Citat:
Ursprungligen postat av
Psychoborderline
Lter som hon har ngot frhllande eller relation hon inte r frdig med eller vet vad hon vill med.
S trffa hon dig. Och tyckte troligen du var intressant och vill trffa dig igen.
Men s har hon saker hon inte r klar med som str i vgen. Och hon vill inte bertta det fr dig.
Kanske?
Jag vet och jag har brjat misstnka det.
Citat:
Ursprungligen postat av
ZedLeppelin
Du ska strunta i vad hon sger. Kolla p hennes handlingar. Hon r stllt in tre trffar utan att hra av sig om varfr hon inte kan. Du r inte en prioritering fr henne.
Nu vet jag inte hur eran kommunikation ser ut men jag rder dig att strunta i henne.
Visst.
Kommunikationen frn min sida var helt perfekt (nu skmtar jag inte) och jag var tillmtesgende hela tiden. Jag besvarade henbr i tid och sa vad jag sjlv ville med allt men hon sticker ivg och hr inte av sig p mer n en vecka.
Vad som fr mig att tro att hon var seris r att hon ringer och grter ver varfr jag slutligen trttnat p henne.
Helt borta i huvudet. Att hon r 40 r och inte kan frestlla sig hur den andra kan tnkas knna sig r fr mig helt otroligt.
Nr man r barn och leker i sandldan s ser man reaktionen p ngon som r ledsen men nu nr allt flyttat ut p ntet s tror de att knslor har slutat existera. Snt hr blir jag galen p.
Det sjuka r att hon verkar trffa ngon annan trots massa brister. S sjukligt snedfrdelad marknad.