Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-21, 20:30
Medlem
57Emmas avatar
Vet inte om någon är intresserad men här är lite mer info om begravningen imorgon kopierat från Bechirs brors facebooksida.

Hej igen, tänkte skicka lite info kring begravningen i morgon. Ceremonin kommer vara enligt muslimsk tradition och det kommer att börja med att vi samlas utanför salen och där kommer det hållas en bön av oss som är muslimer där männen står längst fram och efter det går alla gemensamt ner till graven där kommer de närmsta anhöriga stå längst fram . När Imamen är färdig med ceremonin vill vi att så många som möjligt stannar kvar då kommer vi spela musik som Bechir hade önskat och de som vill säga några ord har möjlighet att få göra det.

Klä er varmt då vi kommer vara utomhus hela tiden.

Ni får gärna dela detta inlägget så att det når ut till så många som möjligt. Tack
Citera
2017-12-21, 20:32
Medlem
fluffypuffys avatar
Behöver vi verkligen dryfta detta igen? Ja, tydligen av svaren i tråden att döma.

Bechirs död är en markering.
Han dog Inte naturligt.

Det finns video från dagen innan dödsfallet där Bechir framstår som allt annat trött eller sjuk.
Det finns vittnen som pratade med Bechir bara timmar innan som intygar hans sinnestillstånd och hälsa.

Nej, det blir ingen utredning.
Nej, vi kommer Aldrig få reda på vad som verkligen hände.

Att bubbla om Aschberg eller Mossad blir bara löjligt, oavsett om det finns en gnutta sanning däri.

Låt oss istället behålla minnet av Bechir som ett ljus i mörkret för oss alla.
Citera
2017-12-21, 20:39
Medlem
Basterdss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Klart dom ska, men vad för tecken skulle de ha sett?? Om han blev mördad såg det ut som en naturlig död om än mycket osannolik.

Jag menar att han kan ha berättat att han var med om något som skull kunna indikera att han vara hotad eller fått utstå något närgånget påhopp tidigare under dagen.

