Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 14:49
Medlem
TheOldGimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Kan säga att jag gick på samma skola som honom, vi har gemensamma vänner... Så jo, har lite mer koll och jag gissar inte.

Shit asså.. samma skola.. gemensamma vänner.. ja, då vet du ju ALLT om honom.
Är du en idiot på riktigt?

Jag var buksvåger med honom, innebär det att jag är ett fucking Mirakel med uppgifter om honom?
Citera
2017-12-16, 14:50
Medlem
Allt snack om att han mördats... Allvarligt. Inser att ni med samma politiska läggning som Bechir anser att han utförde stordåd i sin roll som journalist, men mycket mer än så var han inte.

Bechir var känd bland rasister och rasisthatande vänster, en ganska liten grupp människor. Bechir var ingen maktfaktor ”eliten” behövde tysta. Inte en jävel vet vem människan var bortsett från ytterligheterna.

Klippet där han försöker konfrontera Aschberg är enbart löjeväckande och självklart inget han blev mördad för. Ren och skär tillfällighet. Det finns betydligt mäktigare personer än Bechir som Aschberg kunde tagit av daga med sina, av er påstådda kontakter.

Nöten Bechir dog uppenbart av sin kärlek till piller och sprutor i skinkan.
Citera
2017-12-16, 14:50
Medlem
TheOldGimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paritet
Vad är sammanfattningen av tråden ?
Några snöflingor som tror sig veta sanningen och misstänker att Aschberg anlitat agenter för att ordna en fejkad hjärtattack på en videobloggare ? Och att Aschberg är makteliten ?
Låter som att dessa snöflingor tittat lite förmycket på Netflix.

Ja, eller för mycket kola...
Citera
2017-12-16, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Har du några exempel på svenska obducenter som visat sig jobba för makteliten?
Finns det någon som inte jobbar åt juden enligt dig?

Låt säga rent hypotetiskt att en obducent faktiskt upptäcker att Bechir mördats av yrkesmördare från Säpo (Mossad) och han är inte på deras lönelista. Tror du på allvar att denne obducent vågar gå ut med denna info utan att riskera sitt egna och familjs liv? Svara på detta.

Han har större chans att vittna mot maffian i domstol och överleva i ett vittnesskyddsprogram utomlands, än att blåsa i visselpipan mot säkerhetstjänstens mördarpatrull.
Citera
2017-12-16, 14:55
Medlem
Kan inte någon gå hem till Arselberg och fråga om han vet något om detta? Eller vågar man det?
Citera
2017-12-16, 14:55
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Några snöflingor som tror sig veta sanningen och misstänker att Aschberg anlitat agenter för att ordna en fejkad hjärtattack på en videobloggare ? Och att Aschberg är makteliten ?

Om du tittar på sista ~15 minuterna av videon där han besöker Aschberg så bör du bli suspekt över Aschberg.

Om omständigheterna hade varit exakt likadana med samma video och allt, och enda skillnaden i vårt hypotetiska scenario är att Bechir var miljömupp som besökte en SD:are, då hade han som fått hembesök inte haft det kul. Då hade det minsann inte varit några konspirationsteorier, dessa rasister är livsfarliga och endast de är kapabla till mord! Inte högt uppsatta folk i mediasfären som dagligen jobbar för att få mer och mer kontroll, de skulle aldrig ha incitament till mord. Framför allt inte om någon börjar nosa riktigt mycket i deras bagage
Citera
2017-12-16, 14:59
Medlem
OnlyTimeWillTells avatar
Citat:

Trampar du fel människor på tårna så dör du.

Folk har dödats för väldigt mycket mindre saker

Och informationen bechir hade kan ha varit väldigt känslig för vissa, då dör med man med.

Kan man döda politiker kan man lätt döda en video bloggare beroende på vad man har för information, väldigt många system kritiker dör skumma dödar i väst.

Snöflingor... kom med något nytt.

Att fejka en hjärtinfarkt är rätt vanligt, med dagens darknet är det inte så svårt att få tag i gift som ger symptom som en hjärtinfarkt

En modern konspiration.
Citera
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Har för mig att det går att spåra koldioxid vid obduktion, saken är att koldioxid trycker bort syre OCH förgiftar, så det går att se.
Kvävgas går även det att spåra genom kvävehalten i blodet.

Att sådant inte går att se är en ren myt.
Det stämmer nog. Det jag tänkte på var att de ämnena förekommer helt naturligt och sannolikt ger ett dödsförlopp som liknar hjärtinfarkt med andnöd och bristfällig syresättning, men jag vet inte hur ofta man mäter kvävehalten då kväve redan är största delen av det som inandas.

Har du belägg för att man någonsin mätt upp halter av koldioxid eller kväve vid obduktion?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldGimp
Shit asså.. samma skola.. gemensamma vänner.. ja, då vet du ju ALLT om honom.
Är du en idiot på riktigt?

Jag var buksvåger med honom, innebär det att jag är ett fucking Mirakel med uppgifter om honom?

Hur du nu kan jämföra en buksvåger med folk som växt upp med honom och varit nära vän med honom genom alla år bevisar nog mer vem som är idioten i diskussionen...

Han umgicks med AFA-folk under en period i sitt liv, han såg sig själv som offer och under denna tiden påträffades han med droger, vilket han dömdes för. Jag anser inte mig vara ett "mirakel med uppgifter om honom".

Var du buksvåger btw? Hur blir man av med den "titeln"?
Citera
2017-12-16, 15:03
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Låt säga rent hypotetiskt att en obducent faktiskt upptäcker att Bechir mördats av yrkesmördare från Säpo (Mossad) och han är inte på deras lönelista. Tror du på allvar att denne obducent vågar gå ut med denna info utan att riskera sitt egna och familjs liv? Svara på detta.

Han har större chans att vittna mot maffian i domstol och överleva i ett vittnesskyddsprogram utomlands, än att blåsa i visselpipan mot säkerhetstjänstens mördarpatrull.

Det funkar inte så. Obducenten kan däremot säga om de hittat saker som tyder på mord/icke naturlig död och sen får polis utreda den saken.
Är 100% säker på att om en obducent upptäcker underligheter så säger de till, väldigt få obducenter tror på teorierna om en judisk maktkonspiration och om man inte tror på den så finnsingen anledning att vara rädd.

Jag är inte rädd för att säga till om en jude är dum, tror det är riskfritt.
Citera
Medlem
Aschbergs ville väl visa vad som händer med sk. Medborgarjounalister som kommer för nära.

Aschbergs fru varnade Bechir. Hon sa "detta ska du få stå för" en dag senare var han död.

Äkta er gott folk. Kasta inte bort ers liv såhär. Knacka inte på hos rovdjuren själva, organisera er först.
Citera
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Han umgicks med AFA-folk under en period i sitt liv, han såg sig själv som offer och under denna tiden påträffades han med droger, vilket han dömdes för. Jag anser inte mig vara ett "mirakel med uppgifter om honom".

Vilka droger använde han sig utav på den tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in