Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2017-11-05, 03:03
Medlem
Kommer vi snart f se svaret p 9/11 Skall vi ntligen f tyst p SnakePlisssken

Saudi Arabia Arrests 11 Princes, Including Billionaire Alwaleed bin Talal
Citera
2017-11-05, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Kommer vi snart f se svaret p 9/11 Skall vi ntligen f tyst p SnakePlisssken

Saudi Arabia Arrests 11 Princes, Including Billionaire Alwaleed bin Talal
P vilket stt kopplar du det hr till just 9/11, menar Du?
Citera
2017-11-05, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
P vilket stt kopplar du det hr till just 9/11, menar Du?

Trump mtte bin salman i mars i r. Vad de pratade om d r kanske det som visar sig nu, jag tror de haft mycket konstruktiva samtal om man tolkar p vad som visat sig
Trump Meets With Saudi Deputy Crown Prince

En av trumps viktigaste vallfte var "drain the swamp". Det r fortfarande gissningar frn mig men senaste veckorna har det hnt en del saker som tyder p att de pratade ihop sig, att Bin Salman och Trump beslutade sig fr att det r just vad man skall gra. Toppen p trsket finns inte i USA utan i Saudiarabien s det r dr man ser till att rensa frst.

Fr att lyckas med det hr gller det att inte avslja vad de hller p med, troligen har en del konstigheter vi sett frn Trump berott p att dlja det hela. Exempelvis s bombande pltsligt trump Syrien, ven om han verkade missa medvetet s vart det mnga som blev besvikna och trodde att Trump pltsligt vnt sina vljare ryggen. Han gjorde en del annat som vart fel mot vad han sagt.

Fr ngon vecka sedan hll Saudiarabien en stor trff med massor av hjdare och tittar man p hur de brjat investera i olika fretag, s r det mycket som tyder p att de hller p att marknadsanpassa landet.

S fr mindre n ett dygn sedan s arresterades ngra riktiga hgdjur i Saudiarabien. Troligen var det framfrallt en utrensning av personer som motsatt sig det Bin Salman vill gra men ocks en operation fr att visa att man menar allvar. Skall Saudiarabien lyckat med staden neom mste de kunna locka den bsta arbetskraften och det kan man inte om man r ett fanatiskt land.

Jag tror inte de vill avslja alla dumheter man hllt p med men ppnar de pandoras ask kommer det som ett brev p posten, de inser nog att om de vl ppnar upp s kommer saker komma fram.

Trump har samma ml med USA, i alla fall sger han det och i och med att han r i hotellbranchen stmmer det ven med hans verksamheter. Den branchen r beronde av kpstarka konsumenter.

Vad de gjort sista veckorna r att ta skrota den strategin dr 9/11 var startskottet.
Citera
2017-11-05, 18:05
Medlem
Citat:
Trump mtte bin salman i mars i r. Vad de pratade om d r kanske det som visar sig nu, jag tror de haft mycket konstruktiva samtal om man tolkar p vad som visat sig
Trump Meets With Saudi Deputy Crown Prince

En av trumps viktigaste vallfte var "drain the swamp". Det r fortfarande gissningar frn mig men senaste veckorna har det hnt en del saker som tyder p att de pratade ihop sig, att Bin Salman och Trump beslutade sig fr att det r just vad man skall gra. Toppen p trsket finns inte i USA utan i Saudiarabien s det r dr man ser till att rensa frst.

Fr att lyckas med det hr gller det att inte avslja vad de hller p med, troligen har en del konstigheter vi sett frn Trump berott p att dlja det hela. Exempelvis s bombande pltsligt trump Syrien, ven om han verkade missa medvetet s vart det mnga som blev besvikna och trodde att Trump pltsligt vnt sina vljare ryggen. Han gjorde en del annat som vart fel mot vad han sagt.

Fr ngon vecka sedan hll Saudiarabien en stor trff med massor av hjdare och tittar man p hur de brjat investera i olika fretag, s r det mycket som tyder p att de hller p att marknadsanpassa landet.

S fr mindre n ett dygn sedan s arresterades ngra riktiga hgdjur i Saudiarabien. Troligen var det framfrallt en utrensning av personer som motsatt sig det Bin Salman vill gra men ocks en operation fr att visa att man menar allvar. Skall Saudiarabien lyckat med staden neom mste de kunna locka den bsta arbetskraften och det kan man inte om man r ett fanatiskt land.

Jag tror inte de vill avslja alla dumheter man hllt p med men ppnar de pandoras ask kommer det som ett brev p posten, de inser nog att om de vl ppnar upp s kommer saker komma fram.

Trump har samma ml med USA, i alla fall sger han det och i och med att han r i hotellbranchen stmmer det ven med hans verksamheter. Den branchen r beronde av kpstarka konsumenter.

