2023-03-23, 17:56
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Just nu saknar jag Verz...

Det vore som Julafton om han kom tillbaka
Citera
2023-03-23, 18:00
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det vore som Julafton om han kom tillbaka

Hahha jaa. Jag tror han slutade pga av det med anjo Jocke och Cluee. Så jävla fult av dom.

Gillade verkligen hans videos om Elias ,Rask osv. Alltid bra och kul
Citera
2023-03-23, 19:43
Medlem
skadad87s avatar
Varför låter det alltid som att rask har kuk i halsen när han argumenterar? Den där äckliga blend gul hesa rösten..

Usch, han har gått upp igen ser man
Citera
2023-03-23, 19:50
Medlem
Kickassfarsans avatar
Jäklar vad han utnyttjar barnen som slagträn i videon, typiskt narcissister.

Prata med lokal ojojoj ska jag försumma mina barn?!

Försörja sina barn under 10 års tid, åååh psykisk ohälsa jag kan inte jobba buhu

Seriöst vad är det för ful jävla jacka han köpt, man skäms ju ihjäl a hans vägnar, du är ingen superstar mannen Du bär inte upp den, ta på dig ett par håliga mjukisar och en wifebeater, den matchar din livsstil bättre.
Senast redigerad av Kickassfarsan 2023-03-23 kl. 19:56.
Citera
2023-03-23, 19:52
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Nä, tror inte det då hon är väldigt patetisk hon också. Barnen lär nog skämmas inom några år, om inte de också blir lika dumma.
Har sett på videos hur barnen skäms när han kommer viftandes med kameran och ska göra sin jävla brofist. Ungarna känner ju hur fake han är för så fort dom kommer hem och kameran stängs av går han och sätter sig framför datorn som en tonåring och leker sitt låtsaskändisliv.
Citera
2023-03-23, 20:05
Medlem
StorTuffBikers avatar
Så Carl Fredrik Fegfittan Rask vågar bara ställa upp på debatt om det är tydliga regler för vad ämnena kommer vara. Stackars Fegfittan, han vågar inte köra med högt i tak. För tänk om Lokal råkar ta upp något som petar hål på hans jättestora ego?
Citera
2023-03-23, 20:34
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Så Carl Fredrik Fegfittan Rask vågar bara ställa upp på debatt om det är tydliga regler för vad ämnena kommer vara. Stackars Fegfittan, han vågar inte köra med högt i tak. För tänk om Lokal råkar ta upp något som petar hål på hans jättestora ego?
Hörru... Ser du inte att han bär sin tvååring samtidigt som han lagar mat vid spisen? Hans fru JOBBAR faktiskt och hans barn är faktiskt vakna till typ halv ett på natten, och tittar han bort i ens en halv sekund kommer de samtliga att sätta i halsen!!!

Han är verkligen motbjudande, den här ... KAAAAAAAAAAAL FREDRIK ALEXANDER RASK
Citera
2023-03-23, 21:06
Medlem
Nope, där tycker jag Rask gör rätt och Lokal fel. Lokal verkar vara den som är feg som inte vågar prata tidigt på morgonen som en vanlig vuxen man. Istället hittar han på saker som att han dygnat 😂 Jävla fjolla FakeLokal är, wanabe gangster som inte ens kan prata ordentligt. Två idioter, världen vorre bättre utan båda
Citera
2023-03-23, 21:39
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Hörru... Ser du inte att han bär sin tvååring samtidigt som han lagar mat vid spisen? Hans fru JOBBAR faktiskt och hans barn är faktiskt vakna till typ halv ett på natten, och tittar han bort i ens en halv sekund kommer de samtliga att sätta i halsen!!!

Han är verkligen motbjudande, den här ... KAAAAAAAAAAAL FREDRIK ALEXANDER RASK

Precis. Barnen som sköld. Där sitter Fegfittan och filmar sina barn för att ha något att gömma sig bakom. Det här är en man som förtjänar så jävla mycket stryk att han inte kan stå på benen, men när han blir utmanad drar han fram ungarna och säger "Ska jag börja slåss eller, jag är trettio år gammal". Säger som drrty "Även looser-farsor kan åka på stryk".

Carl-Fredrik ska bort från Youtube. Han ska komma till den punkten där han inser att han aldrig någonsin igen ska ställa upp en kamera och filma sig själv när han pladdrar på, för ja, han försummar sina barn. Där sitter Fegfittan i en timme och pratar om Lokal medan alla hans barn är på förskola och skola, när han borde vara ute och jobba för sina barn så han kan ge dem allt de behöver och lite till.

Hans farfar borde anställa en liten hjälpreda i företaget. Som sitter i en städskrubb i Fegfittans hem. Varenda gång Fegfittan ska ta fram kameran och börja filma sig själv, varenda gång Fegfittan ska sätta sig ner för att läsa in en podd, eller vad än annat trams han ägnar alla sina dagar åt, då är hjälpredans arbetsuppgift att springa ut och ge Carl-Fredrik örfil efter örfil. Förhoppningsvis har Fegfittan tillslut betingat allt trams och svammel han ägnar sig åt med smärta och förnedring, och han kommer på andra tankar och lägger ner.

Kan bli billigt, tänker mig att han anställer nån såndär Foodora-indier som sitter där i skrubben för 90 spänn i timmen eller något under hela Fegfittans vakna tid. Lär löna sig i slutändan med tanke på vilken börda Fegfittan är för sin farfar idag.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2023-03-23 kl. 21:42.
Citera
2023-03-23, 22:53
Medlem
Kickassfarsans avatar
Har ni sett lokals rantstory? Säger bara ojojoj vilken total förnedring.

Hoppas whiggern besöket Trosa och drar av brallorna på jättebebisen, hoppas han ger honom några örfilar också bara för skojs.

Fatta om lokal skulle åka dit och plinga på, fegbaronen skulle gömma sig bakom gardinen i köket och lokal skulle se äggskallen titta fram, skakandes kommer han stå där med batongen, redo att försvara Jockiboys och sina egna vanföreställningar 🤣
Citera
2023-03-23, 23:04
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Hoppas whiggern besöket Trosa och drar av brallorna på jättebebisen, hoppas han ger honom några örfilar också bara för skojs.

Fatta om lokal skulle åka dit och plinga på, fegbaronen skulle gömma sig bakom gardinen i köket och lokal skulle se äggskallen titta fram, skakandes kommer han stå där med batongen, redo att försvara Jockiboys och sina egna vanföreställningar 🤣

Föreviga och upp på streamable
Citera
2023-03-23, 23:11
Medlem
HeroicDozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Snälla blessa oss med prints, har inte instagram. Om Rask hade brytt sig om sina barn så hade han lagt ner tid på att försörja de istället för att tjafsa med Lokal.

Att Rask använder uttrycket ”off hours” när han är arbetslös gav mig ett gott skratt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in