Mycket troligt att han vill hålla sin familj utanför sin egentliga verksamhet så därifrån finns inget att hämta. Men "OM" det gjord det det, hade de redan berättat det för polisen.
Det märks tydligt att det finns betalda personer med en enda agenda här!
Ganska självklart! Att Bachir Rabani blev avrättad!/ mördad.
Är helt säker på att hans familj, å nära vet im detta! De vet även att den sanningen skulle mörkas,dvs aldrig komma fram!! Någonsin!
Bachirs pappa är väl troende muslim från Palestina? Och mycket insatt i politik! Och vet mycket om bla hir Mossad arbetar o.s.v.
Slutsatser som är enkla! Som jag inte sett någon tala om?
Varför skända sitt barns kropp med en obducering när ändå ingen sanning skulle komma fram?
För en muslim, likte en katolik, ortodox är det oerhört viktigt! Att begravning sker så fort det bara går! Det skulle inte ske om han var tvungen vänta på obduktion! Hade gan förmodligen fått ligga över jul å nyår!
Även i kristendomen var det viktigt hplla begravning snarast! Är vi i Sverige sämst på att göra detta?
Jag tror bestämt att hans familj är livrädda! De vill inte att ytterligare en familjemedlem skall mördas! Därför säger de vissa saker, handlar om ren överlevnad.
Jag utesluter inte heller att de blivit hotade!.Direkt? Eller indirekt (deras son tystas för alltid/avrättas)
Ska de nu döda samtliga inblandade i det Bachir nystade/uppdagade?! Jag tror inte vi kommer få se eller veta vad det handlade om trots att jag är säker på att många sitter på info! De vågar inte.Hade ja varit dessa hade jag gått off grid i nån skog under lång tid, utan dator och internetmobil! Husvagn, gasol. Tält med kamin? Eller stuga i nåns namn de ej kan koppla samman.
Hade önskat att någon rättsläkare tagit mängder av prover på Bechir.
Finns små knappnåls små kameror man kan bära ,sätta fast på kläder! Det är många som borde ha idag!
Vi lever under diktatur! Ett farligt land att leva i om du inte lider av masspsykosens stora sovande sthockholms syndromet by proxy!
Detta land är förlorat!
Ni med er sjuka agenda: Vänligen lämna denna tråd! Ingen av oss som vet sanningen bryr oss om era tafatta försök ändå! Å det sovande folket ni så desperat försöker hålla sig sovande läser inte här ändå eller ärska för. Lata för sätta sig in i allt. Mao ni fyller ingen som helst funktion här! Skapa er en egen tråd! Å skriv om va ni nu vill för BS! Här är ni förbrukade! Å ingen lyssnar på er ändå!
Å till alla er som vet den verkliga sanningen! Är det någon vits med försöka få ut den? De.sovande går inte nå fram till nånsin? Är lite som att slå huvudet i väggen tyvärr
Vila i frid Bechir Rabani..
Citera
2017-12-21, 20:57
Medlem
Basterdss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Mjah, det enda en snabb begravning (enligt mig) är en indikation på är att dödsorsaken är känd och att det inte föreligger några tvivel hos familjen.
Vad förstår ni inte?
Hans familj är troende muslimer! Åtminstone pappa å mamma!
Det är då väldigt viktigt! Att kroppen begravs inom några dygn!!
Men detta fallet visar att vi har ett totalt förfall inom hela Poliskåren!
När en ung människa dör i hemmet ,eller på gatan SKALL polisen utreda! Som mord. I vilket fall skulle Bechir vara på rättsmedicin! I detta nuet!
Inga lagar hålls längre! Detta borde skrämma även de sovande folket!
Samtidigt som jag skrev, skrev någon it ett meddelande från Bechirs bror om begravningen imorgon.
Så som jag redan visste!
INGEN OBDUKTION PGA MUSLIMSK BEGRAVNING! SAMT SANNINGEN HADE ÄNDÅ INTE KOMMIT FRAM. FINNER DET.MYCKET MÄRKLIGT ATT POLISEN INTE UTREDER DETTA SOM MORD! HOPPAS NÅGON ORKAR ANMÄLA POLISEN FÖR DETTA!
Begravningen hålls imorgon, fredag. Fredag är även en viktig dag för muslimer.
Familjem kan inget göra! Nu får andra föra kampen vidare på olika sätt!
Låt familjen vara ifred med.sin stora, svåra sorg!
Citera
2017-12-21, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basterds
Vad förstår ni inte?
Hans familj är troende muslimer! Åtminstone pappa å mamma!
Det är då väldigt viktigt! Att kroppen begravs inom några dygn!!
Men detta fallet visar att vi har ett totalt förfall inom hela Poliskåren!
När en ung människa dör i hemmet ,eller på gatan SKALL polisen utreda! Som mord. I vilket fall skulle Bechir vara på rättsmedicin! I detta nuet!
Inga lagar hålls längre! Detta borde skrämma även de sovande folket!
Samtidigt som jag skrev, skrev någon it ett meddelande från Bechirs bror om begravningen imorgon.
Så som jag redan visste!
INGEN OBDUKTION PGA MUSLIMSK BEGRAVNING! SAMT SANNINGEN HADE ÄNDÅ INTE KOMMIT FRAM. FINNER DET.MYCKET MÄRKLIGT ATT POLISEN INTE UTREDER DETTA SOM MORD! HOPPAS NÅGON ORKAR ANMÄLA POLISEN FÖR DETTA!
Begravningen hålls imorgon, fredag. Fredag är även en viktig dag för muslimer.
Familjem kan inget göra! Nu får andra föra kampen vidare på olika sätt!
Låt familjen vara ifred med.sin stora, svåra sorg!

Med tanke på att systern inte bär slöja vill jag nog hävda att familjen inte är de fundamentalister du målar ut dem som. Likväl säger muslimsk tradition att kroppen ska begravas skyndsamt och inom 3 veckor, en obduktion hade man gott och väl hunnit med.

Du pratar mycket om lagar men verkar inte ha läst en enda en... Och nu är vi inne på mitt område, då ska rätt vara rätt.

Om en person dör utanför sjukhus kan man enligt lag utföra en klinisk obduktion för att fastställa dödsorsaken. Om polisen misstänker brott ska en rättsmedicinsk obduktion till, däremot misstänker inte polisen brott varpå det inte krävs någon obduktion.

Det finns i dagsläget ingenting som pekar på mord, oavsett hur mycket diverse foliehattar på internet skriker om det.

Dödsfallet är oerhört tragiskt, men det betyder inte att han blev mördad.

Tillägg: Enligt praxis gör man en klinisk obduktion på samtliga som dör utanför sjukhus såvida inte:
1. Den döde innan dödsfallet avböjt detta (ex testamente)
2. Familjen avböjer.