Vad de gjort sista veckorna r att ta skrota den strategin dr 9/11 var startskottet.
Jag frstr antagligen inte ett smack av vad du tror att du frsker sga hr. Men, jag fr skylla mig sjlv som stllde frgan.

Det var dumt av mig.
Citera
2017-11-05, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Jag frstr antagligen inte ett smack av vad du tror att du frsker sga hr. Men, jag fr skylla mig sjlv som stllde frgan.

Det var dumt av mig.

Har jag rtt s kommer det snart och klarna fr stmmer det jag sagt s r det flera arresteringar och vnta, det kan bli riktigt mnga som ker dit beroende p hur hrda de r.
Trump och prins Bin Salman verkar ha blst hela deep state och snart borde Julian Assange kunna vandra ut fr utan wikileaks hade det hr inte varit mjligt.

Jag frstr att det verkar knepigt om man inte tittat p en hel del annat. Jag fljer exempelvis hur olika personer investerar i Saudiarabien och det tror jag man mste gra fr att frst resten. Som jag nmnt tidigare anser jag att det r dr toppen sitter.

Bin Salman som kommer bli nstan "kung" i Saudiarabien hade kunnat ta tv olika vgar, ena vgen r att fortstta var att fortstta vara en brutal skurk eller s rensar han ut och frsker frtjna makten. Jag tror inte han vljer skurkvgen.
Inte s att de kommer ha val men jag tror de kommer satsa enorma pengar p att forma om hela landet s det kommer att komma vldigt mycket nyheter frn Saudiarabien i framtiden
Citera
2017-11-05, 20:48
Medlem
Citat:
Har jag rtt s kommer det snart och klarna fr stmmer det jag sagt s r det flera arresteringar och vnta, det kan bli riktigt mnga som ker dit beroende p hur hrda de r.
Trump och prins Bin Salman verkar ha blst hela deep state och snart borde Julian Assange kunna vandra ut fr utan wikileaks hade det hr inte varit mjligt.

Jag frstr att det verkar knepigt om man inte tittat p en hel del annat. Jag fljer exempelvis hur olika personer investerar i Saudiarabien och det tror jag man mste gra fr att frst resten. Som jag nmnt tidigare anser jag att det r dr toppen sitter.

Bin Salman som kommer bli nstan "kung" i Saudiarabien hade kunnat ta tv olika vgar, ena vgen r att fortstta var att fortstta vara en brutal skurk eller s rensar han ut och frsker frtjna makten. Jag tror inte han vljer skurkvgen.
Inte s att de kommer ha val men jag tror de kommer satsa enorma pengar p att forma om hela landet s det kommer att komma vldigt mycket nyheter frn Saudiarabien i framtiden
Familjen Saud kryllar av prinsar hit och dit som alla har 38 barn hit och dit. Det frekommer nstan alltid maktkamper dr olika fraktioner arresterar medlemmar av andra fraktioner, s det hr r knappast ngot srskilt ovanligt som pgr. Jag frgar igen, hur kopplar du det hr till 9/11?

Och, var det inte du som hvdade att Trump skulle ge sig p Saudierna fr att han minsann visste vilka bovar de var? Har du ndrat dig nu?
Senast redigerad av onopono 2017-11-05 kl. 20:55.
Citera
2017-11-05, 21:53
Medlem
Iris-Ts avatar
Citat:
Nej men du, rligt talat. Det r du som frvxlar allting som hnder med allting annat. Du skulle te.x vilja vara bde klok och snygg men du nr inte fram hela vgen.
Vrldsregeringen hller inte till i Saudiarabien utan dom har sin bas p mnen, du vet dr ingen har landat, dr dom blickar ner ver vran platta jord samtidigt som dom frslavar oss via chemtrails och NASAs lgner.
Skmt sido, Saudiarabien med omnejd r naturligtvis inte korkade utan dom frstr att vrlden hller p att g in i en ny era och att olja inte kommer hlla hur lnge som helst s drfr bygger dom nu upp sm imperium dr mnniskor skall bo, jobba, turista och investera. Det r inget konstigt med det och har absolut ingenting med 911 att gra.
Citat:
S vart vill du komma egentligen? Att Bin Salman skall g ut med att det var 3 stycken krnvapen p vardera 150 kt nergrvda exakt 77 meter under marken som fick tornen att rasa?
ven erknna vem det var som styrde den fjrde "mini-nuken" utsmyckat till en boeing rakt in i pentagon? Om du inte glmt det s r i alla fall det din senaste teori och jag knner att det r lika bra att pminna dig om det s du inte gr bort dig nnu mera n du brukar i dina s kallade svar.
Citera
2017-11-06, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iris-T
Det r inget konstigt med det och har absolut ingenting med 911 att gra.
Det har vldigt mycket med 911 att gra men fr att frst msta man ha ganska djup frstelse om hur de kapitaliserade p 911, vilka ml man hade med operationen.
Man mste ocks frst hur Trump jobbar, dr r jag sjlv dligt insatt men har snappat upp lite,

Tror man fortfarande att det var 19 kapare som blste hela USAs frsvar kommer man sjlvklart inte begripa ngot alls.

