2024-07-30, 16:33
Avstängd
OM han nu lagar mat VARENDA dag så är det ju spännande att detta inte alls finns väldokumenterat med tanke på hans ihärdiga filmande. Det samma med hans städning. Det finns några få videos när han stökar runt lite men det borde vara så otroligt mycket mer men det kommer väl nu med familjevloggen?

Therese kan ju göra en sammanställning av hur mycket han gör för henne och han kan ju bjuda med sig av sina bästa städtips och mattips för stressade föräldrar (hint: ”fönsterputs funkar till allt!”).

Jag gissar:
”Taco med massa vitlök”
”Denniskorv med massa vitlök”
”Haloumi-/hamburgare med massa vitlök”
”Pizza med massa vitlök”
”Fisksoppa med massa vitlök”
Citera
2024-07-30, 17:53
Medlem
Tror det där med att han gjorde mat varje dag och storstädade var under en kort period (i samma veva som han fann gud) när Therese ställde honom ett ultimatum eller var på väg att lämna honom, han gjorde detta i syfte att vinna tillbaka henne.

Det där med skola och förskola är ju dokumenterat att han inte gjort mycket, han filmar alltid innan Therese hämtade barnen när de var små i hans gamla videor, han menade ju också att det var han så var bra på uppfostran och att Therese har hand om att gå upp med barnen osv, det är det hon är bra på.

Han sover ju fortfarande till 12 på "morgonen" och har väl aldrig riktigt haft en bra dygnsrytm.

Hans nya följare verkar tro att det har gått såhär bra på Youtube för honom alltid, om de visste sanningen skulle de överge honom snabbt, han är väldigt noga med att berätta halvsanningar för att inte avskräcka sin följarskara.
Citera
2024-07-30, 18:09
Medlem
Kickassfarsans avatar
Rask sitter legit och skryter om hur han tar hand om sin fru, bra självinsikt mannen, jag antar att om man upprepat lögnerna i hundratals timmars videomaterial så börjar man tillslut tro på det själv.
Citera
2024-07-30, 20:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Rask sitter legit och skryter om hur han tar hand om sin fru, bra självinsikt mannen, jag antar att om man upprepat lögnerna i hundratals timmars videomaterial så börjar man tillslut tro på det själv.
Det viktiga är väl att hon går på det - så hon inte börjar söka sig eget igen.
Citera
2024-07-30, 20:40
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det viktiga är väl att hon går på det - så hon inte börjar söka sig eget igen.
Hon söker sig vidare den dagen hon är redo.
Citera
2024-07-30, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
OM han nu lagar mat VARENDA dag så är det ju spännande att detta inte alls finns väldokumenterat med tanke på hans ihärdiga filmande. Det samma med hans städning. Det finns några få videos när han stökar runt lite men det borde vara så otroligt mycket mer men det kommer väl nu med familjevloggen?

Therese kan ju göra en sammanställning av hur mycket han gör för henne och han kan ju bjuda med sig av sina bästa städtips och mattips för stressade föräldrar (hint: ”fönsterputs funkar till allt!”).

Jag gissar:
”Taco med massa vitlök”
”Denniskorv med massa vitlök”
”Haloumi-/hamburgare med massa vitlök”
”Pizza med massa vitlök”
”Fisksoppa med massa vitlök”
Det är rätt uppenbart att Baronen snackar så mycket skit. Han lagar ingen mat. Dom äter ju donken var och varannan dag ”för dom inte hinner eller orkar”.

Sen så sover Rask till 12-13.00 på dagarna. Fattar inte hur fan det kan tillåtas.
Citera
2024-07-30, 21:33
Medlem
S-T-F-Us avatar
Vad pratar Rask om när han nämner "yttre och inre faktorer"? Vet han det själv? Vad menar han när han säger att Chrippa är en rasist och sexist? Är Chrippa sexist för att han talar om Therese otrohet men inte Chrippas? Det är väl för fan värre för en kvinna att vara otrogen eller?

Jag tittar på Rasks senaste videos och det är ju så uppenbart att han försöker få ligga med någon kvinna genom att tala som han gör. Antar att han inte fått knulla på år och dar.
Citera
2024-07-30, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-T-F-U
Vad pratar Rask om när han nämner "yttre och inre faktorer"? Vet han det själv? Vad menar han när han säger att Chrippa är en rasist och sexist? Är Chrippa sexist för att han talar om Therese otrohet men inte Chrippas? Det är väl för fan värre för en kvinna att vara otrogen eller?