I detta fall ter det sig sannolikt att familjen avböjt obduktion vilket tyder på att dödsorsaken redan är känd.
Senast redigerad av Nulb 2017-12-21 kl. 21:10. Anledning: Tillägg
Citera
2017-12-21, 21:14
Medlem
Ondahamsterns avatar
En tanke som slog mig som kan förklara plötslig död och att man anser att det inte finns något brott skulle kunna vara att han tyckte om att strypa sig medan han onanerade, det skulle kunna förklara plötslig död, är inte så säker på det själv men det var som sagt en tanke som slog mig
Citera
2017-12-21, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
En tanke som slog mig som kan förklara plötslig död och att man anser att det inte finns något brott skulle kunna vara att han tyckte om att strypa sig medan han onanerade, det skulle kunna förklara plötslig död, är inte så säker på det själv men det var som sagt en tanke som slog mig

Är det nåt du brukar göra? Tror de för att det är första gången jag hör om denna fantasi. Kan du inte bara sticka till USA forumen och sprida dit skit som du brukar?
Citera
2017-12-21, 21:28
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kazino
Är det nåt du brukar göra? Tror de för att det är första gången jag hör om denna fantasi. Kan du inte bara sticka till USA forumen och sprida dit skit som du brukar?

Har du aldrig någonsin hört talas om Asfyxiofili aka stryprunk, även känt som Erotic asphyxiation?

Det är åtminstone något som har nämnts i underhållningsmedia i ett par år och något som många misstänkte att Robin Williams hade sysslat med i början när det kom fram att han hade hängt sig.

[Tillagt] Sedan så var det bara en tanke som slog mig som skulle kunna förklara det hela lika väl som en olycka eller något annat liknande
Senast redigerad av Ondahamstern 2017-12-21 kl. 21:50.
Citera
2017-12-21, 21:35
Medlem
Nordman88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Behöver vi verkligen dryfta detta igen? Ja, tydligen av svaren i tråden att döma.

Bechirs död är en markering.
Han dog Inte naturligt.

Det finns video från dagen innan dödsfallet där Bechir framstår som allt annat trött eller sjuk.
Det finns vittnen som pratade med Bechir bara timmar innan som intygar hans sinnestillstånd och hälsa.

Nej, det blir ingen utredning.
Nej, vi kommer Aldrig få reda på vad som verkligen hände.

Att bubbla om Aschberg eller Mossad blir bara löjligt, oavsett om det finns en gnutta sanning däri.

Låt oss istället behålla minnet av Bechir som ett ljus i mörkret för oss alla.

Och var finner man denna video menar du då han måste haft mindre än 24 timmar kvar i livet? Hoppas du inte länkar slutet på hans film om Aschberg då den laddades upp nästan en hel vecka innan han dog och hans framträdande i den kan ha varit så långt som 2 veckor innan han dog då det tog tid att göra videon.

Vittnesmålen vore också intressanta att läsa. Var har du läst dessa?
Citera
2017-12-21, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordman88
Och var finner man denna video menar du då han måste haft mindre än 24 timmar kvar i livet? Hoppas du inte länkar slutet på hans film om Aschberg då den laddades upp nästan en hel vecka innan han dog och hans framträdande i den kan ha varit så långt som 2 veckor innan han dog då det tog tid att göra videon.

Vittnesmålen vore också intressanta att läsa. Var har du läst dessa?

Videon är nog från nån privat fest fredagen före bortgången. Ingrid Carlqvist och Conrad introducerar Bechir Rabini som skojar om att en stor begravning måste hållas när han gått bort. Han såg verkligen frisk och stark ut. Inte en chans att han skulle ha gått ner sig dagarna efteråt för att drabbas av hjärtinfarkt.
Citera
2017-12-21, 22:02
Medlem
Nordman88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Videon är nog från nån privat fest fredagen före bortgången. Ingrid Carlqvist och Conrad introducerar Bechir Rabini som skojar om att en stor begravning måste hållas när han gått bort. Han såg verkligen frisk och stark ut. Inte en chans att han skulle ha gått ner sig dagarna efteråt för att drabbas av hjärtinfarkt.

Bechir dog på natten till Fredagen den 15:e. Den videon du pratar om är från Ingrid & Conrads julbord helgen innan som jag förstått det. Där ser Bechir frisk och stark ut, skojar och är på glatt humör.
Citera
2017-12-21, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordman88
Bechir dog på natten till Fredagen den 15:e. Den videon du pratar om är från Ingrid & Conrads julbord helgen innan som jag förstått det. Där ser Bechir frisk och stark ut, skojar och är på glatt humör.

Såvitt jag känner till så är festvideon den sista videon som filmades med Bechir Rabini. Den publicerades på fredagen eller lördagen när det blev känt att han gått bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in