Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-24, 21:13
  #42613
Medlem
abvs avatar
Frågestund med egenskrivna frågor är ju något som CARL FREDRIK ALEXANDER RASK™ i egen hög person sysslar med dagligen.
Citera
2024-04-24, 21:14
  #42614
Medlem
Han är sur för att Linnea gått gymnasiet medan han själv hoppade av (någon slölinje) för att han är så svagbegåvad.
Citera
2024-04-24, 21:27
  #42615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Det är orimligt att bli så där märkbart upprörd över att en 23-årig tjej håller en lättsam frågestund i sitt försök att bli influencer. "Vem fan bryr sig?!" upprepar Rask flera gånger medan han brusar upp sig över just precis det.

Det måste ligga något djupare bakom den här reaktionen för inte ens Chrippa har framkallat något liknande.

Precis, det blir allt mer stört för varje video det här. Rasken spyr galla över en ung tjej som försöker göra karriär. Han verkar uppleva genuint hat mot henne, vilket får mig att uppleva genuint hat mot honom.

Tänk på att Rasken lever med fru och tre barn. I övrigt har han ingen annan kontakt med omvärlden än genom internet. Han kanske äter lite snabbt med familjen och sen ger han sig in i sin andra verklighet, där han dagligen pratar in i en kamera i timmar om personer han aldrig träffat. Det är vad hela hans värld ockuperas av just nu. Jag är rätt nöjd med att slippa en sådan tillvaro
Citera
2024-04-24, 21:39
  #42616
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Precis, det blir allt mer stört för varje video det här. Rasken spyr galla över en ung tjej som försöker göra karriär. Han verkar uppleva genuint hat mot henne, vilket får mig att uppleva genuint hat mot honom.

Tänk på att Rasken lever med fru och tre barn. I övrigt har han ingen annan kontakt med omvärlden än genom internet. Han kanske äter lite snabbt med familjen och sen ger han sig in i sin andra verklighet, där han dagligen pratar in i en kamera i timmar om personer han aldrig träffat. Det är vad hela hans värld ockuperas av just nu. Jag är rätt nöjd med att slippa en sådan tillvaro
Han lever ett riktigt skitliv, så osäker och sämst på allt att hela hans vakna tid går ut att tänka och sänka andra människor, jobba på sig själv vad är det?

Enormt hyckleri i senaste, vem är han att snacka om hur Linnea byggt sitt följe? Han själv skulle inte vara någonting utan karaktärsmordet på farsan eller alla andra hundratals människor han hängt ut genom åren. Du är fett ointressant mannen, gör en vlogg och du är nere på 2500 åter igen.

Sitta hemma i sovrummet och skrika åt en människa man inte träffat och samtidigt filmar måste ju vara någon definition av galenskap. Ingen jävla självinsikt har han och det är därför han är så rolig att kolla på ibland, men bara korta stunder åt gången då han som människa är enormt provocerande.

Längesedan han hängde med feastarna nu, min hypotes att dom klippte kontakten med honom efter att han medvetet förstörde deras podd blir bara mer & mer trolig allt eftersom månaderna går och dom fd vännerna lyser med sin frånvaro.

Så värdelös att han inte ens kan behålla en enda vän här i livet sen går han liksom runt och tror att felet är alla andras, sinnessjuk är vad han är.
Citera
2024-04-24, 21:42
  #42617
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Precis, det blir allt mer stört för varje video det här. Rasken spyr galla över en ung tjej som försöker göra karriär. Han verkar uppleva genuint hat mot henne, vilket får mig att uppleva genuint hat mot honom.

Tänk på att Rasken lever med fru och tre barn. I övrigt har han ingen annan kontakt med omvärlden än genom internet. Han kanske äter lite snabbt med familjen och sen ger han sig in i sin andra verklighet, där han dagligen pratar in i en kamera i timmar om personer han aldrig träffat. Det är vad hela hans värld ockuperas av just nu. Jag är rätt nöjd med att slippa en sådan tillvaro

Ja, när man har nått den punkten så är det nog dags att ta två steg tillbaka, gå ut i naturen och känna lite på gräset. Att lacka ur på en ung tjej som snackar om sin hårrutin är ovärdigt en vuxen man. Vad fan, haha.
Citera
2024-04-24, 22:18
  #42618
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=-6vTjNfNL_s

Kolla från 28:30! Rasken hälsar till alla oss på flashback, på sitt sätt. Jag undra om han någon stans, djupt där inne, förstår att han aldrig kan vinna över flashback
Citera
2024-04-24, 23:49
  #42619
Medlem
Rask verkligen lyser av hat i dagens video.

