Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-21, 19:35
Medlem
Hanif Bali skriver p Twitter att att han blivit censurerad p Facebook efter att ha kritiserat Henrik Arnstad och Masoud Kamali: https://twitter.com/hanifbali/status/921743758730973184

Det r allts ngon anstlld p Facebook som raderat det han skrivit med hnvisning till att det Hanif skrivit skulle vara rasistiskt: https://pbs.twimg.com/media/DMqxDjsW0AInAdB.jpg:large

Finns hans originalpost sparad? Frvnar mig att Facebook vgar censurera en spass knd person med tanke p Streisand effect.
Citera
2017-10-21, 19:47
Medlem
PTHJs avatar
Kanske r mnga som anmlt inlgget s Facebook tnker inte sjlva utan frlitar sig p anmlarna.
Citera
2017-10-21, 19:49
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PTHJ
Kanske r mnga som anmlt inlgget s Facebook tnker inte sjlva utan frlitar sig p anmlarna.

Skulle ju inte direkt verraska om det r #jagrhr-terroristerna som r igng och jagar efter Hanif Bali nu,,,,
Citera
2017-10-21, 20:04
Medlem
trumpenskutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantpojken
Hanif Bali skriver p Twitter att att han blivit censurerad p Facebook efter att ha kritiserat Henrik Arnstad och Masoud Kamali: https://twitter.com/hanifbali/status/921743758730973184

Det r allts ngon anstlld p Facebook som raderat det han skrivit med hnvisning till att det Hanif skrivit skulle vara rasistiskt: https://pbs.twimg.com/media/DMqxDjsW0AInAdB.jpg:large

Finns hans originalpost sparad? Frvnar mig att Facebook vgar censurera en spass knd person med tanke p Streisand effect.

Att var kndis ska absolut inte gra ngon skillnad nr det kommer till regelbrott p Facebook.
Den dr Hanif Bali r bara ute efter att bli knd och vrva sd-rster till moderaterna, inget annat.
Citera
2017-10-21, 21:02
Medlem
Europes avatar
Jag blir fr varje dag allt mer vertygad om att jag inte kommer att terigen aktivera min profil p Fejan. Fejan r alldeles fr styrda av de regimlojala svenska PK-fascisternas aktivism fr att tysta alla andra rster.
Citera
2017-10-21, 21:08
Medlem
Kebabfysikers avatar
Vad r det som r rasistiskt i det inlgget?
Citera
2017-10-21, 21:22
Medlem
Dugins avatar
Det r troligen #jagrhr som spammat reportknappen. Troligen kommer hans konto bli ppnat nr ngon lst hans verklagan. SKulle dock inte frvna mig om avtngningen kvarstr, FaceHook och Jewtube r lika totalitra som Bolsjevikjudarna.
Citera
2017-10-21, 22:09
Medlem
BLW77s avatar
Nr ngons sikter censureras istllet fr att bemtas med sakliga hllbara motargument r det ngot som r p vg att g riktigt fel i ett ppet samhlle.

Mina tankar om hrdcensur frn statsmaktens och globalistiska jttefretag av fri och oliktnkande mnniskor tyder p att en diktaturliknande struktur hller p att vxa fram bakom kulisserna.

Hanif Bali r r dessutom en av f moderater som fortfarande har ett frtroende hos folket och inte anses som hycklare, vilket de flesta andra moderater anses vara, speciellt inom migrationspolitiken.

Att Hanif Bali censureras tror jag har med att gra att han inte kan tystas eller tryckas ned med hjlp av politisk korrekthet eller rasistkortet. Det gr honom farlig fr de som driver den internationalistiska agendan frn bakom kulisserna.
Citera
2017-10-22, 01:19
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpenskutt
Att var kndis ska absolut inte gra ngon skillnad nr det kommer till regelbrott p Facebook.
Den dr Hanif Bali r bara ute efter att bli knd och vrva sd-rster till moderaterna, inget annat.

Bra om han blir knd fr ngot vettigt d, till skillnad frn dig som bara blir knd som idiot.

Om du nu tvunget ska snka medel-IQ:n i trden genom ditt deltagande s kan du ju vara vnlig och peka ut vilken regel som Hanif Bali har brutit mot, hur och huruvida det var motiverat eller ej.
Citera
2017-10-22, 01:51
Medlem
trumpenskutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Bra om han blir knd fr ngot vettigt d, till skillnad frn dig som bara blir knd som idiot.

Om du nu tvunget ska snka medel-IQ:n i trden genom ditt deltagande s kan du ju vara vnlig och peka ut vilken regel som Hanif Bali har brutit mot, hur och huruvida det var motiverat eller ej.

Du kan ju prova att lsa p regelverket som gller p Facebook s kanske du lr dig ngot.
Hanif Bali har tydligen inte gjort det i alla fall, han kanske ocks behver lra sig lite mer.
Vad gller IQ-nivn s har det inget att gra med rubriken i trden, hll dig till mnet.
Citera
2017-10-22, 01:53
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Du kan ju prova att lsa p regelverket som gller p Facebook s kanske du lr dig ngot.
Hanif Bali har tydligen inte gjort det i alla fall, han kanske ocks behver lra sig lite mer.
Vad gller IQ-nivn s har det inget att gra med rubriken i trden, hll dig till mnet.

Jag upprepar: Om du nu tvunget ska snka medel-IQ:n i trden genom ditt deltagande s kan du ju vara vnlig och peka ut vilken regel som Hanif Bali har brutit mot, hur och huruvida det var motiverat eller ej.

Lt hra: Vilken regel har Hanif Bali brutit mot? Hur har han brutit mot regeln? Var det motiverat eller ej att blocka honom?
Citera
2017-10-22, 02:04
Medlem
mendokses avatar
Citat:

Du kanske br lsa regelverket sjlv, du klarar ju inte ens av att svara p vilken regel det r som Hanif Bali brutit mot.

Troligtvis har han inte brutit mot ngon regel utan blivit massanmld av frskocken i #jagrhr.
Senast redigerad av mendokse 2017-10-22 kl. 02:07.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in