Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-01, 05:05
  #1
Medlem
Dag att vi män som är omtänksamma startar en kampanj där vi stöttar och smugglar in flyktingkvinnor samt övriga kvinnor. Dom i Filippinerna eller Ryssland , Ukraina riskerar att dödas eller förtryckas
Vänstern samt feministerna gör ju inget ett dugg för dom utsatta flyktingkvinnorna som utsätts för hederskultur.
Den kan heta Mantoo eller inte din man. Eller nåt slagfärdigt.
Eller så stöttar dom ensamkommande männen med hederskultur och påhejar dom att våldta samt som sexleksaker!
Vi kan ställa upp som fosterföräldrar för 20 -tusen kronor styck.
När dom sedan ska utvisas så protesterar vi vilt som riktiga batikmän.
Vi startar nu !
__________________
Senast redigerad av mikael2 2017-11-01 kl. 05:17.
Citera
2017-11-01, 08:58
  #2
Medlem
Kaptenen.Fillings avatar
Ta första steget. Bli hörd. Så,lovar jag dig att folk kommer följa.

Skriva på flashback om vad man önskar sig är som att be tomten leverera ett hus.
Citera
2017-11-01, 10:27
  #3
Medlem
En sådan här sak har jag själv haft i tankarna, jag har själv skrivit inlägg i andra trådar, angående om frågan varför vi tar in så många män, men så få kvinnor.

Jag tror till och med att samhället skulle gå i vinst på riktigt, om vi började ta in kvinnorna, och avböjde männens rätt att ta sig in i landet.

De flesta kvinnorna, är faktiskt villiga att arbeta, lära sig om svenska kulturen, och göra rätt för sig.

Det är egentligen de där invandrarmännen som är besvärliga, jag har i alla fall inte påträffat så många flyktingkvinnor överhuvudtaget, men vad jag har förstått så är dessa i alla fall villiga att lära sig språket, kulturen och viljan att arbeta.

Så samhället skulle gå absolut i vinst!

Det är vad jag tror!
Citera
2017-11-01, 11:12
  #4
Medlem
EvilCupcakes avatar
Det är ju oftast männen i familjerna som tar flykten och flyr till något annat land, sen söker de asyl och om de får stanna blir det enklare att hjälpa sin familj hit. Det vi kanske borde fokusera på är "varför skickar familjerna sönerna?".

Vissa kvinnor i andra länder har det jättetufft, men kulturen ser också annorlunda ut. Vi kan tyvärr inte tvinga dem att fly till Sverige. Världen är fylld av idioter och vi kan inte hjälpa alla som drabbas av dem...

Denna tråd känns lite löjlig, tar också en vild gissning och gissar på att du röstar på SD?
Citera
2017-11-02, 03:56
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilCupcake
Det är ju oftast männen i familjerna som tar flykten och flyr till något annat land, sen söker de asyl och om de får stanna blir det enklare att hjälpa sin familj hit. Det vi kanske borde fokusera på är "varför skickar familjerna sönerna?".

Vissa kvinnor i andra länder har det jättetufft, men kulturen ser också annorlunda ut. Vi kan tyvärr inte tvinga dem att fly till Sverige. Världen är fylld av idioter och vi kan inte hjälpa alla som drabbas av dem...

Denna tråd känns lite löjlig, tar också en vild gissning och gissar på att du röstar på SD?
Nä miljöpartiet och folkpartiet samt sossarna.
Vi får hjälpa dom fly då.
Jag har en vision att hjälpa kvinnor och barn först!
Citera
2017-11-02, 04:58
  #6
Medlem
Låter som en god ide så kan nuvarande kvinnor och övriga daltare ta med sig sina skäggbarn åka med dem ned till deras hemländer göra sin insats på plats!

Bytt byt kommer aldrig igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback