2024-12-06, 20:35
Medlem
[quote=Mannenmed2huvud|90315632]Är det korrekt att Rask varit otrogen tidigare också?

Varför skulle detta bli sista gången då ?
Stannar Therese så är hon löjligt naiv[/QUOT

Hon stannar hon är så hjärntvättad...
Nästa steg kanske blir när rasken skickar kukbilder till barnens tjejkompisar...
Tessan kommer även då stanna, hennes liv är så traskigt pga mannen som gör allt för sin familj...
Citera
2024-12-06, 20:37
Medlem
Hillsongsekts avatar
Ligger baronens dom i tråden den från 2019?
Citera
2024-12-06, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är minst sagt ett självskadebeteende att följa honom. Ändå är det väldigt underhållande. Men jag förstår varför många avstår trots allt. Han är en särdeles motbjudande och vidrig typ!

Låt oss prata om huruvida Rask borde göra videor överhuvudtaget, istället för att spåna i idéer till nästa video.

Jag anser att det första Rask borde göra innan han överväger att lägga upp en ny video, är att ta kontakt med psykiatrin och berätta om sitt bekräftelsebehov. Hur han som liten ville bli rockstjärna och tyckte det bästa som fanns var att bli filmad av sin farfar och ha roliga timmen inför klassen och mima till Kiss-låtar. Hur han, när sociala medier blev en grej, direkt blev totalsåld på allt vad det innebär. Hur han försökte bli bloggare, och när YouTube blev en grej, startade en kanal. Hur det gav honom samma pirr som när han var barn och drömde rockstjärnedrömmar, och att han sen dess aldrig kunnat släppa det.

Sedan borde han berätta vad YouTube-karriären fört med sig. Dels hur familjens situation ser ut p.g.a sitt val av (eller kanske avstående av) inkomstkälla. Men inte minst att han för drygt 4 år sedan blev dömd för en massa dumma saker han spred i sina YouTube-videor. Hur han det till trots började hänga ut folk i videor igen efter att skyddstillsynen var klar, och att han detta år skruvat upp videor på det temat in absurdum. Att det i svallvågorna av detta har spridits runt filmer när han sätter på frugan som hämnd för alla videor han gjort, och att det dessutom spreds runt bilder när han visade kuken för andra kvinnor än hans fru, också det en hämndaktion. Han borde berätta att hans fru har mått dåligt över den här negativa uppståndelsen. Sedan kan den professionella läkaren komma med ett utlåtande om Rasks beteende är ett problem, vad det i så fall beror på, så han kan få hjälp för det.

Rask måste förstå att folket här i tråden inte vill honom något ont. Jag påpekade redan i januari olämpligheten i att göra så mycket videor av det här slaget. Han snäste bara av mig och tyckte jag var negativ. Undrar om han hade gjort samma sak om han visste att dessa videoklipp i slutändan skulle leda till att bilder på hans frus fitta och hans egen balle spreds runt som hämnd på internet?

Efter Rask sökt hjälp för sina misstänkta åkommor, då kan han överväga att göra en video igen. Då ska det aldrig vara på ämnet att "Den här personen är klandervärd p.g.a X och Y". Han kan ju prova göra en video där han limmar ihop en modellbil, där han lagar en maträtt, där han recenserar en film, där han vloggar när han är iväg på ett resmål. Positiva saker, inte att belysa någon annans dåliga sidor. För det är inte bara olagligt i många fall, det sänder ut så fruktansvärt negativa vibbar och det gör så att han skapar sig ovänner. Frågan är om han överhuvudtaget ska göra en video igen. För uppenbarligen kan han inte hantera alla dessa videoplattformar. Liksom hans pappa inte ens kan dricka en folköl, kan man lätt misstänka att Rask aldrig ens borde filma sig själv igen.

Oavsett hur det är med den saken så ska han först och främst söka professionell hjälp innan han funderar på videoidéer.
Återigen mycket välskriven analys om Rask. Jag tycker att han borde ta kontakt med psykiatrin. Men det kräver att Rask är ärlig, så experter har något att jobba med. Det är prio1. Och naturligtvis lägga av med Youtube och insta och allt på nätet. Att försöka bli så normal som möjligt! Men detta kommer Aldrig att ske. Carl Fredrik Alexander Rask är alldeles för sjuk i sitt beteende och narcissistisk extrem läggning som Rask har går inte att ta bort.
Vi kommer snart att få se Rask i en ny analys video, Han är för långtgången i sina sjukdomar/beteende!
Rask är tyvärr utom all räddning.
Citera
2024-12-06, 20:42
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Hon stannar hon är så hjärntvättad...
Nästa steg kanske blir när rasken skickar kukbilder till barnens tjejkompisar...
Tessan kommer även då stanna, hennes liv är så traskigt pga mannen som gör allt för sin familj...
Han är ju en narcissist som har brutit ner henne i över 10 år så vi får se. Men jag hoppas verkligen att hon lämnar idioten nu.
Citera
2024-12-06, 20:43
Medlem
Hugin86s avatar
Har Baronen någonsin blivit såhära tyst av en video av någon. Slog chrippa i en spik i den på började kistan
Citera
2024-12-06, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Han är ju en narcissist som har brutit ner henne i över 10 år så vi får se. Men jag hoppas verkligen att hon lämnar idioten nu.

Hon är dessvärre så trasig, men hoppas att socialtjänsten & kvinnojourer hör av sig till henne & stöttar henne.... Att vara fånge i denna miljön gör bara alla människor sjuka....
Citera
2024-12-06, 20:54
Medlem
Hillsongsekts avatar
Såg att anjo ska släppa en video om otrohet om tyo tio min. Baronen var med i thumbnailen.
Antingen är han med och kan lägga ut texten i ett tryggt kuddrum eller så använder anjo Baronen och framförallt Ts personliga förödmjukande som clickbait. Vet inte vad som är värst.
Men lutar åt det senare, backar aldrig otrohet rimmar ganska illa med ger den otrogna säraren av fittor en plattform.
Citera
2024-12-06, 20:58
Medlem
Martensites avatar
Har Terese kastat ut Carl Fredrik ännu? Hade varit komiskt om han fick fira jul som hemlös!
Citera
2024-12-06, 20:58
Medlem
Är det NÅGON som besitter Rasks AMG-Videos och tillhörande försvarstal här i tråden? Är villig att betala ansenliga summor för att få återuppleva Baronen i upplösningstillstånd.
Citera
2024-12-06, 21:16
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Ligger baronens dom i tråden den från 2019?

Här har du både FUP och dom

https://gofile.io/d/wbWBTf
Citera
2024-12-06, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Har Terese kastat ut Carl Fredrik ännu? Hade varit komiskt om han fick fira jul som hemlös!
Tänk om våra drömmar kunde slå in ❤️🙏
Citera
2024-12-06, 21:33
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
De är gifta och har barn. Ingen vet vad de har diskuterat och kommit fram till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in