Citat:
Ursprungligen postat av
billy5
Köp en Toyota Auris kombi. Inte den roligaste men har bra kvalitet och för storleken bra komfort.
https://www.blocket.se/jonkoping/Toy...4.htm?ca=7&w=3
Den där blev genast mycket intressant, bara rätt kul att dom på en bil från 2016 lägger till " ABS
ACC klimatanläggning
Airbags
Antisladdsystem
Antispinn
Alufälgar
Elhissar
Elspeglar
Farthållare
Fjärrstyrt centrallås
Servostyrning
Sidoairbag
Stolvärme fram
Yttertemperaturmätare
Bluetooth
AUX/USB
"
Jag vet att det står såhär på en massa annonser typiskt "säljsnack" bring it on med allt även om det är fjärrstyrt centrallås som kom på 80-talet
Var ju det där med effekten då, klen i motorn men åas ska vi inte åka Nürbugring med den utan det ska vara en brukis/ andra bil.
Tack så mycket för tipset!
Citat:
Ursprungligen postat av
Provocative2.0
Jag hade iaf valt bort BMWn med tanke på att det är en äldre bil med en aning fler mil.
Eftersom du inte ens specificerat vad för bil du är ute efter blir det svårt. Tänkte först föreslå Ford Mondeo o Saab 9-5 som är två rejäla laståsnor. Men du själv tittar på mellanklassbilar.
Med tanke på dina val så ser jag bara en gemensam nämnare o det är att bilen ska finnas i Stockholmsregionen eftersom du även spretar med växellådor.
Utifrån dina kriterier så är det Kian jag kan rekommendera av dessa fyra o då enbart då den har fem år kvar på nybilsgarantin.
Jo kände så med om BMW´n slängde bara fram några snabba exempel för att få igång en diskussion, vet inte riktigt hur det fungerar här på flashback men jag är glad för dom svaren jag fått!
Vad menar du med " Eftersom du inte ens specificerat vad för bil du är ute efter " ?
Jag bor i Stockholm så sökte där, ang lådan så skrev jag att det vore ett plus med automat men inget krav.
Vad är otydligt?
Tack för svar!