Om det r hennes drmreseml och ni bara har fem dagar s mste ni beska alla de viktiga landmrkena som Big Ben, Parlamentet, Buckingham Palace etc
Enda gngen jag sett London r tyvrr nr jag mellanlandade dr och hade bara ngra timmar till nsta flyg men flyget fick cirkulera ngra vndor i vntan p landningsbana p Heathrow och man kunde ltt peka ut dessa ven frn flyget.
Om din flickvn r anglofil, frvgra henne inte detta
Tips: t engelsk frukost varje morgon (bnor, gg, bacon, korv, brd och te), tryckte i mig en sdan p Heathrow och knde mig proppmtt nda in p eftermiddagen.
Vad gillar din flickvn? Varfr inte g ner till Sherlock Holmes boende 221B Baker Street, dr finns ett museum.
EDIT:
Eller r ni bara ute efter en romantisk milj med intressanta resml under dagen? D kanske inte centrala London r det bsta, har vnner som varit dr och London lider av samma problem alla storstder har, mycket trafik, mycket folk, avgaser och ett jvla ovsen. Kanske bst om ni hittar ngon mysig smort utanfr London, bor dr och pendlar in till London p sena frmiddagen s ni slipper morgonrusningen.