Citat:
Ursprungligen postat av
Pressombudsmannen
Jag skulle helt klart tro på den officiella storyn om det fanns mer bevis för det.
Att bara tro på att dom dödat bin laden för dom sagt det är inte bevis för mig.
Jag sade innan att han troligen dog innan då det verkat som dom ville använda honom som en morot att fortsätta kriga. Jag är öppen för att jag kanske har fel. Jag söker efter sanningen.
Nu har jag även sett en intervju på Youtube med navy soldaten som påstått sig dödat bin laden. Efter att ha sett den måste jag säga att trovärdigheten för den officiella storyn är mer trovärdig än jag tyckte innan.
Jag måste säga att jag blir imponerad av din förmåga att eventuellt kunna ändra ditt sätt att tänka.
Varför inte utnyttja den förmågan i andra frågor också *host host.
Det finns tyvärr inga fler bevis från USAs sida är jag rädd. Det är hemligstämplad information av flera olika anledningar. Tyvärr fungerar det så.
Om du tänker efter så var Bin Landen inte särskilt intressant för någon annan än just CIA vid den tidpunkten utan istället låg fokuset på den arabiska våren och således ingen anledning till att fortsätta kriga. Han skulle dö bara och jag förstår dom till 100%. Om du inte vill tro på det så skiter väl USA i det typ. CIA resonerar som så här: Okej, hittar du ett enda bevis på att det inte var så är du välkommen att höra av dig
Central Intelligence Agency
Office of Public Affairs
Washington, D.C. 20505.