Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-03, 12:06
Medlem
Kom igen nu alla Flashbackare! Vi har verddigt mnga kunniga inom kemi hr, ngon mste la nd kunna kncka denna nten!
Har lst flertalet trdar p Bluelight och drugs-forum, tyvrr helt fruktlst.
Men jag tror nd att ngon frbaskat duktig Flashbackare sitter p lsningen till gtan!

S kom igen, kasta p mig era tankar!
Citera
2017-10-03, 12:08
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Centralstimulantia --> Drogodling och drogtillverkning
/Moderator
Citera
2017-10-11, 22:52
Medlem
Prova med vinsyra
Citera
2017-10-11, 23:00
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ISkugganAvStolen
Kom igen nu alla Flashbackare! Vi har verddigt mnga kunniga inom kemi hr, ngon mste la nd kunna kncka denna nten!
Har lst flertalet trdar p Bluelight och drugs-forum, tyvrr helt fruktlst.
Men jag tror nd att ngon frbaskat duktig Flashbackare sitter p lsningen till gtan!

S kom igen, kasta p mig era tankar!
Du vill ha nnting som liknar rda blodkroppar.
Citera
2017-12-11, 12:32
Medlem
Soluss avatar
Helt rligt frsta trffen p Google:

http://www.bluelight.org/vb/threads/...d-is-confirmed

Lycka till, eller t dina Elvanse som du ska, alternativt kp tjack som alla andra normala.
Citera
2017-12-12, 14:25
Medlem
Nellis-AFBs avatar
Spana in:
https://erowid.org/archive/rhodium/c...esolution.html
lycka till..
Citera
2021-03-11, 16:42
Medlem
Jag har alltid undrat om det gr att gra? Kan ngon snll sjl ge mig en lnk med info eller fakta?
Citera
2022-10-28, 03:00
Medlem
Amfetamin kan relativt enkelt framstllas frn lisdexamfetamin med hjlp av enzymer. bromelain spjlkar molekylerna och kvar finns amfetamin i lsningen. Hetta upp fr att neutralisera enzymerna sen en syra bas extrahering med lmpligt lsningsmedel.
Citera
2023-01-10, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My_Way
Amfetamin kan relativt enkelt framstllas frn lisdexamfetamin med hjlp av enzymer. bromelain spjlkar molekylerna och kvar finns amfetamin i lsningen. Hetta upp fr att neutralisera enzymerna sen en syra bas extrahering med lmpligt lsningsmedel.

utveckla grna
Citera
2023-04-02, 18:30
Medlem
Lisdexamfetamin r dextroamfetamin med aminosyran lysin (lys). I levern kapas denna bindning. Lys r en aminosyra som hamnar i blodet och tas upp av kroppen.

Den dextroamfetamin som frigrs r kliniskt, biologiskt, och kemiskt ren, och tages upp av blodet och nr hjrnan.

Vill Du har ren amfetamin (racemat):

Blanda bensaldehyd 2 mol, nitroetan 2 mol och 0.2 mol pentylamin/amylamin i ett stort rr, korka igen, och stll undan i ett mrkt utrymme i 2(tv)-3(tre) veckor, filtrera i sintrad bchnertratt och tvtta med nedkyld ren isttika, torka i en exikator, och torka i en bgare under vakuum. Ta ut, hll i torr toluen och koka i toluen med rx i ett droppets vitride i torr toluen i 2(tv) ekvivalenter i ngra timmar. Flj med tlc och bryt nr tlc visar att allt r klart. Destillera freebasen av amfetamin och droppa ner i en bgare med ren saltsyra och eter. Filtrera och tvtta med kall eter. Torka p tidningspapper och testa sm, samt lite tester.

Detta fick jag frn David B, allts en kemist bannlyst frn Flashback och hgskolan.
Citera
2024-02-21, 03:33
Medlem
nn som testat o kan bekrfta det som str i trden?
Citera
2024-02-21, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxtrei
nn som testat o kan bekrfta det som str i trden?
Nej men oavsett r det nog inte vrt mdan. Det r nog bde lttare och billigare fr dig att kpa attentin svart eller bara kpa vanligt tjack.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in