Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2017-08-27, 21:43
Medlem
Nu vet vi vem skurken r som snkte AKB, och vilken kommun som de strsta skurkarna bor - inte ovntat Stockholm.

Ni kanske har sett Joakim Larsson, Ordfrande M, Stockholms stad i dagens Agenda, st och lobba fr en regering med MP som stdparti. Utan att f ngra riktigt kritiska motfrgor.

Bde Joakim Larsson och hur det presenteras gr att man pltsligt knner sig som man pltsligt r 2010. En orgie i uselhet och politiskt ddgrvarskap, frutom i Fake News (tex att M ras beror p AKBs nrmande till SD). Lt moderaterna brinna i helvetet, det r allt jag kan sga. Vad sger ni? Allt jag kan sga r, m ni moderater brinna i helvetet. Vad sger ni?
Senast redigerad av Fnysington 2017-08-27 kl. 21:50.
Citera
2017-08-27, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Nu vet vi vem skurken r som snkte AKB, och vilken kommun som de strsta skurkarna bor - inte ovntat Stockholm.

Ni kanske har sett Joakim Larsson, Ordfrande M, Stockholms stad i dagens Agenda, st och lobba fr en regering med MP som stdparti. Utan att f ngra riktigt kritiska motfrgor.

Bde Joakim Larsson och hur det presenteras gr att man pltsligt knner sig som man pltsligt r tillbaka 2010. En orgie i uselhet och politiskt ddgrvarskap, frutom i Fake News (tex att M ras beror p AKBs nrmande till SD). Lt moderaterna brinna i helvetet, det r allt jag kan sga. Vad sger ni? Allt jag kan sga r, m ni moderater brinna i helvetet. Vad sger ni?
180827? Det blev lite fel dr
Citera
2017-08-27, 21:48
Medlem
Regera med Miljpartiet eller sossarna. Innebr att han bekrftar att 7 klvern r 7 klvern och SD enda opposition. Som han pratar kommer Moderaterna snabbt nrma sig 4% sprren.

Inte frvnad om det r han som stack frsta kniven i ryggen p AKB.

Alla alarmklockor ringer nr man ser och hr honom prata. Ingen jag skulle vga lita p.
Citera
2017-08-27, 21:48
Medlem
oldtimedrunks avatar
Ja det r uppenbart att det finns inget annat alternativ n SD, det r Sd mot resten och lr fortstta s. M den usla 7-klvern brinna i helvetet.
Citera
2017-08-27, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amorteraren
180827? Det blev lite fel dr
Det r till att vara gnllkinking, men justerat nu
Citera
2017-08-27, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Det r till att vara gnllkinking, men justerat nu

Du fr kanske chans att anvnda det datumet i framtiden fast med annan rubrik.

"Moderaterna under riksdagssprren. partiledaren Joakim Larsson: - Jag sitter kvar".
Citera
2017-08-27, 21:55
Medlem
321js avatar
De sparkar varandra.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6763214

I den pgende krisen inom Moderaterna kommer nu avgngskrav inte bara mot partiledaren utan ven mot partiets ledande fretrdare i Stockholmspolitiken, oppositionsborgarrdet Joakim Larsson.

Det r en grupp medlemmar i en lokalfrening p moderatstarka stermalm som i ett ppet brev krver Larssons avgng, det skriver Svenska Dagbladet.

Freningen anger det lga opinionsstdet fr partiet i Stockholm som orsak. Man tror heller inte att Joakim Larsson, som ocks r partiets ordfrande i Stockholms stad, kan fra den politik som krvs fr att partiet ska n framgng vid nsta val.
Citera
2017-08-27, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbequeken
Du fr kanske chans att anvnda det datumet i framtiden fast med annan rubrik.

"Moderaterna under riksdagssprren. partiledaren Joakim Larsson: - Jag sitter kvar".
Haha, du, eller jag, det viktigaste r att det sker
Citera
2017-08-27, 21:57
Medlem
japanskbruds avatar
man kan hoppas dom ntligen lgger ner tramset med nya moderaterna ..
Dom behver en riktig partiledare som t ex ulf adelson eller carl bildt.. och skruva tillbaks partiets vrderingar till 80-talet.
Citera
2017-08-27, 21:58
Medlem
No-n-sences avatar
Joakim Larsson kommer att snka M i botten.
Citera
2017-08-27, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
De sparkar varandra.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6763214

I den pgende krisen inom Moderaterna kommer nu avgngskrav inte bara mot partiledaren utan ven mot partiets ledande fretrdare i Stockholmspolitiken, oppositionsborgarrdet Joakim Larsson.

Det r en grupp medlemmar i en lokalfrening p moderatstarka stermalm som i ett ppet brev krver Larssons avgng, det skriver Svenska Dagbladet.

Freningen anger det lga opinionsstdet fr partiet i Stockholm som orsak. Man tror heller inte att Joakim Larsson, som ocks r partiets ordfrande i Stockholms stad, kan fra den politik som krvs fr att partiet ska n framgng vid nsta val.
Haha underbart, nu brjar huggsexan om de ftaliga lnande poster som kommer att bli kvar nr krutrken skingrats. Och nd vet vi hr p Flashback, och har vetat sedan minst 2010 att fr moderaterna finns bara 2 alternativ: samarbete med SD (p riktigt), eller sotdden och en evig plats p historiens soptipp. Det mrkliga r att det ska vara s svrt att frst och inse.
Citera
2017-08-27, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Joakim Larsson kommer att snka M i botten.
Extra roligt att avgngskravet kommer frn stermalm (som r sugna p lite makt, tillsammans med SD). Ganska tunga aktrer kan jag tnka mig, de vill kanske inget annat n att sparka ut Reinfeldts HBQT-liberaler, s hr under galgen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in