kvinnohat. Jag tycker att aborträtten bör begränsas i en viss omfattning. Dels rent ekonomiskt, det är väldigt dyrt för samhället med unga kvinnor som använder abort som ett preventivmedel. Man kan inte leva frigjort med "sexuell hälsa" (lösaktiga engångsligg) på samhällets bekostnad. Låt kvinnorna betala själva för aborter, så länge det inte handlar om våldtäkter eller konstaterade missbildningar på fostret. Med det sagt så tycker jag inte att alla aborter är mord eller att alla gravt missbildade och handikappade har rätt att leva.
Senast redigerad av Rasande-Rose 2017-08-17 kl. 04:00.
Citera
2017-08-17, 15:10
Medlem
Går det att se debatten i efterskott, jag har tid ikväll den 17 aug. Tyvärr hade jag inte tid i går kväll.

Jag gillar inte abort men jag tycker att Paula Bieler är lugn och bra debattör, därför vill jag se debatten.
Citera
2017-08-17, 17:38
Medlem
Extasiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Går det att se debatten i efterskott, jag har tid ikväll den 17 aug. Tyvärr hade jag inte tid i går kväll.

Jag gillar inte abort men jag tycker att Paula Bieler är lugn och bra debattör, därför vill jag se debatten.
Här kan du kolla. =)
Citera
2017-08-17, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extasis
Här kan du kolla. =)

Tack för hjälpen!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera