Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-17, 21:38
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riftlord300022
Nä för att just din reliabilitet är så hög med dina 59 inlägg, varav alla är i denna tråden och allt du gör är att hänvisa till så kallade "säkra källor".

Tycker det syns på hans käklinje att han tryckt bola någon gång.

fan har antal inlägg med trovärdighet att göra? va! är det inte lite bättre då att jag har säkra källor än massa av inlägg?
du kan inte se på käklinje att någn tar droger jävla idiot alltså hahah
Citera
2017-12-17, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
fan har antal inlägg med trovärdighet att göra? va! är det inte lite bättre då att jag har säkra källor än massa av inlägg?
du kan inte se på käklinje att någn tar droger jävla idiot alltså hahah

Ptja, eftersom du inte kan ge ut en enda källa eller bevis för någonting så är det per sig en osäker källa från något random på flashback vars syfte helt är att vara aktiv i just denna tråd.

Anabola steroider räknas förövrigt inte som en "drog".
Visar hur lite du själv vet om det.
Senast redigerad av riftlord300022 2017-12-17 kl. 21:46.
Citera
2017-12-17, 21:43
Medlem
ghettostar-abdis avatar
Finns det äns några bevis på att han har dött? Att ett par av hans vänner skriver det på internet är knappast några bevis.

Helt ärligt så vet jag inte om jag tror på detta. Det känns mest som ett sätt att få mera folk att få reda på Aschbergs bakgrund, om nu ens det han pratar om Aschberg stämmer.
Citera
2017-12-17, 21:53
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettostar-abdi
Finns det äns några bevis på att han har dött? Att ett par av hans vänner skriver det på internet är knappast några bevis.

Helt ärligt så vet jag inte om jag tror på detta. Det känns mest som ett sätt att få mera folk att få reda på Aschbergs bakgrund, om nu ens det han pratar om Aschberg stämmer.

Jag tänkte på att han kanske skulle kunna fejka sin död med hjälp av några av sina närmsta som kan vittna om det. Detta för att han behövt gå under jorden eller typ köpts till total tystnad. Det skulle kunna vara ett PR-trick också eftersom allt hans arbete kommer få enorm uppmärksamhet ni och mycket trafik till hans videos osv.

Dock är sånt där foliehatt bortom alla gränser så sannolikheten att det stämmer är nog närmare 0. Hoppas dock det skulle kunna vara nåt sånt eftersom det är enda chansen till att han är i livet än.
Citera
2017-12-17, 22:02
Medlem
ghettostar-abdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag tänkte på att han kanske skulle kunna fejka sin död med hjälp av några av sina närmsta som kan vittna om det. Detta för att han behövt gå under jorden eller typ köpts till total tystnad. Det skulle kunna vara ett PR-trick också eftersom allt hans arbete kommer få enorm uppmärksamhet ni och mycket trafik till hans videos osv.

Dock är sånt där foliehatt bortom alla gränser så sannolikheten att det stämmer är nog närmare 0. Hoppas dock det skulle kunna vara nåt sånt eftersom det är enda chansen till att han är i livet än.

Ja precis så jag tänkte. Tyvärr så litar jag inte längre på någon så för mig är sannolikheten högre än noll iaf.
Citera
2017-12-17, 22:15
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31

Jag får känslan att hans död är fejk för att få uppmärksamhet till han som person och trafik till det han gjort.
Finns han kvar på ratsit ?
Citera
2017-12-17, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Jag får känslan att hans död är fejk för att få uppmärksamhet till han som person och trafik till det han gjort.

Jag får inte den känslan, visst kanske det hjälpt han att få uppmärksamhet, men hade han fortfarande levt och fortsatt med det här hade han bara växt mer och mer.

Ja, han finns fortfarande kvar på ratsit, men det säger väl inte direkt någonting såhär tidigt.
Citera
2017-12-17, 22:30
Medlem
Citat:
Sen är statistiken en sak, används endast av försäkringsbolag för riskbedömning.
Statistiken bygger då på medelvärdet, inga enskilda.
Att få 7 rätt på lotto är en chans ung. en på 6,4 miljoner. Dock händer det att någon får sju rätt, denna händelse avviker från medianen men är inte omöjlig. '
Att någon dör av hjärtfel vid 33 år är inte alls omöjligt, rätt vanligt faktiskt. Finns barn som råkar ut för detta, inte ens detta är ovanligt.
Citera
2017-12-17, 22:31
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlk00
Jag får inte den känslan, visst kanske det hjälpt han att få uppmärksamhet, men hade han fortfarande levt och fortsatt med det här hade han bara växt mer och mer.

Ja, han finns fortfarande kvar på ratsit, men det säger väl inte direkt någonting såhär tidigt.

skulle lätt fått upp mot 100000 följare när han nu hade 10000 och precis fått igång grejerna och träffat rätt. det var nu det skulle dela ut.
Citera
2017-12-17, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuck-Chorris
Ja, men har du någon siffra på hur vanligt det är?

Oavsett vilket ser jag fram mot obduktionsprotokollet.

Nä. Men jobbat i "branschen" så att säga. Sett hyfsat många under mina 30 år i akutsjukvården. Så inget ovanligt. Men VILL man tro på konspirationsteorierna står det en fritt!
Citera
2017-12-17, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
skulle lätt fått upp mot 100000 följare när han nu hade 10000 och precis fått igång grejerna och träffat rätt. det var nu det skulle dela ut.

Håller med.

Visst han har varit aktiv länge, men mest skrivit statusar på Facebook. Nu med Almedalen och det här senaste om Aschberg har satt igång det på riktigt.
Citera
2017-12-17, 22:42
Medlem
Ettans avatar
Citat:

Han finns kvar på ratsit. Den känslan har slagit mig lite till och från också men återgår till "önsketänkande". Något annat som slagit mig är hur mycket av ev energidrycker han kanske drack.
Mycket energidryck, lite sömn, enorm press, försvagad aorta eller blodkärl osv. Tankar kring det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in