Kom igen nu alla Flashbackare! Vi har verddigt mnga kunniga inom kemi hr, ngon mste la nd kunna kncka denna nten!
Har lst flertalet trdar p Bluelight och drugs-forum, tyvrr helt fruktlst.
Men jag tror nd att ngon frbaskat duktig Flashbackare sitter p lsningen till gtan!
Kom igen nu alla Flashbackare! Vi har verddigt mnga kunniga inom kemi hr, ngon mste la nd kunna kncka denna nten!
Har lst flertalet trdar p Bluelight och drugs-forum, tyvrr helt fruktlst.
Men jag tror nd att ngon frbaskat duktig Flashbackare sitter p lsningen till gtan!
Amfetamin kan relativt enkelt framstllas frn lisdexamfetamin med hjlp av enzymer. bromelain spjlkar molekylerna och kvar finns amfetamin i lsningen. Hetta upp fr att neutralisera enzymerna sen en syra bas extrahering med lmpligt lsningsmedel.
Amfetamin kan relativt enkelt framstllas frn lisdexamfetamin med hjlp av enzymer. bromelain spjlkar molekylerna och kvar finns amfetamin i lsningen. Hetta upp fr att neutralisera enzymerna sen en syra bas extrahering med lmpligt lsningsmedel.
Lisdexamfetamin r dextroamfetamin med aminosyran lysin (lys). I levern kapas denna bindning. Lys r en aminosyra som hamnar i blodet och tas upp av kroppen.
Den dextroamfetamin som frigrs r kliniskt, biologiskt, och kemiskt ren, och tages upp av blodet och nr hjrnan.
Vill Du har ren amfetamin (racemat):
Blanda bensaldehyd 2 mol, nitroetan 2 mol och 0.2 mol pentylamin/amylamin i ett stort rr, korka igen, och stll undan i ett mrkt utrymme i 2(tv)-3(tre) veckor, filtrera i sintrad bchnertratt och tvtta med nedkyld ren isttika, torka i en exikator, och torka i en bgare under vakuum. Ta ut, hll i torr toluen och koka i toluen med rx i ett droppets vitride i torr toluen i 2(tv) ekvivalenter i ngra timmar. Flj med tlc och bryt nr tlc visar att allt r klart. Destillera freebasen av amfetamin och droppa ner i en bgare med ren saltsyra och eter. Filtrera och tvtta med kall eter. Torka p tidningspapper och testa sm, samt lite tester.
Detta fick jag frn David B, allts en kemist bannlyst frn Flashback och hgskolan.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!