Citat:
Ursprungligen postat av
utforskaren
Vilket inlägg svarade du egentligen på här, för det du skriver har noll samband med mitt inlägg?
Jag ska försöka vara tydlig. Du skrev: "Så slipper ni oroa er över att bli anklagade för våldtäkt."
Jag vet inte vad som skett i just detta aktuella fallet. Kanske våldtog rövhålet henne.
Jag besvarade ditt påstående att om man inte våldtar folk så behöver man inte bekymra sig över att bli anklagad för våldtäkt.
Det är ju uppenbarligen inte sant eftersom vem som helst kan bli anklagad för vad som helst utan att vara skyldig till det. Detta är något som sker hela tiden.
Som sagt så säger jag inte att så är fallet just här. Däremot säger jag att någon som påstår att folk aldrig blir oskyldigt anklagade, som du påstår, kan inte har varit ute ur källaren särskilt länge.
Jag har blivit utpekad för stöld när jag studerade på universitetet, till exempel. På den tiden hade man datorsalar och den datorn jag använde sist var borta. Då var jag hemma hos mina föräldrar, som tur var och den skyldige greps senare.