Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-23, 19:15
  #1
Medlem
Kom att tänka på detta runt det infantila #metoo

När jag ser tillbaka på mitt liv, har det hänt att kvinnor sextrakasserat mig.

När jag jobbade på sjukhus var det bara kvinnliga sjuksköterskor i arbetsrummet, de hade en kalender med lättklädda män och tonen var rå, sexuellt.

Tjejer har kännt på min pung och snopp utan att jag velat det.

Två gånger har det hänt att tjejer oombett krupit ner i min säng för att sexa...



Nå, detta stör mig inte. Tycker väl mest att en riktig man ska kunna hantera det.

Men jag undrar hur vanligt det är, vad tror ni grabbar?
Citera
2017-10-23, 19:36
  #2
Medlem
Man ser i deras blickar vad dom vill jävla pervotjejer, så förnedrande. längtar till samtyckeslagen, jag har inte gett samtycke för deras snusktankar om mig
Citera
2017-10-23, 19:50
  #3
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Killar ser det som en invite killar fungerar inte som tjejer tar en tjej mig på rumpan tänker jag vad trevligt nu har jag halva inne det är tjejer som inte gillar dickpics.
Citera
2017-10-23, 19:58
  #4
Medlem
Är väl ganska vanligt på HVB-hem för "ensamkommande".

50-åringar med hängbröst som tror det är kärlek medan afghanerna tror de ökar sin chans att stanna.

Fy fan.
Citera
2017-10-23, 21:21
  #5
Medlem
nidbilds avatar
I sverige mycket vanligt

citat:
"Den nya medborgarstudien gjord av Joakim P Jonasson visar chockerande siffror på hur sexualbrottsligheten i Sverige förändrats på grund av invandring från Mellanöstern och Afrika. Det är skandalöst att BRÅ vägrar ta fram adekvata siffror. I stället offrar man flickor och kvinnor på den politiska korrekthetens altare"

http://katerinamagasin.se/ny-sexbrot...eisk-harkomst/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback