Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag spekulerade inte. Ville bara säga att det inte är så väldigt ovanligt att även yngre personer dör av att hjärtat stannar. Vad hans familj beträffar så kollade jag bara Ratsit och såg att hade en sambo. Jag inte heller gjort någon psykoanalys på familjen som jag inte känner utan antar bara att de är ledsna för att han är död.

Nähä... Du kanske skulle uttryckt dig lite annorlunda om du inte hade för avsikt att framställa spekulationer och analyser kring hur andras kommentarer får en tredje part att känna sig.
Citera
2017-12-16, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bearwrestler
Juden aschberg fick honom mördad, tror jag.

Mycket hat och avundsjuka mot Robban här i tråden.

Han är en skön snubbe med mycket humor som haft turen och skickligheten att få arbeta med det han trivs med. Och få mycket bra betalt för det.

Robbans rättspatos där han blir fly förbannad på anonymt lögnaktigt skvaller och rena hot på nätet mot namngivna människor är i mitt tycke helt rätt och fint av honom.

Vi får hoppas att han tar sig an den vidriga nu pågående häxprocessen Metoo som också är anonyma anklagelser mot namngivna människor.
Citera
2017-12-16, 15:06
Medlem
ThuleSocietys avatar
Återigen:

Orsaken varför mord är troligare än naturlig orsak är för att han råkar dö ett par timmar innan han skulle släppa något om Juden Aschberg.

Sedan så dog ju den där snubben som lurade Aschberg på pengar lite väl snabbt....

Det har alltså hänt förut.
Citera
2017-12-16, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuck-Chorris
Det stämmer nog. Det jag tänkte på var att de ämnena förekommer helt naturligt och sannolikt ger ett dödsförlopp som liknar hjärtinfarkt med andnöd och bristfällig syresättning, men jag vet inte hur ofta man mäter kvävehalten då kväve redan är största delen av det som inandas.

Har du belägg för att man någonsin mätt upp halter av koldioxid eller kväve vid obduktion?

Det finns massor av fall där man kan avskriva koldioxidförgiftning efter obduktion. Bonden i Viken är ett av dessa (https://www.svd.se/ovanligt-med-koldioxidforgiftning).

Det finns en del fall där man kan bestämma att det rört sig om koldioxidförgiftning också men vanligast är nog kolmonoxidförgiftning, något man kan se i blodet.

Just kvävgas tror jag inte man kan spåra, men man kan dra en slutsats när någon dött av kvävning utan att det finns några fysiska spår. En svetsare dog av just detta och det klarlades att det var just kväve som dödade.
https://www.arbetarskydd.se/arbetssk...rlagda-6572470
Citera
2017-12-16, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Vilka droger använde han sig utav på den tiden?

Jag vet faktiskt inte om han använde, det vill jag inte svara på, men han blev dömd.
Han befann sig i en lägenhet där det fanns pulver och brunt vill jag minnas.
Domen finns någonstans på Flashback tror jag, har försökt hitta, men är kass på att hitta på Flashback.
Finns även på Lexbase.
Citera
2017-12-16, 15:12
Medlem
Panzerkeils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Återigen:

Orsaken varför mord är troligare än naturlig orsak är för att han råkar dö ett par timmar innan han skulle släppa något om Juden Aschberg.

Sedan så dog ju den där snubben som lurade Aschberg på pengar lite väl snabbt....

Det har alltså hänt förut.
Förnuftigt resonemang. Det krävs en foliehatt av större modell för att tro att 33-årige, driftige Bechir dog av helt naturliga orsaker.

Bechir blev även förföljd efter att han gjort hembesök hos Thomas Mattsson från Expressen. Antagligen av samma NKVD-grupp som var nära att kallas in av Lotta Aschberg.
Senast redigerad av Panzerkeil 2017-12-16 kl. 15:15.
Citera
2017-12-16, 15:16
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Jag vet faktiskt inte om han använde, det vill jag inte svara på, men han blev dömd.
Han befann sig i en lägenhet där det fanns pulver och brunt vill jag minnas.
Domen finns någonstans på Flashback tror jag, har försökt hitta, men är kass på att hitta på Flashback.
Finns även på Lexbase.

Vad jag vet så friades han i högre instans, det gällde cannabis och han kom undan med att påstå att han rökt på i Christiania.
Citera
Bannlyst
Mossad
Senast redigerad av BambaNinja 2017-12-16 kl. 15:52.
Citera
Medlem
motarbetars avatar
Läste uppgifter om att 49 personer dog i hjärtattacker förra året bland människor under 34 år. Om dessa siffror stämmer, så är det väldigt typiskt att just Bechir som skulle släppa ett scoop om Aschberg gick och dog natten innan. Då ska man ha i åtanke att han blivit hotad utav Aschbergs fru, samt att Aschberg redan hade fått ta del utav materialet som skulle släppas om honom.

Bara jag som tycker Robban borde gått och köpt en trisslott igår?
Citera
2017-12-16, 15:17
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Det är precis så det fungerar. Du har helt fel. Kan sätta min högra pungkula på att ingen någonsin hade vågat säga som det är.

Ett liknande fall i Nordamerika. Judisk miljardär hittad död hemma. Polisen misstänker att naturlig dödsorsak troligen kanske inte är fallet.

Ironiskt att när judeoligarker dör, då är det någon som mördat dem, trots att inget tyder på detta.
http://www.friatider.se/miljard-rer-...rg/t2899065p88

Men nu utgår ju du från att en majoritet av Sveriges obducenter tror på den judiska konspirationen. Varför skulle det vara så när så få andra i Sverige köper den världssynen? Håller du inte med om att det är svårt att frukta något man inte tror på/känner till?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzershreck
Det finns människor som tycker att Stalin, Pol Pot och Hitler var sköna med härlig humor.

Du glömde Palme i listan.
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Spelar roll.

Det spelar roll om ni vill kalla honom för Journalist..

Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Han ställde rätt frågor till folk i maktpositioner.

Det gör jag också. Är jag Journalist då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in