Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-21, 01:29
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenganBej
själv skulle jag aldrig gått på begravningen, tror inte Bechir skulle velat det, att en person som jag som är öppen för alternativa grejer går dit och är ett öppet mål. säg att mossad verkligen står bakom risken är oerhört liten men om, då kan det hända igen och med tanke på att man tydligen kan dö utan blod och ses av polisen som naturligt död så!!
Om ni är tillräcklig många så är ni inte en måltavla.. Försök inte gömma dig bakom detta.

Du tycker bakom skrivbordet men inte mer..

Till er andra som hyllat Bechir Rabani och jobbet han gjorde: det är er skyldighet att gå på begravningen, sista viljan!
Senast redigerad av 0rganet 2017-12-21 kl. 01:31.
Citera
2017-12-21, 01:32
Medlem
Kan det vara så att familjen vet nåt som inte vi vet. Han kanske mådde väldigt dåligt psykiskt med allt hat han hade inombords. När man läser det som brodern skrev så börjar man fundera.
De kanske inte vill att det ska spekuleras om hans död, det kan va känsligt om det gäller just självmord. Kanske därför familjen är så lugn och sansad, de hade redan sagt adjö och de sociala kontona stängde han ner för familjens skull. Och om de sagt adjö, så behövs ingen obduktion. Kan va att familjen inte uppskattade hans drivkraft och hans beundrare. De vill behålla ”hedern” tona ner det hela och gå vidare, tänker på broderns inlägg igen (om det nu var sant)
Avslutar med en oro över alla troll med teflonpannan och foliehattar som gått livets hårda skola och som konspirerar hej vilt, det läskiga är att jag uppskattar dessa personer till ca 12 % av Sveriges befolkning och det är riktigt oroväckande.
Är det Björklunds 8 åriga haveri i skolan som gjort att det blivit så fel ?
Citera
2017-12-21, 01:33
Medlem
Citat:
han önskade sig en stor begravning!!!!! vem fan som är 30 säger att jag önskar mig en stor begravning? min ålder är hemlig men alltså om jag var 30 har jag aldrig tänkt på min död seriöst och speciellt inte begravning

25 år gammal här, mina önskemål rörande min begravning står med i mitt testamente.
Nu planerar jag inte att dö särskilt snart men alltid bra att vara förberedd på det oväntade.

Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Imorgon ska jag gå igenom allt du har skrivit och visat vilken jävla poänglös postare du är.

Kul, hoppas du lär dig något på kuppen.

Nejfan, dags att sova. Ska bli spännande att se vilka nya teorier som uppstått under morgondagen.
För att sammanfatta tråden såhär långt:

Detta vet vi med säkerhet:
- BR gick plötsligt bort natten mot den 15e.
- Familjen planerar en stor (öppen?) begravning nu på fredag den 22/12 kl 11.00
- Polisen misstänker inte brott utan rubricerar dödsfallet som naturlig död.
(Vi vet alltså väldigt lite med säkerhet)

Vill än en gång påminna att allt utöver detta är spekulationer på varierande grund.
Senast redigerad av Nulb 2017-12-21 kl. 01:39.
Citera
2017-12-21, 01:39
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
(FB) Bechir Rabani åker hem till Robert Aschberg!!!!!

DU SKRIVER JU DET!

Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Hade gärna sett Bechir bli överkörd av Aschberg, hade varit hysteriskt kul att se Bechir försöka slänga ur sig konspiratoriska idéer och beskyllt Robert för vad hans farfar gjorde för 100 år sedan.

As in; överkörd i en intellektuell debatt. Inte av en bil.

Citera
2017-12-21, 02:10
Medlem
Det som skrevs kan tolkas på flera sätt, jag kan acceptera att du menade så. men det är inte min poäng det du skrev är tvetydigt men framförallt kan jag hitta mer hat både här och där ja här på flashback finns också hat!

Bechir var svag sista tiden, han gjorde sitt sista verk om det var för att människors skulle konspirera tror jag ej jag tror det var för att han ville göra ett sista verk.
Allt hat han fick utstå på slutet när han var så svag var bidragande. att han blev mördad är lite överdrivet men ja orden hade sin roll
Citera
2017-12-21, 02:15
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
men framförallt kan jag hitta mer hat både här och där ja här på flashback finns också hat!

