Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-20, 18:42
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Men om du läser vidare så finns det information som talar för att om det inte finns kända underliggande sjukdomar eller annat som kan ha orsakat döden så undersöker man vad som var orsaken, inte minst för kunskapens skull. Det är ovanligt att en 33 årig man får en hjärtinfarkt och dör.

Det där med känd och sannolik orsak ska kanske appliceras på fall där det är uppenbart, skallen krossades av nedfallande träd, stoppa två fingrar i vägguttaget etc.

Ja det skulle vara ett ytterst märkligt beslut med den kunskap vi har om Bechirs död att inte utföra en klinisk obduktion.
Citera
2017-12-20, 18:43
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
(Bechirs fall kan helt klart falla under oförklarligt dödsfall)

Det kan det absolut göra, men också inte.

Uppenbarligen så begravs BR på fredag, talar starkt för att dörsorsaken är fastställd och att inget brott misstänks.
Citera
2017-12-20, 18:49
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Fan vad lättskrämda ni är i sådana fall. Ganska pinigt. Alla foliehattar "vet" nu att han mördats och att Mossad ryker in på fem röda om det behövs. Om mossad ville markera skulle de skjutit honom framför sin familj som de brukar göra.

Man får ju passa sig jävligt noga när en youtuber med 20k följare som kommer med gammal skåpmat är ett vettigt mål.

Roligt också med folk som tar upp Melins tröttsamma krönika(eller vad det var) som ännu mer bevis
Menar de då att Mossad och Aschberg informerat henne om det utförda mordet då? Varför i helvete skulle hon vara in-the-loop om det är ett politiskt mord?

Lättskrämda?

Det behövs inga ”bevis”, det där är bara fjolltrams så här i efterspelet från oupplysta och vänstertroll.
Tråden kan faktiskt stängas.
De med hjärna Vet redan vad som hänt. Och Bechirs död kommer alltid förbli en väckarklocka som påminner oss om verklighetens baksidor.

Din personliga Tro är ingen intresserad av i det här fallet.
Citera
2017-12-20, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Det är lag på att obducera alla individer som inte dör på sjukhus. Oftast obduceras dessa med. Man "glömde" visst även bort att obducera Ivar Kreuger.

Nej... Suck.
Det är inte lag på att man måste obducera om personen dött utanför sjukhus, däremot är det praxis att så sker.
Citera
2017-12-20, 18:51
Medlem
jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att detta kan ske.
det är bara giftmörda någon utan blod så kommer det aldrig upptäckas, ingen obduktion ingen rättsobduktion inte ett skit.

RIP bechir nu vet jag vad som hände dig
Citera
2017-12-20, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Lättskrämda?

Det behövs inga ”bevis”, det där är bara fjolltrams så här i efterspelet från oupplysta och vänstertroll.
Tråden kan faktiskt stängas.
De med hjärna Vet redan vad som hänt. Och Bechirs död kommer alltid förbli en väckarklocka som påminner oss om verklighetens baksidor.

Din personliga Tro är ingen intresserad av i det här fallet.

Man ska vara försiktig med att "veta saker" utan belägg. Lite så religion och extremism bildas.
Citera
2017-12-20, 18:55
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenganBej
det är bara giftmörda någon utan blod så kommer det aldrig upptäckas, ingen obduktion ingen rättsobduktion inte ett skit.

Vad hände?
Citera
2017-12-20, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Ja det skulle vara ett ytterst märkligt beslut med den kunskap vi har om Bechirs död att inte utföra en klinisk obduktion.

Vilken kunskap menar du att vi har?

Vi vet faktiskt i realiteten väldigt lite om det här dödsfallet, t.om den dödsorsak som spekuleras (hjärtattack etc) saknar grund. Det är möjligt att det var hjärtat som gav efter men vi har inga egentliga belägg för detta utöver TS uttalande, ingenting har kommit varken från familj eller polis. Det kan t.om vara så att han ramlat i trappan och någon sett detta, for all we know.

Om det är hjärtattack och det inte finns en medicinsk bakgrund är det dock ytterst märkligt att inte utföra en klinisk obduktion, såvida familjen inte motsätter sig detta.
Citera
2017-12-20, 18:57
Medlem
Citat:

Nu får du ta och sluta förpesta den här tråden med ditt trolleri.
I ena stunden hävdar du att det sannolikt inte var mord, i nästa är det solklart att det var mossad.

Hur ska du ha det?
Citera
2017-12-20, 18:59
Medlem
Tror inte Aschberg är så dum att han skulle försöka få honom mördad efter något journalistiskt hembesök. Även om han skulle ha makten att göra det.
Citera
2017-12-20, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Nu får du ta och sluta förpesta den här tråden med ditt trolleri.
I ena stunden hävdar du att det sannolikt inte var mord, i nästa är det solklart att det var mossad.

Hur ska du ha det?
redigerat pga respekt inför nära
Senast redigerad av BenganBej 2017-12-20 kl. 19:08.
Citera
2017-12-20, 19:06
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Har säkra källor på att det inte blev obduktion utan kroppen åker rakt ner i jorden

Då borde dina säkra källor kunna berätta vad dödsorsaken var...

Jag trodde faktiskt att det var lag på obduktion när en ung person dör hemma utan synliga orsaker eller bakomliggande sjukdom.

Min bror gick bort hastigt i hemmet för några år sedan och vi i familjen fick inte ens se honom innan obduktionen var klar. Det tog flera veckor innan han var obducerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in