2024-10-26, 05:43
Medlem
Ouelets avatar
Kanske var problem med Epsteins Air Force 69? Det var kanske p.g.a. bristande underhll, obetalda fakturor, frstndshandikappad personal, som ledde till att sexfllan vgrade lyfta och tvingade Trump att skjuta upp ddskultens rally i Michigan?
Steady stream of people leaving Trumps rally in Traverse City, Michigan.

He was set to speak at 7:30p but his plane took off from Texas around that time, so he likely wont be here for about 2 more hours

https://x.com/MeidasTouch/status/1849973626226753628
Citera
2024-10-27, 06:22
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det r mer folk p Div. 2 innebandy hr n dr p det ralliet
Det har gtt framt...tror jag. Det ser nu ut som att de har levlat upp till en publiksiffra som str sig starkt i division 1.
Half-empty arena as Trump speaks at his Penn State rally today
Citera
2024-10-27, 10:32
Medlem
Ouelets avatar
Aftonbladets utsnda bekrftar att rallykrisen r p riktigt. Lol. Storleken p krisen r omjlig att avgra, men den lr vara betydande ifall de rotlsa sektmedlemmarna flackar omkring med Trumps team och har skaffat sig ett besynnerligt turnliv. Det r sorgligt att se...faktiskt. Hoppas de fr bonuspong eller ngot fr besvret.
Jag och fotograf Jerker Ivarsson har gtt in som publik eftersom vi inte ftt ngon pressackreditering. Bde Trump- och Harris-kampanjen bojkottar mer eller mindre utlndska medier med hnvisning till platsbrist.

Kvinnan framfr mig berttar att hon varit p tio Trumpmten. Bland annat p det i Butler dr han blev skottskadad i ena rat efter ett mordfrsk.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...ratt-for-trump
Senast redigerad av Ouelet 2024-10-27 kl. 10:34.
Citera
2024-10-27, 11:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Det har gtt framt...tror jag. Det ser nu ut som att de har levlat upp till en publiksiffra som str sig starkt i division 1.
Half-empty arena as Trump speaks at his Penn State rally today
Jag sg detta och s pinsamt det mste vara fr donalds att de lmnar och att anledningen r att donalds str dr och svamlar som om hen vore p en boende p ett demensboende.

Detta r fruktansvrt fascinerande att se sker med donalds rallies.
Citera
2024-10-27, 12:36
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Jag sg detta och s pinsamt det mste vara fr donalds att de lmnar och att anledningen r att donalds str dr och svamlar som om hen vore p en boende p ett demensboende.

Videon var ju tagen innan han brjade prata, klart det inte var helt fylld d n.
Citera
2024-10-27, 12:38
Medlem
Ouelets avatar
Citat:

"Men hans budskap r s himla starkt. Han str ju starkare n VP Harris i de viktigaste mnena fr amerikanerna", sger trumpnissarna med emfas hr. Haha. Likvl gapar stora delar av arenan tomt, och de som nd tog sig dit drog innan cirkusen var ver. Jag fr inte ihop det. Inte nr VP Harris slr publikrekord i Texas.
Citera
2024-10-27, 12:39
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Frsk inte. Det gr att hra att han str och svamlar i bakgrunden.
Citera
2024-10-27, 12:50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Aftonbladet har dokumenterat att de lmnade ocks.
Sen uppskattade dom de som lmnade till lite mindre och att det tmde 1/3 av publiken som lmnade.
Frstr detta r jobbigt fr er att de som kommer och ska lyssna p donalds finner hen s trkig att de lmnar.
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
"Men hans budskap r s himla starkt. Han str ju starkare n VP Harris i de viktigaste mnena fr amerikanerna", sger trumpnissarna med emfas hr. Haha. Likvl gapar stora delar av arenan tomt, och de som nd tog sig dit drog innan cirkusen var ver. Jag fr inte ihop det. Inte nr VP Harris slr publikrekord i Texas.
Vi har ju sett detta ett bra tag nu, den stora brjade vl i jersy och dr folk verkligen brja f upp gonen att publiken brjar lmna nr donalds brjar svamla.

Undra vad de tnkte p nr donalds stod och gunga fram och tillbaka till gaymusik, fr det mste varit en svrt annorlunda upplevelse.
Tyckte synd om de som stod p scenen med donalds och deras falska och ptvingade leenden, och man tnkte om de inte har funderat p bara dra.
Fr mig finns inget mer patetiskt n de som ler och skrattar t ingenting.
Citera
2024-10-27, 22:04
Medlem
Japhys avatar
Trump hller rally i New York, p Madison Square Garden. Stllet r helt fullpackat. En enorm folkmassa str utanfr ikldda magamssor. Ngot liknande har aldrig skdats.

Demokraterna pstr att det r ett nazistmte... Ser ut som om hela NYC str och ropar efter Trump. Helt fantastiskt. Det r inte omjligt att Trump vinner delstaten.
Live: https://www.foxnews.com/video/6363829286112

Filmer frn gatan utanfr:
https://www.breitbart.com/politics/2...ms-nazi-rally/
Citera
2024-10-27, 22:08
Medlem
DjPuttes avatar
https://en.wikipedia.org/wiki/1939_N..._Square_Garden
S rcker med att lsa detta och copy paste p kvllens rally!
Citera
2024-10-27, 22:17
Medlem
Mnsans avatar
Inte undra p att publiken gr hem. Jag sitter och kollar direkt frn Madison Square Garden nu. En ndls rad av trista typer med ponglst svammel agerar frband.

Otroligt lngtrkigt, samtliga talare frefaller trnat in ett identiskt manus, dvs Kamala Harris r en komplett idiot, Trump stdjer Israel vad som n hnder, Donald Trump tog kulor fr oss alla i Butler, Fight-Fight-Fight, make America great again, woke r kass, jada jada, etc.

Efter att ha lyssnat p minst 20 talare brjar publiken helt klart tappa sugen och Trump har nnu inte synts till. Nu vill det till Trump lyckas vcka publiken och levererar en underhllande show, annars lmnar folk.
Citera
2024-10-27, 22:35
Medlem
develis avatar
Madre Mia...

Jag la ut listan fr talar igr och undrade vad Trumps barndomsvn tnkte tillfra.
Kanske bertta nn fin berttelse som gdde hans narcissism.

Jag kunde inte ha mer fel.

Nyss sg jag en bild p en gubbe i rd keps som sg vild ut - han svingade ett krucifix.

Detta skulle han ha sin polare till.
Nn sorts Magaversion av exorcism.

She is the devil ... She is the anti-Christ. At her rally last week, she said that Jesus Christ's followers are not welcomed at her rallies,' he said waving a crucifix on stage."
Senast redigerad av develi 2024-10-27 kl. 22:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in