Citat:
Ursprungligen postat av
Returpapper
Klart dom ska, men vad för tecken skulle de ha sett??
Om han blev mördad såg det ut som en naturlig död om än mycket osannolik.
Jag menar att han kan ha berättat att han var med om något som skull kunna indikera att han vara hotad eller fått utstå något närgånget påhopp tidigare under dagen.
Mycket troligt att han vill hålla sin familj utanför sin egentliga verksamhet så därifrån finns inget att hämta. Men "OM" det gjord det det, hade de redan berättat det för polisen.
Det märks tydligt att det finns betalda personer med en enda agenda här!
Ganska självklart! Att Bachir Rabani blev avrättad!/ mördad.
Är helt säker på att hans familj, å nära vet im detta! De vet även att den sanningen skulle mörkas,dvs aldrig komma fram!! Någonsin!
Bachirs pappa är väl troende muslim från Palestina? Och mycket insatt i politik! Och vet mycket om bla hir Mossad arbetar o.s.v.
Slutsatser som är enkla! Som jag inte sett någon tala om?
Varför skända sitt barns kropp med en obducering när ändå ingen sanning skulle komma fram?
För en muslim, likte en katolik, ortodox är det oerhört viktigt! Att begravning sker så fort det bara går! Det skulle inte ske om han var tvungen vänta på obduktion! Hade gan förmodligen fått ligga över jul å nyår!
Även i kristendomen var det viktigt hplla begravning snarast! Är vi i Sverige sämst på att göra detta?
Jag tror bestämt att hans familj är livrädda! De vill inte att ytterligare en familjemedlem skall mördas! Därför säger de vissa saker, handlar om ren överlevnad.
Jag utesluter inte heller att de blivit hotade!.Direkt? Eller indirekt (deras son tystas för alltid/avrättas)
Ska de nu döda samtliga inblandade i det Bachir nystade/uppdagade?! Jag tror inte vi kommer få se eller veta vad det handlade om trots att jag är säker på att många sitter på info! De vågar inte.Hade ja varit dessa hade jag gått off grid i nån skog under lång tid, utan dator och internetmobil! Husvagn, gasol. Tält med kamin? Eller stuga i nåns namn de ej kan koppla samman.
Hade önskat att någon rättsläkare tagit mängder av prover på Bechir.
Finns små knappnåls små kameror man kan bära ,sätta fast på kläder! Det är många som borde ha idag!
Vi lever under diktatur! Ett farligt land att leva i om du inte lider av masspsykosens stora sovande sthockholms syndromet by proxy!
Detta land är förlorat!
Ni med er sjuka agenda: Vänligen lämna denna tråd! Ingen av oss som vet sanningen bryr oss om era tafatta försök ändå! Å det sovande folket ni så desperat försöker hålla sig sovande läser inte här ändå eller ärska för. Lata för sätta sig in i allt. Mao ni fyller ingen som helst funktion här! Skapa er en egen tråd! Å skriv om va ni nu vill för BS! Här är ni förbrukade! Å ingen lyssnar på er ändå!
Å till alla er som vet den verkliga sanningen! Är det någon vits med försöka få ut den? De.sovande går inte nå fram till nånsin? Är lite som att slå huvudet i väggen tyvärr
Vila i frid Bechir Rabani..