2024-07-10, 12:01
Medlem
Crabby88s avatar
Nä det kommer bli en följetong med hans barn. SiS och hvb-hem . Tidigt missbruk och allmänt misär . Dom kommer missbruka droger för att stå ut med vad deras far har gjort lite familjen. Att deras far har skämt ut dom inför hela trosa.

Dottern kommer tyvärr skaffa barn som 15 åring. Sen rullar det på.

Sorligt
Citera
2024-07-10, 13:12
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Jag hade velat se carl fredrik alexander rasks mail till återförsäljaren när han beskriver hur "bakåttrampen sögs in i hjulet"
Vad har jag missat? Har Bajsmannen försökt skruva ihop ungarnas cyklar?

Måste sett förjävla roligt ut, han fick väl ringa Christian tillslut då han inte lyckades skruva fast styret lol

Varför är ena ungen så jävla lik Fredrik? Ingen är ju lik Rask, det ska dom vara tacksamma för iofs.

Försöker han fortfarande klä ungstackarna som en läderbög från 80 talet?
Citera
2024-07-10, 13:16
Medlem
Crabby88s avatar
Som en helt vanlig dag längtar bandet.

Nä han filmade inte när han satte ihop cykeln. Men däremot höll den i ungefär 30 sekunder.
Sen hade ” reflexen gått av , och bakåt trampen SUGITS in i bakhjulet”

Obesegrade , SUGITS in i bakhjulet så ni kan han inte cykla.
Fjask var väldigt snabb med att förklara att bakhjulet redan var monterat, så allt annat hade han gjort.
Citera
2024-07-10, 13:39
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

Nä han filmade inte när han satte ihop cykeln. Men däremot höll den i ungefär 30 sekunder.

Fjask var väldigt snabb med att förklara att bakhjulet redan var monterat, så allt annat hade han gjort.
Låter som handhavandefel, hoppas det blir uthängningsvideos med cykelhandlaren.

Om jag känner Bajsbaronen rätt så har han köpt det billigaste skit som finns och då blir kvalitén därefter.
Citera
2024-07-10, 13:40
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Låter som handhavandefel, hoppas det blir uthängningsvideos med cykelhandlaren.

Om jag känner Bajsbaronen rätt så har han köpt det billigaste skit som finns och då blir kvalitén därefter.

Jadå! Det började direkt . När han skulle ringa och reklamera det. Så säger företaget som han köpt dom av att han får Maila fabriken . Då tilläggare fjask ” jag har betalat flera tusen för detta och får inte ett nummer bara Mail”
Citera
2024-07-10, 13:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jadå! Det började direkt . När han skulle ringa och reklamera det. Så säger företaget som han köpt dom av att han får Maila fabriken . Då tilläggare fjask ” jag har betalat flera tusen för detta och får inte ett nummer bara Mail”
Haha epic! Har just börjat kolla

Dillpicklad gurka? Mannen tänk, den varken smakar dill eller har dill på sig.

Halva sommaren har nu gått och kidsen har fortfarande inte fått någon räksmörgås, skärp till dig Baronjävel

Alltså mjukisdress på kyrkogården, Alf är nog riktigt stolt när du glider dit
Senast redigerad av knark-kungen 2024-07-10 kl. 13:48.
Citera
2024-07-10, 13:48
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:

¨
Tycker sekvensen runt 16:30 in i videon är så jävla komisk, och så talande för vem Baronen är. Samt varför hans bror kommit så mycket längre i sitt liv trots att han är två år yngre. Brorsan sitter och skruvar ihop Baronens ungars cyklar utan att Baronen ger ett handtag. Han ställer istället upp kameran och filmar sig själv. Inte bara det, han tar fram gitarren och sjunger och spelar ute på gården.

Vad sänder det för signaler till barnen? Det är farbror som ger dem uppmärksamhet, och föregår med gott exempel som en vuxen man. Svåra saker som barn inte fixar, men det har man en fadersfigur till. Deras egen pappas prioritering är istället att filma sig själv så han kan lägga upp videon på nätet och dra uppmärksamhet till sig själv.
Citera
2024-07-10, 13:49
Medlem
Citat:
3 ungar .
Å varför den ena ungen ser ut så, har jag ingen aning om.
Men hoppas det retar gallfeber på fjask!
Det är väl rakade mer för att de ser upp till Rask, det skulle jag gissa på iallafall.

Har en bekant som har en pappa som misshandlar kvinnor.
När denna bekanta blev vuxen så åkte ha. Dit för att ha misshandlat kvinnor.
Ibland så blir stolpskotts barn även de stolpskott
Citera
2024-07-10, 13:59
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
¨
Tycker sekvensen runt 16:30 in i videon är så jävla komisk, och så talande för vem Baronen är. Samt varför hans bror kommit så mycket längre i sitt liv trots att han är två år yngre. Brorsan sitter och skruvar ihop Baronens ungars cyklar utan att Baronen ger ett handtag. Han ställer istället upp kameran och filmar sig själv. Inte bara det, han tar fram gitarren och sjunger och spelar ute på gården.

Vad sänder det för signaler till barnen? Det är farbror som ger dem uppmärksamhet, och föregår med gott exempel som en vuxen man. Svåra saker som barn inte fixar, men det har man en fadersfigur till. Deras egen pappas prioritering är istället att filma sig själv så han kan lägga upp videon på nätet och dra uppmärksamhet till sig själv.

Jag tyckte den sekvensen var så oerhört pinsam! Jag spolade förbi det. Så reflektera inte mer än hans plockande på gitarren och den genuint vidriga röst när han sjunger för dom .
Citera
2024-07-10, 14:08
Medlem
esetts avatar
Baronjäveln försöker sig på att vara flygande reporter på Youtuberacet som Jonas Livros hade för några år sedan. Gick sådär. Länken går till Jonas Livros´s kanal.

https://youtu.be/Jk_skAut2I4?si=oGfxhSl5SQ3sVj6v
Citera
2024-07-10, 14:20
Avstängd
”- Hej! Hur kan hjälpa till?
- Bakåttrampen är manglad. Den har sugits in i hjulet.
- Du får ta kort på det och maila tillverkaren.
- Va fan!! Jag har ju betalat massor med pengar som jag absolut inte tjänat. Jag kräver att ni skickar en ny cykel ihopmonterad.”

Ska bli kul att se honom reklamera den andra cykeln. Paketera och skicka med post.
Normala människor köper cyklar där man bor så man enkelt kan reklamera om det skulle vara något. Bajsbaronen snålar och får karma direkt!
Exakt klockan 14.20 skrev jag det så universum håller med!
Citera
2024-07-10, 14:33
Avstängd
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”- Hej! Hur kan hjälpa till?
- Bakåttrampen är manglad. Den har sugits in i hjulet.
- Du får ta kort på det och maila tillverkaren.
- Va fan!! Jag har ju betalat massor med pengar som jag absolut inte tjänat. Jag kräver att ni skickar en ny cykel ihopmonterad.”

Ska bli kul att se honom reklamera den andra cykeln. Paketera och skicka med post.
Normala människor köper cyklar där man bor så man enkelt kan reklamera om det skulle vara något. Bajsbaronen snålar och får karma direkt!
Exakt klockan 14.20 skrev jag det så universum håller med!
Alltså de lär ju hiva mailet rätt i papperskorgen så fort de läser "bakåttrampen sögs in i hjulet", vad fan menar han ens med det? Bakåttrampen? Va? Solklart handhavandefel. Tur att carl fredrik alexander rask kan sina rättigheter som konsument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in