Har alltid känt att Rask haft överdrivet agg mot Linnea.
Tror det var första video där han kallade henne häxa istället för Linnea i varannan mening.

Det var videon där han reagerade på Anjos första video.

Tappar verkligen hoppet av mänskligheten av sån här skit.
Hur kan man tycka att det är Ok?

Lätt att säga: bara hatare på flashback. Men vafan, Rask tar bort kommentarer från sin Youtube (det ser man eftersom om man trycker senaste så finns det alltid hatkommentarer men inte på det äldre meddelanden) precis som Rask och hela det där gänget.

Kritik kan inte yttras på andra ställen än flashback. Och när sheeps som följer flocken går in på Rasks Youtube och ser kommentarer så kommer de tycka som alla andra kommentarer för det är så sheeps funkar.

Jag vet att du läser här rask. Och undrar om du är stolt.
Du har massa svagbegåvade vuxna och barn som ser upp till dig. Dessa människor finns det gott om.
Men du matar dom med din skit och ditt hat.
Citera
2024-04-25, 12:21
  #42620
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Rask verkligen lyser av hat i dagens video.

Har alltid känt att Rask haft överdrivet agg mot Linnea.
Tror det var första video där han kallade henne häxa istället för Linnea i varannan mening.

Det var videon där han reagerade på Anjos första video.

Tappar verkligen hoppet av mänskligheten av sån här skit.
Hur kan man tycka att det är Ok?

Lätt att säga: bara hatare på flashback. Men vafan, Rask tar bort kommentarer från sin Youtube (det ser man eftersom om man trycker senaste så finns det alltid hatkommentarer men inte på det äldre meddelanden) precis som Rask och hela det där gänget.

Kritik kan inte yttras på andra ställen än flashback. Och när sheeps som följer flocken går in på Rasks Youtube och ser kommentarer så kommer de tycka som alla andra kommentarer för det är så sheeps funkar.

Jag vet att du läser här rask. Och undrar om du är stolt.
Du har massa svagbegåvade vuxna och barn som ser upp till dig. Dessa människor finns det gott om.
Men du matar dom med din skit och ditt hat.


Han är så blåst och pinsam och sitter bara och spyr sitt förakt mot alla som inte är ser upp till han.

Detta är så otroligt sjukt och efterblivet att jag vet inte vad.

När han klappade sig på huvudet hoppades jag han äggskalle skulle knäckas.
Citera
2024-04-25, 12:27
  #42621
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Han är så blåst och pinsam och sitter bara och spyr sitt förakt mot alla som inte är ser upp till han.

Detta är så otroligt sjukt och efterblivet att jag vet inte vad.

När han klappade sig på huvudet hoppades jag han äggskalle skulle knäckas.
Kolla in hans frågestund på insta...
Vem försöker han lura?
Han har pratat om sina dagliga rutiner och maträtter, städning, för att inte tala om Kizz och vad hans släktingar hette från Bondstorp, att han använder en tubsocka i röven mot stjärtsmör i värmen...
Citera
2024-04-25, 12:29
  #42622
Medlem
Crabby88s avatar
Är han arg på henne, för hon har hår ?

Enbart för han är skallig ?

Att hon äter mat i Spanien ?
Är det ilskan att han inte tar sig tid med sin egna familj o h göra något ?

När Rask ställer frågan ” varför ska jag analysera detta?

Är det många som vill han sk göra det, så han tror han är något viktigt ?

Helvete va jag tycker den människan är så enormt pinsam!
Citera
2024-04-25, 12:36
  #42623
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kolla in hans frågestund på insta...
Vem försöker han lura?
Han har pratat om sina dagliga rutiner och maträtter, städning, för att inte tala om Kizz och vad hans släktingar hette från Bondstorp, att han använder en tubsocka i röven mot stjärtsmör i värmen...

Är otroligt dålig på Instagram så länka den gärna.
Citera
2024-04-25, 12:40
  #42624
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Det är hans analys, utifrån hans synsätt. Det var det hans följare bad om tydligen.
Jag kan hålla med han om vissa saker. Hon ville ju inte bli eller vara offentlig.. - Bullshit! 💩
Det har hon velat sedan dag 1.
Jag hoppas det var första och sista gången han analysera SNEAS videos.
Varför ge henne den uppmärksamheten?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback