• 1
  • 2
2017-11-11, 21:25
Medlem
Hej alla!

Anledningen till att jag söker hjälp är att jag haft lite svårt att hitta rätt kap, så jag kände att jag behövde lite hjälp, från om inte vem? FB!

Som rubriken lyder, vart kan man beställa redskap som både är billiga och har bra kvalite?

Sidor som MM sports och gymgrossisten tar överpriser.

Har letat runt i sidor som wish och alibaba express, men samtidigt är man lite paranoid över hur kvaliten ser ut. Jag är inte kräsen eller flashig, vill bara ha ett bra köp till ett bra pris.

Som träningsredskap så tänker jag lite mer på: viktväst, gummiband, träningsringar, foam roller, nån yoga matta,hopprep m,m

Ska också tilläggas att jag börjar bli mer o mer vegan. Så någon sida med vegan stuff som kostillskott som PWO och andra superfoods hade också uppskattas.

Tack!
Senast redigerad av crabbman 2017-11-11 kl. 21:28.
Citera
2017-11-11, 21:43
Medlem
jpettersson1991s avatar
För redskapen du nämner borde stadium eller intersport duga utmärkt.
Citera
2017-11-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
För redskapen du nämner borde stadium eller intersport duga utmärkt.

Glömde också nämna att Affärer som Stadium och intersport tar överpriser. Att handla direkt i affär kostar rätt mycket. Speciellt om man planerar på att köpa en massa, vilket till slut ändå blir ett par lappar sparade
Citera
2017-11-11, 22:37
Medlem
När det kommer till träningsprylar så är det värt att köpa bra kvalite. Dock är det aldrig billigt. Hitta en produkt du söker och använd sedan en sida som prisjakt för att se var den är billigast.
Ang tillskotten så uppmuntrar jag inte till sådant.
Citera
2017-11-11, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
När det kommer till träningsprylar så är det värt att köpa bra kvalite. Dock är det aldrig billigt. Hitta en produkt du söker och använd sedan en sida som prisjakt för att se var den är billigast.
Ang tillskotten så uppmuntrar jag inte till sådant.

har läst att vegansk kosttillskott ska vara bra grejer, gäller bara att hitta rätt produkt, vilket jag just nu söker efter
Citera
2017-11-12, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crabbman
har läst att vegansk kosttillskott ska vara bra grejer, gäller bara att hitta rätt produkt, vilket jag just nu söker efter
Sojamjöl är billigast (och kanske bäst?) men smakar skit.
Citera
2017-11-12, 10:14
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:

Vad menar du med "ska vara bra grejer"? Se över kosten innan du börjar leta efter den "rätta" produkten.
Citera
2017-11-12, 12:21
Medlem
Citat:

Att hitta rätt produkt bör inte vara svårt. Om det är svårt att hitta en produkt bör du nog fundera på om den nu är så bra. Kosttillskott har funnits i evigheter så det bör finnas bra märken som är etablerade. Det är ju bara att titta på de större sidorna; MM Sport och gymgrossisten.
Citera
2017-11-21, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Att hitta rätt produkt bör inte vara svårt. Om det är svårt att hitta en produkt bör du nog fundera på om den nu är så bra. Kosttillskott har funnits i evigheter så det bör finnas bra märken som är etablerade. Det är ju bara att titta på de större sidorna; MM Sport och gymgrossisten.

Meningen nu var inte att hitta just rätt produkt, utan att hitta rätt produkt till rätt pris. Ja, jag vet om stora fitness sidor som MM sports och Gymgrossisten. Men jag kommer aldrig att betala ett överpris för något som jag anser vara för dyrt gentemot produkten. Så lite tips på bra sidor och affärer med bra priser är det jag söker.
Citera
2017-11-21, 20:32
Medlem
jpettersson1991s avatar
Vad anser du själv vara ett bra pris?
Citera
2017-11-22, 11:10
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Meningen nu var inte att hitta just rätt produkt, utan att hitta rätt produkt till rätt pris. Ja, jag vet om stora fitness sidor som MM sports och Gymgrossisten. Men jag kommer aldrig att betala ett överpris för något som jag anser vara för dyrt gentemot produkten. Så lite tips på bra sidor och affärer med bra priser är det jag söker.

Det är väl bara att köpa den billigaste skiten du hittar på Ebay om priset är så viktigt.

Här har du t.ex. en foam roller för 50 kr: https://m.ebay.com/itm/Gym-Exercise-...-/231870448511

Hopprep för 10 kr: https://m.ebay.com/itm/3M-Fashion-St...-/172714364803

Är det däremot viktigare för dig med kända varumärken och kvalité är det oundvikligt så att det kommer kosta mer.

Har du något konkret exempel på något tillbehör som är för dyrt på Gymgrossisten men samtidigt för billigt och sopigt på Ebay? Känns ju som att du är lite smått ambivalent.
Senast redigerad av Run3 2017-11-22 kl. 11:14.
Citera
2017-11-23, 15:25
Medlem
Citat:

Bara att söka på:
Prisjakt.se och pricerunner.se
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här