Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-10-28, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Oavsett om det var våldtäkt eller ej, så är ju karln en skitstövel som utnyttjar att hon är i en situation som hon inte kan hantera.

Precis, men det visste vi redan, mtp att han varit EPO-dopad..
Citera
2022-10-28, 19:35
Medlem
Majasmokers avatar
Vi måste komma ihåg att elitidrottskvinnor förmodligen har mycket testosteron. Det är ett knullhormon. Jag som har testosteronbrist vet hur jävla kåt man blir efter drygt en vecka efter sprutan. Kvinnor med naturligt högt testosteron savar antagligen ständigt samtidigt som de ju har samvetet & kvinnorollen att kämpa med.

Dethär låter tyvärr som en sån "våldtäkt" som inte är en de facto våldtäkt. "Fryser till is"
Citera
2022-10-28, 19:49
Medlem
Respektlöst mot alla våldtagna kvinnor att misstänka brott i det här fallet
Citera
2022-10-28, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Respektlöst mot alla våldtagna kvinnor att misstänka brott i det här fallet
Ja, det är som vanligt kvinnor som på riktigt är utsatta som blir lidande av feminismen.
Citera
2022-10-28, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Vi måste komma ihåg att elitidrottskvinnor förmodligen har mycket testosteron. Det är ett knullhormon. Jag som har testosteronbrist vet hur jävla kåt man blir efter drygt en vecka efter sprutan. Kvinnor med naturligt högt testosteron savar antagligen ständigt samtidigt som de ju har samvetet & kvinnorollen att kämpa med.

Dethär låter tyvärr som en sån "våldtäkt" som inte är en de facto våldtäkt. "Fryser till is"

Vad har det med saken att göra? Klart att aktiva elitidrottare har mer lust till livet än en inaktiv soffpotatis..

Det innebär bara att man behöver vara ännu mer respektfulla mot varandra..
Citera
2022-10-28, 20:31
Medlem
Gontars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker

Du vet inte mycket om reaktioner vid våldtäkt. Testa googla "frozen fright". Om du fortfarande inte fattar så är du faktaresistent. Alternativt korkad. Förmodligen både och.
Citera
2022-10-28, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Spännande ändå hur många kriminalpsykologer med tillgång till bevismaterial det finns här, med tanke på hur säkert alla uttrycker sig om vad som minsann hänt och hur vederbörande har resonerat.

Sällan har Dunning-Kruger-effekten varit så markant som när dessa trådar frekventeras.

Du har så rätt, om man inte själv var med i rummet och analyserade situationen, så är det omöjligt att säga vad som hänt, men många verkar fullständigt tvärsäkra..
Citera
2022-10-28, 22:02
Medlem
B´stards avatar
Kanske redan nämnts, men AG är systerson till Bröderna Herrey! Vilket förklarar hans lite speciella utseende...

Hans mamma och syster bor i USA, troligen kopplat till att familjen Herrey är mormoner - antagligen AG med. Mamman bor i Salt Lake City - mormonernas centrum. Hon har tidigare bott i Kalifornien, och bodde där slutet på 70-talet/början av 80-talet med sina föräldrar och bröderna Herrey - familjen flyttade tillbaks till Sverige då Bert Karlsson såg potentialen i bröderna Herrey.
Citera
2022-10-28, 22:44
Medlem
slaimans avatar
Det här var ju långt innan samtyckeslagen.
Jag är inte säker på att säga nej 2 gånger och sedan sära på benen räknades som våldtäkt 2011.

Gammal ointressant historia. Artikeln är ju tom innan Metoo.
Citera
2022-10-28, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorbitan
Allt handlar nu om att kvinnorna ska sätta sig i offerrollen, precis som invandrarna gör emot sig själv, och precis som pk-eliten och diverse skräpfolk gör med invandrarna. Detta polariserar bara ännu mera, det är det som inte människor verkar förstå.

Nu handlar det om att få tycka-synd-poäng, på så vis vet man EXAKT hur det är att vara "utsatt" som personerna så fint själva uttrycker sig. Detta är en skymf med vårat Sverige, den feministiska regeringen (?)

Detta är en jättestor samhällsfråga, det håller jag med om till det yttersta, men i form av denna häxjakt och denna överdrivna vilja att få en tid i rampljuset stör mig så sjukt mycket.

Skojar du? Folk som är av samma skrot och korn som dig drar ju på offerkoftan titt som tätt. Finns hur många exempel som helst. Det är bara att ta en titt i valfri invandringskritisk tråd.
Citera
2022-10-29, 05:35
Medlem
Mr1931s avatar
Man får vara glad att man var ung och låg runt långt innan det här blev normen för vad en våldtäkt är. Idag verkar man göra sig skyldig till våldtäkt för minsta lilla, räcker tydligen att tjejen ångrar sig och flera år senare ” känner sig våldtagen”. Stackars ungdomar som ska navigera i detta känslomässiga och juridiska minfält.
Citera
2022-10-29, 09:06
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Vad har det med saken att göra? Klart att aktiva elitidrottare har mer lust till livet än en inaktiv soffpotatis..

Det innebär bara att man behöver vara ännu mer respektfulla mot varandra..
Vad jag menar är att en kvinna med stark libido vill knulla & har svårare att stå emot men efter orgasmerna & tillnyktring så kommer eftertankens kranka blekhet & insikt i att hon var otrogen.

Citat:
Ursprungligen postat av Gontar
Du vet inte mycket om reaktioner vid våldtäkt. Testa googla "frozen fright". Om du fortfarande inte fattar så är du faktaresistent. Alternativt korkad. Förmodligen både och.
Som andra i tråden säger. Moa säger själv att inget "våld" förekom. Men hur fick han då av henne kläderna? Frozen fright gör dig inte lealös. Tvärtom så blir du nog just ganska stel. Jag har varit med kvinnor där vi båda har varit väl överens om att knulla (redan känt varandra, sms-trafik där vi skriver om vad som ska ske inom ett par timmar) sen ligger hon med benen ihop & begriper inte att om jag ska kunna smeka insidan av hennes lår eller stoppa in fingrarna så måste hon hjälpa till genom att sära på benen för när jag ligger bredvid henne så orkar jag inte lyfta på hennes tunga lår. Alltså det är inte bara att "klä av".

Sen känner de varandra. Jag hävdar att det är lättare att säga ifrån till en man känner. Med farsan, morsan eller syrran kunde jag gräla men med en okänd eller bara smått bekant så grälar man inte i första taget eftersom man inte vet om det är en tok. Jag tror att hon mycket väl hade kunnat säga ett skarpt "nej! Vad gör du? Jag vill inte att du gör så". Om hon visste att han har ett instabilt humör skulle hon inte gått med i första taget.

Jag tror att det är "ångersex". Hon är tvungen att anmäla för att kunna hävda att hon inte varit otrogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in