Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-18, 18:43
Medlem
-GGs avatar
Jag har inte beställt därifrån på länge. Men det var dags i förra veckan.

Ett mobilskal som i Sverige kostar 200 inklusive frakt kostar 45 kronor på AE. Exakt samma skal. Även om man får vänta på varan är det, för mig, för stor prisskillnad för att låta bli. Butikerna köper själva in från Kina i stora kvantiteter och smäller upp priset. Så att köpa direkt från källan blir därför logiskt.

Min beställning landade på 250 kronor, jag fick fem saker till priset av vad en sak skulle kostat mig i Sverige.

Kineserna är för övrigt riktigt bra på att utnyttja marknaden.
Senast redigerad av -GG 2024-11-18 kl. 18:47.
Citera
2024-11-19, 18:48
Moderator
Arne.Ankas avatar
så fortt jag väljer paypal som betalningsmetod får jag upp detta, spelar ingen roll vad för grejer jag väljer det visas för allting, uhm varför?

Sorry, some items are not available. Please edit your order.
Citera
2024-11-19, 19:50
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
så fortt jag väljer paypal som betalningsmetod får jag upp detta, spelar ingen roll vad för grejer jag väljer det visas för allting, uhm varför?

Prova annan webläsare?
Citera
2024-11-19, 20:17
Moderator
Arne.Ankas avatar
för en månad sen gick de fint o beställa, nu tvingadesd jag ändra valuta från sek till euro...
Citera
2024-11-21, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka

vad får du upp?
Citera
2024-11-21, 13:11
Medlem
Får man betala returfrakt själv på Ali express? Varför handlar folk från Ali express när Temu har bättre fördelar på alla plan?
Citera
2024-11-21, 15:26
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 29525
Får man betala returfrakt själv på Ali express? Varför handlar folk från Ali express när Temu har bättre fördelar på alla plan?

Bredare urval på grejer skulle jag tro.
Citera
2024-11-21, 15:51
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 29525

Vissa saker finns på ali och inte temu eller så är priset bättre på en sida. Finns ingen sida som är billigast och har allt det är omöjligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in