Jag tittar på Rasks senaste videos och det är ju så uppenbart att han försöker få ligga med någon kvinna genom att tala som han gör. Antar att han inte fått knulla på år och dar.
Vad tror du hans syfte är med frågelådan då?
Allt handlar om sex, hur stor, hur kåt, orgasmer, trekanter och andra fantasier…. Och han lägger ju upp många av svaren han fått i sin DM ut på storys… det är ju precis så han vill framstå att titta vad folk fantiserar om mig, baronen vill folk ha.

Det är ju inte schysst mot Therese direkt. Och det är inte normalt att lägga upp sånt på sina storys…
Förvånar mig inte ett dugg om han snart lägger upp vem som skickat vad osv för att ”bevisa” hur han finns i folks fantasier.
Citera
2024-07-30, 22:34
Medlem
Borka88s avatar
Intressant att Motvikt för att tacka Rövskägget Af Äggskalle för en delning la ut detta och försöker få honom att framstå som mindre svinpäls. Jag lämnade en kommentar som Motvikt snabbt tog bort. #Besviken #Ännuenfalskjävel.

https://www.youtube.com/watch?v=dmRetje3ok0
Titel: Lördagsskålen 13 (Rasks v*ldtäktsa*klagelse, renovering, Gröna Lund, Löwengrips masaier)
Uppladdad: 2024-07-30
Handling: Daniel snacklar massa skit, slickar Skräphögen på äggskallen.

Till sist: Bra försök att normalisera: att steka en bajskorv..
Citera
2024-07-31, 00:56
Medlem
StekplankAmbross avatar
I senaste videon är det tydligt hur verklighetsfrånvänd Rask verkligen är. Han slår på stora trumman och pratar om hur Chrippa är sjuk att han ville att hans ex skulle betala "sin del" av det gemensamma hushållet (fan vad sjukt av Chrippa att kräva det ). Sen pratar han om att det minsan är jämt fördelat hemma i skolådan. Vilka jävla pengar har Rask bidragit med senaste decenniet?

Sen pratar han om hur de inte lägger pengar på privata saker i hushållet, allt är jämt fördelat men har redan glömt bort versacebrillor, trumset, kamera, tischor och den fula hatten

Therese pengar är Rasks pengar och Rask monopol-pengar är Thereses pengar...
Citera
2024-07-31, 01:13
Medlem
Exakt, nu när Rask har tjänat bra på Chrippa de senaste 4 månaderna är han väldigt stolt och visar gärna upp sina tjänade pengar, och skryter om vilken reko snubbe han är som betalar och avsätter pengar till skatt. Han glömmer bara att nämna att han bidragit ca 2.5 års årslöner på 12 år. Som tur var hade han en farfar som gav honom månadspeng annars skulle paret garanterat ha brutit vid det här laget.

Angående nyaste videon, Julia har fått missfall, Chrippa visste det inte, inte Linnea heller? Hur kan uslingen och tjockisen få detta att framstå som en stor bomb de får det att låta som? Visserligen orkade jag inte kolla mer än fem minuter på videon...

Som någon nämnde, skulle vara kul om uslingen kunde presentera sitt bevis på Cluee, han lovade ju att radera sin kanal om han inte kunde visa det, det ända som styrkte hans tes var ju att tjockisen sa att han hade sätt bevisen i kommentarerna, givetvis var detta påhittat.

Äckel är dem båda två.
Citera
2024-07-31, 01:14
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
I senaste videon är det tydligt hur verklighetsfrånvänd Rask verkligen är. Han slår på stora trumman och pratar om hur Chrippa är sjuk att han ville att hans ex skulle betala "sin del" av det gemensamma hushållet (fan vad sjukt av Chrippa att kräva det ). Sen pratar han om att det minsan är jämt fördelat hemma i skolådan. Vilka jävla pengar har Rask bidragit med senaste decenniet?

Sen pratar han om hur de inte lägger pengar på privata saker i hushållet, allt är jämt fördelat men har redan glömt bort versacebrillor, trumset, kamera, tischor och den fula hatten

Therese pengar är Rasks pengar och Rask monopol-pengar är Thereses pengar...
Håller med, tänkte samma när han satt där och lätt tungan fladdra. Jag tror han är väl medveten om att han sitter och snackar skit, att han hycklar, att han är långt mycket sämre, men han vet också att tittarna på Samhall köper allt han säger. Chrippa behöver liksom inte ens bemöta det. Vad fan var ens kritiken? Att J var gravid och fick missfall? Är det Chrippas fel eller…? Äh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in