Citat:
Ursprungligen postat av
EXTREMFETMA
Hörru... Ser du inte att han bär sin tvååring samtidigt som han lagar mat vid spisen? Hans fru JOBBAR faktiskt och hans barn är faktiskt vakna till typ halv ett på natten, och tittar han bort i ens en halv sekund kommer de samtliga att sätta i halsen!!!
Han är verkligen motbjudande, den här ... KAAAAAAAAAAAL FREDRIK ALEXANDER RASK
Precis. Barnen som sköld. Där sitter
Fegfittan och filmar sina barn för att ha något att gömma sig bakom. Det här är en man som förtjänar så jävla mycket stryk att han inte kan stå på benen, men när han blir utmanad drar han fram ungarna och säger "Ska jag börja slåss eller, jag är trettio år gammal". Säger som drrty "Även looser-farsor kan åka på stryk".
Carl-Fredrik ska bort från Youtube. Han ska komma till den punkten där han inser att han aldrig någonsin igen ska ställa upp en kamera och filma sig själv när han pladdrar på, för ja, han försummar sina barn. Där sitter
Fegfittan i en timme och pratar om Lokal medan alla hans barn är på förskola och skola, när han borde vara ute och jobba för sina barn så han kan ge dem allt de behöver och lite till.
Hans farfar borde anställa en liten hjälpreda i företaget. Som sitter i en städskrubb i
Fegfittans hem. Varenda gång
Fegfittan ska ta fram kameran och börja filma sig själv, varenda gång
Fegfittan ska sätta sig ner för att läsa in en podd, eller vad än annat trams han ägnar alla sina dagar åt, då är hjälpredans arbetsuppgift att springa ut och ge
Carl-Fredrik örfil efter örfil. Förhoppningsvis har
Fegfittan tillslut betingat allt trams och svammel han ägnar sig åt med smärta och förnedring, och han kommer på andra tankar och lägger ner.
Kan bli billigt, tänker mig att han anställer nån såndär Foodora-indier som sitter där i skrubben för 90 spänn i timmen eller något under hela
Fegfittans vakna tid. Lär löna sig i slutändan med tanke på vilken börda
Fegfittan är för sin farfar idag.