Självklart.
Men, eftersom Mina (JÄHvlar) Dennert inte tagit livet av sig ännu, trots att vi är många som komplett avrättat (intellektuellt sett) både henne och hennes sekt sedan år tillbaks, så finner jag ditt orsakssamband kring Rabani's dödsfall, något skrattretande...
Citera
2017-12-21, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paritet
Kan det vara så att familjen vet nåt som inte vi vet. Han kanske mådde väldigt dåligt psykiskt med allt hat han hade inombords. När man läser det som brodern skrev så börjar man fundera.
De kanske inte vill att det ska spekuleras om hans död, det kan va känsligt om det gäller just självmord. Kanske därför familjen är så lugn och sansad, de hade redan sagt adjö och de sociala kontona stängde han ner för familjens skull. Och om de sagt adjö, så behövs ingen obduktion. Kan va att familjen inte uppskattade hans drivkraft och hans beundrare. De vill behålla ”hedern” tona ner det hela och gå vidare, tänker på broderns inlägg igen (om det nu var sant)
Avslutar med en oro över alla troll med teflonpannan och foliehattar som gått livets hårda skola och som konspirerar hej vilt, det läskiga är att jag uppskattar dessa personer till ca 12 % av Sveriges befolkning och det är riktigt oroväckande.
Är det Björklunds 8 åriga haveri i skolan som gjort att det blivit så fel ?

vill inte uttala mig om familjen då jag inte tror att de har varit så kalla jag tror bara att man lider med när någon lider psykiskt.
Ja hans bror skrev verkligen det exakt dagen före Bechir dog, han talar om psykiska boxar och hinder.

han stängde konton

han var väldigt glad sista dygnet sista intervjuen gjordes timmar innan han dog

obduktionen gjordes inte då han tog adjö

utåt sett gav man en samlad bild av att det var hjärtinfarkt även om det var alldeles för tidigt för dem att veta.

Jag tror inte det var något hat inombords jag tror det var hat UTIFRÅN
Citera
2017-12-21, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Självklart.
Men, eftersom Mina (JÄHvlar) Dennert inte tagit livet av sig ännu, trots att vi är många som komplett avrättat (intellektuellt sett) både henne och hennes sekt sedan år tillbaks, så finner jag ditt orsakssamband kring Rabani's dödsfall, något skrattretande...

alltså du har ju rätt i att alla som blir hatade inte tar sitt liv det skulle inte fungerat ord skulle blivit förbjudna.
men kan man verkligen bara för det säga att ord inte dödar? om han var på kanten och fick hat över sig kan det varit det som gjorde att han tog sista steget

jag är 80-90% säker på mitt case och tycker allt pekar i den riktingingen
Citera
2017-12-21, 02:20
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
han stängde konton

Fast han anklagade ju andra för att vara orsaken till de stängda kontona.

Menar du att han "false-flaggade" sina kontostängningar medvetet?
För att trolla sina följare?
Citera
2017-12-21, 02:25
Medlem
Citat:
Fast han anklagade ju andra för att vara orsaken till de stängda kontona.

Menar du att han "false-flaggade" sina kontostängningar medvetet?
För att trolla sina följare?

han kan ha ljugit om det men går det att anklaga honom om det var för att underlätta för familjen? kanske ville han inte ens att familjen skulle se vad han hade skrivit.
Citera
2017-12-21, 02:33
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
alltså du har ju rätt i att alla som blir hatade inte tar sitt liv det skulle inte fungerat ord skulle blivit förbjudna.
men kan man verkligen bara för det säga att ord inte dödar?

Jag har ofta använt ord för att utrota alla möjliga organisationer och individer, men det kräver systematiskt och RIKTAT brukande, och där man tar hänsyn till hur verklighetsuppfattningen förändras från dag till dag hos TI.
Att döda någon via enbart Ord tar Tid, och kräver STORT tålamod.

Random hatinlägg vars numerär endast tillhör en dryg procent av den positiva respons man får i övrigt, räcker helt enkelt inte till för den typ av person hans supporters i denna tråd pådyvlat att han var.

Citat:
jag är 80-90% säker på mitt case och tycker allt pekar i den riktingingen

Citat:
Personligen tror jag att Bechir stressade som fan de sista 2 dagarna av sitt liv för att få ihop en presentabel version av allt material han hade samlat på sig, hållit sig vaken i dessa 2 dagar med hjälp av lite blow (eller annat) och att han sedan dog av överansträngning och utmattning som ett direkt resultat av all denna stress.
Senast redigerad av Trolltestet 2017-12-21 kl. 02:37.
Citera
2017-12-21, 06:07
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
vill inte uttala mig om familjen då jag inte tror att de har varit så kalla jag tror bara att man lider med när någon lider psykiskt.
Ja hans bror skrev verkligen det exakt dagen före Bechir dog, han talar om psykiska boxar och hinder.

han stängde konton

han var väldigt glad sista dygnet sista intervjuen gjordes timmar innan han dog

obduktionen gjordes inte då han tog adjö

utåt sett gav man en samlad bild av att det var hjärtinfarkt även om det var alldeles för tidigt för dem att veta.

Jag tror inte det var något hat inombords jag tror det var hat UTIFRÅN

Vilken intervju syftar du på? Har du länk till den som du säger att han tog adjö?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in