2017-09-14, 22:41
Medlem
Hej fick gyno operarat efter jag hade tagit steorider.
Fick det opereat två gånger av landstinget, dock blev resultatet inte bra, har fortfarnade utåtstående bröstvårtor och det syns genom tröjorna.

Ska förmodligen göra det privat nu men undrar först om man kan träna bort själva fettet under bröstet?
Landstinget ut ut knölarna men det står fortfarnade ut i princip likavmycket? Fattar inte hur det kan göra det efter två operstioner? Visste inte läkaren vad han höll på med eller? Det hjordes aldrig nån fettsugning, kan det vara problemet?

Ledsen för särskrivningen, hade dåligt med tid just nu.
Citera
2017-09-14, 22:50
Medlem
jeppedeppes avatar
sitter folk ärligt och betalar skatt för att du ska få mindre bröst när du varit en idiot och tagit steorider? Asså
Citera
2017-09-15, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppedeppe
sitter folk ärligt och betalar skatt för att du ska få mindre bröst när du varit en idiot och tagit steorider? Asså

Helt barockt. Han mörkade säkerligen det och de kunde inte bevisa att det var pga steroider.

Hur som @TS ja gå ner till 7% BF så borde fettet under dina bröstvårtor försvinna.
Citera
2017-09-15, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Helt barockt. Han mörkade säkerligen det och de kunde inte bevisa att det var pga steroider.

Hur som @TS ja gå ner till 7% BF så borde fettet under dina bröstvårtor försvinna.

Nej jag var helt ärlig från början, var ung och dum, tog dboll i två veckor och så ångrade jag mig, ringde dopingsjouren och de sa att jag skulle sluta ta alla östrogwn blockande med, så fick massa bieffekter
Citera
2017-09-15, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppedeppe

Betalat runt 10000 kr i skatt varje månad sen ja fyllde 18 så har inte prwcis nån ångest att vår skitvård har fått betala lite
Citera
2017-09-15, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho

Okej, tror du att fettet kan vata problemet som gör att mina bröstvårtor står ut typ 1 cm onartuligt? Wlr måste de vara kvar körtel med? Jag känner mig osäker på om 36000 e värt operationen om ja nu kan banta bort det
Citera
2017-09-15, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Okej, tror du att fettet kan vata problemet som gör att mina bröstvårtor står ut typ 1 cm onartuligt? Wlr måste de vara kvar körtel med? Jag känner mig osäker på om 36000 e värt operationen om ja nu kan banta bort det

Det går inte att lösa någonting med diet tbh.
Skrev det mest som ett skämt. I sinom tid kommer du studsa tillbaka i vikt och då är problemet tillbax.
Citera
2017-09-15, 19:57
Medlem
Ogdens avatar
Om jag inte är helt fel på det så är väl gyno helt och hållet bröstkörtelvävnad och borde således inte gå att träna bort?
Citera
2017-09-16, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Om jag inte är helt fel på det så är väl gyno helt och hållet bröstkörtelvävnad och borde således inte gå att träna bort?

Jo men jag fick ju det bort opererat, vet inte om de tog allt, det jag undrar e om fett kan göra så de fortf e puffy nippels eller om de förmodligen e kvar körtel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in