Citat:
Ursprungligen postat av
sportnorden12345
Vad har det med saken att göra? Klart att aktiva elitidrottare har mer lust till livet än en inaktiv soffpotatis..
Det innebär bara att man behöver vara ännu mer respektfulla mot varandra..
Vad jag menar är att en kvinna med stark libido vill knulla & har svårare att stå emot men efter orgasmerna & tillnyktring så kommer eftertankens kranka blekhet & insikt i att hon var otrogen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gontar
Du vet inte mycket om reaktioner vid våldtäkt. Testa googla "frozen fright". Om du fortfarande inte fattar så är du faktaresistent. Alternativt korkad. Förmodligen både och.
Som andra i tråden säger. Moa säger själv att inget "våld" förekom. Men hur fick han då av henne kläderna? Frozen fright gör dig inte lealös. Tvärtom så blir du nog just ganska stel. Jag har varit med kvinnor där vi båda har varit väl överens om att knulla (redan känt varandra, sms-trafik där vi skriver om vad som ska ske inom ett par timmar) sen ligger hon med benen ihop & begriper inte att om jag ska kunna smeka insidan av hennes lår eller stoppa in fingrarna så måste hon hjälpa till genom att sära på benen för när jag ligger bredvid henne så orkar jag inte lyfta på hennes tunga lår. Alltså det är inte bara att "klä av".
Sen känner de varandra. Jag hävdar att det är lättare att säga ifrån till en man känner. Med farsan, morsan eller syrran kunde jag gräla men med en okänd eller bara smått bekant så grälar man inte i första taget eftersom man inte vet om det är en tok. Jag tror att hon mycket väl hade kunnat säga ett skarpt "nej! Vad gör du? Jag vill inte att du gör så". Om hon visste att han har ett instabilt humör skulle hon inte gått med i första taget.
Jag tror att det är "ångersex". Hon är tvungen att anmäla för att kunna hävda att hon inte varit otrogen.