Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-11-01, 16:02
Medlem
Lter som hon har ngot frhllande eller relation hon inte r frdig med eller vet vad hon vill med.

S trffa hon dig. Och tyckte troligen du var intressant och vill trffa dig igen.
Men s har hon saker hon inte r klar med som str i vgen. Och hon vill inte bertta det fr dig.

Kanske?
Citera
2017-11-01, 16:42
Medlem
ZedLeppelins avatar
Du ska strunta i vad hon sger. Kolla p hennes handlingar. Hon r stllt in tre trffar utan att hra av sig om varfr hon inte kan. Du r inte en prioritering fr henne.

Nu vet jag inte hur eran kommunikation ser ut men jag rder dig att strunta i henne.
Citera
2017-11-01, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychoborderline
Lter som hon har ngot frhllande eller relation hon inte r frdig med eller vet vad hon vill med.

S trffa hon dig. Och tyckte troligen du var intressant och vill trffa dig igen.
Men s har hon saker hon inte r klar med som str i vgen. Och hon vill inte bertta det fr dig.

Kanske?
Jag vet och jag har brjat misstnka det.
Citat:
Ursprungligen postat av ZedLeppelin
Du ska strunta i vad hon sger. Kolla p hennes handlingar. Hon r stllt in tre trffar utan att hra av sig om varfr hon inte kan. Du r inte en prioritering fr henne.

Nu vet jag inte hur eran kommunikation ser ut men jag rder dig att strunta i henne.
Visst.

Kommunikationen frn min sida var helt perfekt (nu skmtar jag inte) och jag var tillmtesgende hela tiden. Jag besvarade henbr i tid och sa vad jag sjlv ville med allt men hon sticker ivg och hr inte av sig p mer n en vecka.

Vad som fr mig att tro att hon var seris r att hon ringer och grter ver varfr jag slutligen trttnat p henne.

Helt borta i huvudet. Att hon r 40 r och inte kan frestlla sig hur den andra kan tnkas knna sig r fr mig helt otroligt.

Nr man r barn och leker i sandldan s ser man reaktionen p ngon som r ledsen men nu nr allt flyttat ut p ntet s tror de att knslor har slutat existera. Snt hr blir jag galen p.

Det sjuka r att hon verkar trffa ngon annan trots massa brister. S sjukligt snedfrdelad marknad.
Citera
2018-03-10, 07:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av raldemar
Du behver inte ha sumpat det, men du verkar vara i behov av lite skademinimering. Det bsta du kan gra r att helt rakt och rligt tala om att du har blockat henne fr att du knde dig srad ver att hon inte kom p er dejt, du ngrar dig och vill be om urskt d du knner att det var dumt gjort. det behver inte vara komplicerat, raka rr och korten p bordet r det bsta sttet att bygga lngvariga relationer.

Att du knner dig nobbad och sviken r inte konstigt, det r ok att vara besviken nr dejten inte dyker upp. Dremot ska du inte lta i ondan eller ta fr hrt p det, se det som en utmaning i stllet, att gra henne trygg med att trffa dig genom att vara en reko kille som visar empati och frstelse infr hennes oskerhet.

Frsk glmma det dr med vems fel olika saker r, ingen blir lyckligare av att vare sig ta eller ge skuld, det bygger bara p oskerheten och ger er strre problem. fokus borde istllet ligga p att ha det s najs som ni kan tillsammans, vare sig ni pratar I telefon eller hnger face to face. Det kan du stadkomma genom att leva i nuet, inte ta henne fr givet och att alltid komma ihg ditt jobb; f henne att knna sig trygg och bekvm med dig. Du vill ju ha ngon att lska, inte ngon att tjafsa med men samtidigt inte bygga upp frustrationer som du inte fr utlopp fr frrn det brister, drfr r det viktigt med stndig dialog.

Nr hon berttar om att hon talar med andra s gr hon det av respekt till dig, det hade varit lttare fr henne att ljuga och sga att du r den enda hon vill dejta men hon r hellre rlig och lgger korten p bordet. Det r enbart en positiv egenskap, hon vet att serisa relationer mste byggas p tillit och ppenhet. Hon verkar vara en riktig toppentjej med andra ord!

S om det inte gr att hva blockeringen av hennes nummer fr du helt enkelt ta reda p numret p annat vis, skriv till henne p Facebook, det kanske till och med knns lttare fr dig att uttrycka dig i text. Finns inte den mjligheten kan du ju alltid kolla Eniro eller om ni har ngon gemensam bekant kan du ju frga denne?

Hoppas det gr bra fr er!

Jag kan ju tillgga att jag sjlv hade behvt ta till mig av liknande rd, det r inte ovanligt att man ser brister hos andra men r blind fr sina egna. Vissa beteendemnster man har frstr man kanske inte ens sjlv att de existerar, det kan ta tid att frndra sdana mnster.

Man mste ha i tanke att ens partner str sig precis lika mycket p ens mindre charmiga sidor som man sjlv str sig p dennes. Om man sjlv tycler att ens partner r dum men sllan fr hra snt om sig sjlv s har man frmodligen slagit sig ihop med en riktig guldklimp. Krlek visar man genom att acceptera sin partners alla egenskaper, att stdja sin partners strvan att n individuella ml och att lyssna och ta till sig av sin partners kritik.
Dina rd r bst. Riktigt bra inlgg.
Citera
2018-03-10, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Jag vet och jag har brjat misstnka det.

Visst.

Kommunikationen frn min sida var helt perfekt (nu skmtar jag inte) och jag var tillmtesgende hela tiden. Jag besvarade henbr i tid och sa vad jag sjlv ville med allt men hon sticker ivg och hr inte av sig p mer n en vecka.

Vad som fr mig att tro att hon var seris r att hon ringer och grter ver varfr jag slutligen trttnat p henne.

Helt borta i huvudet. Att hon r 40 r och inte kan frestlla sig hur den andra kan tnkas knna sig r fr mig helt otroligt.

Nr man r barn och leker i sandldan s ser man reaktionen p ngon som r ledsen men nu nr allt flyttat ut p ntet s tror de att knslor har slutat existera. Snt hr blir jag galen p.

Det sjuka r att hon verkar trffa ngon annan trots massa brister. S sjukligt snedfrdelad marknad.

Hennes beteende verkar knas, lt henne va det finns bttre kvinnor, det dr kommer bara sluta med skit
Citera
2018-03-10, 12:56
Medlem
pampussas avatar
En kvinne p 40 r som ikke kan passe seg fra bli gravid med random mann?
Og som bryter alle avtaler hun har med deg?
Vil du ha et liv i flelsesmessig i berg og dalbane s er dette tjejen satse p.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in