Hr r en video som ger lite mer klarhet, framfrallt att trump vet vl att det inte var 19 kapare utan att operationen var mycket strre
Q Anon Breadcrumbs- Trump and SA

Ngot som r svrt och begripa sett till efter trump vart vald r vad han vill. Gr man p vad han sa innan valet s vart det mycket tydligt, sedan har han aggerat lite mrkligt efter valet vilket gjort att det r svrt att veta. Vad man dremot kan rkna ut r att det inte finns ngot fr honom att vnda sina vljare ryggen och bli en del av "deep state". Samtidigt r han inte en normal politiker, fr vanliga politiker r det viktiaste att ltsas, han r van vid affrer och dr handlar det om att vara slug. Kpa nr andra tvingas slja billigt, slja nr det r dyrt. Fr det krvs tlamod och att man kan dlja sina kort. Det tror jag r orsaken till att Trump aggerat knepigt men att han fortfarande r helt inriktad p vad han sa innan valet.

Det ligger s mycket prestige i det hr med s jag har svrt att tro trump skulla kunna lta bli och dra nytta av det. Han kan g till historien som den som knckte deep state, man kommer prata om honom i rhundranden isfall.
Samma sak med den nye kronprinsen i Saudiarabien, Bin Salman. r han inte en tvttkta psykopat kan det vara jobbigt och regera landet, speciellt nr han faktiskt har stora mjligheter och regera med njd befolkning.

Lttast att skaffa bevis r att titta p hur Saudiarabien nu investerar
Citera
2017-11-06, 20:39
Medlem
Citat:
hr frklaras det hela p 10 minuter
The Muslim Brotherhood's Plan to OVERTHROW YOUR COUNTRY.

Muslimska Brdraskapet r hjrnan, oljestaterna och d framfrallt Saudiarabien str fr pengarna

Mer information om att de mjligen r p vg att avslja 911, om kronprinsen Bin Salman stmplar Muslimska Brdraskapet som terrororganisation och rensar ut dr s r det en 180 graders svng
Citera
2017-11-06, 20:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Mer information om att de mjligen r p vg att avslja 911, om kronprinsen Bin Salman stmplar Muslimska Brdraskapet som terrororganisation och rensar ut dr s r det en 180 graders svng

Och vad har det med 9-11 att gra? Var det muslimska brdraskapet som flg hologramkrnminivapen in i byggnaderna nu?
Citera
2017-11-07, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Och vad har det med 9-11 att gra? Var det muslimska brdraskapet som flg hologramkrnminivapen in i byggnaderna nu?
Muslimska Brdraskapets inblandning kommer du aldrig frst i och med att du helt hamnat i diket angende hela den hr historien. Du kommer aldrig fatta
Fr andra som kan tnka lite var det Huma Abedin som visade vgen och "avsljade" Muslimska brdraskapets inblandning. Via Huma frstod man ocks att clinton foundation r insyltad och varfr de krigar. Alla de krig som dragits igng i Mellanstern hade inte kunnat startats om det inte var fr 9/11 och "war on terror".
Citera
2017-11-07, 06:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Muslimska Brdraskapets inblandning kommer du aldrig frst i och med att du helt hamnat i diket angende hela den hr historien. Du kommer aldrig fatta
Fr andra som kan tnka lite var det Huma Abedin som visade vgen och "avsljade" Muslimska brdraskapets inblandning. Via Huma frstod man ocks att clinton foundation r insyltad och varfr de krigar. Alla de krig som dragits igng i Mellanstern hade inte kunnat startats om det inte var fr 9/11 och "war on terror".

D r det din uppgift att visa hur muslimska brdraskapet och Saudi vsr inblandade om du tnker fortstta svamla om dem i denna trd.. att bara sitta och ventilera dina fobier fr huset Saud sida upp och sida ner leder ingen vart och blir ju bara off topic som du hller p..

Sist vi diskuterade Huma lmnade du trden nr du skulle svara p dessa pstenden du gjort tidigare - lust att svara nu istllet?
Nu vore det kldsamt om du istllet fr att tjafsa helt enkelt la fram dina bevis fr att:
Huma har kopplingar till muslimska brdraskapet.
Humas frldrar har kopplingar till muslimska brdraskapet.
Muslimska brdraskapet lg bakom 9-11.
Huma fresprkar wahhabism.

Kan du det eller har du bara fantiserat?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2017-11-07 kl. 07:19.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in