Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2018-01-19, 18:57
Medlem
God kväll kära vänner. Nu när fredagsfyllan börjat ta sig så kom jag på en utmärkt idé! I år är det som ni vet val, ett val som kommer bli avgörande för rikets framtid. Om sjuklöven tillåts att regera i fyra år till så är Sverige förlorat. Det land som våra förfäder byggt upp med svett och hårt arbete, det land som tidigare generationer så envist försvarat med svärd i hand riskerar att bli förlorat för evigt. Vad kan vi latmaskar göra för att stoppa detta?

Min idé är att vi tillsammans här på flashback designar affischer som vi sedan sätter upp ute i våra städer, någon gång i månaden. Dessa affischer ska göra narr av sjuklövern, massmedia och andra som vill Sverige illa. Sitter just nu och filar på några idéer, har ni några?

#SD2018
Citera
2018-01-19, 19:04
Medlem
Kul! Man får hämta upp kreativiteten från källaren.

Citera
2018-01-19, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulla
It’s okay to be white

Något i den stilen vore perfekt. Vi måste bara komma på den bästa idén för Sverige. Något som är väldigt känsligt här...
Citera
2018-01-19, 19:07
Medlem
Merwinnas avatar
Man måste ju i så fall ha möjlighet att trycka upp dem proffsigt. Ser det amatörmässigt ut så blir det motsatt effekt. Annars håller jag med dig. Men jag tror att det absolut bästa i det här läget är att stödja Sd på olika sätt - med pengar eller arbete - och låta dom i partiet som är fena på sådant sköta marknadsföringen.
Citera
2018-01-19, 19:15
Medlem
RogerRogers avatar
Svenskbejakande lagomism?

Gillar i alla fall ordet svenskbejakande, hoppas det får fötter under valåret. Känns också som att ordet bejakande måste rehabiliteras efter att nu länge ha missbrukats genom att knytas till våldsanvändande och antisocialt beteende. Lite som att hedern måste återtas till sitt svenska sammanhang. De nya brukarna av heder är inga hedersmän, om man säger så.
Citera
2018-01-19, 19:23
Medlem
MPs Walla Walla islam åt alla! S Jalla Jalla bidrag till alla! M nyare nya moderaterna.
Citera
2018-01-19, 19:29
Medlem
kumlafucker84s avatar
Bra idé. Man kan sätta upp en affisch där det står " Rösta inte på sossarna! De för Sverige 1000 år tillbaka i tiden"
Senast redigerad av kumlafucker84 2018-01-19 kl. 19:33.
Citera
2018-01-19, 19:58
Medlem
Hermankarlssons avatar
Tryck upp en svart affish och skriv följande i FET vit text:

”Se aldrig bakåt, känn aldrig inåt, var alltid uppåt. Pass på!”
Citera
2018-01-19, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
Bra att du har blivit av med din dysslecksi...

OT : Gör du dig av med din! " Dysslecksi..."

Även om it' s okey to be white är toppenbra, så tror jag att det skulle stjälpa SD. Frågan är hur obstinat vågar man vara nu när Jimmie försöker bli accepterad i de finare salongerna.
Citera
2018-01-19, 20:09
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Bra idé. Man kan sätta upp en affisch där det står " Rösta inte på sossarna! De för Sverige 1000 år tillbaka i tiden"
"Röstar du på oss är du helt jävla dum i huvudet" / Stefan Löfven

"Många unga flickor blir våldtagna i dagens Sverige - vår dröm är att alla unga flickor ska bli det. / Fi.
Citera
2018-01-19, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Man måste ju i så fall ha möjlighet att trycka upp dem proffsigt. Ser det amatörmässigt ut så blir det motsatt effekt. Annars håller jag med dig. Men jag tror att det absolut bästa i det här läget är att stödja Sd på olika sätt - med pengar eller arbete - och låta dom i partiet som är fena på sådant sköta marknadsföringen.

Nja, tänkte inte på att göra material som stödjer SD i sig, utan att vi borde rikta in oss mer på att kasta dynga på sjuklövern...
Citera
2018-01-19, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
"Röstar du på oss är du helt jävla dum i huvudet" / Stefan Löfven

"Många unga flickor blir våldtagna i dagens Sverige - vår dröm är att alla unga flickor ska bli det. / Fi.

Guld! I den stilen!

https://imgur.com/a/5z4qm
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här