Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-06-19, 06:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Kan du länka en källa på när han sagt detta?

Du vet hur Google funkar, finns massor

Citat:
Burning of Qur’an in Stockholm funded by journalist with Kremlin ties

https://www.theguardian.com/world/20...e_iOSApp_Other

Citat:
SD-anknutna medieprofilen Chang Frick, från såväl Riks som Nyheter idag, hejade vid krigsutbrottet öppet på Putin, och hävdade att östra Ukraina och Krim var en del av Ryssland. Han finansierade även Rasmus Paludans koranbränningar, och intygade som ”valobservatör” 2017 att det extremt riggade regionvalet i Moskva hade gått rätt till.

https://aip.nu/dags-for-vitbok-om-sd...ndskopplingar/

Citat:
Kremlin-linked journalist Chang Frick, who wore Putin T-shirt, paid admin fee for protest that has put Sweden’s Nato bid in doubt

https://www.telegraph.co.uk/world-ne...rkish-embassy/
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2024-06-19 kl. 07:10.
Citera
2024-06-20, 01:31
Chang borde sticka hem till Moskva.

Hans blogg har "förändrats" i tre månader nu.

Den kan knappast ha haft några prenumeranter att tala om. Pengarna kommer från Kreml.
Senast redigerad av Transitive 2024-06-20 kl. 01:33.
Citera
2024-06-22, 00:04
Medlem
Folketstempels avatar
Såg honom på Riks valvaka i 5-10 minuter första gången. Jag jag läst i text såklart men inte i tv.

Noll karisma och kör sin tattararstil som är medfödd
på den fulaste nordöst-skånskan från tattarbyggderna kring Östra Göinge.

Det jag avskyr verkar andra attraheras av.
Hur mycket tattare och eller samt skådespel för att bli en exotisk maskott rund Stockholms högerkretsar, det vet jag inte själv. Det får någon berätta som vet.

Men här i Skåne så är den typen bannlyst och utan chans till karriär bara som en "offentlig flashbackare" som pratar och klär sin skojigt.
Citera
2024-06-22, 06:19
Medlem
Muppetys avatar
Jag slutade "digga honom" när det kom fram att han erbjöd sig att betala den danske koranbrännarens tillstånd. Då försvann den sista trovärdigheten jag hade för honom. Han gör sig bara löjlig o vill ställa till med bråk. Men jag har dock kvar hans el-bolag o är nöjd med både priset o de roliga teckningarna man får på fakturan.

Men hur ligger det till med hans ryss-vänlighet egentligen? Har knappt följt honom sen kriget bröt ut.
Citera
2024-06-22, 09:39
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Jag slutade "digga honom" när det kom fram att han erbjöd sig att betala den danske koranbrännarens tillstånd. Då försvann den sista trovärdigheten jag hade för honom. Han gör sig bara löjlig o vill ställa till med bråk. Men jag har dock kvar hans el-bolag o är nöjd med både priset o de roliga teckningarna man får på fakturan.

Men hur ligger det till med hans ryss-vänlighet egentligen? Har knappt följt honom sen kriget bröt ut.
Vad var det roliga med den senaste fakturans bild? Kanske är det jag som missar referenserna.
Citera
2024-06-30, 19:59
Nu sitter han och sprider fake news. Han har gått på skämtet om butt babies.

https://x.com/ChangFrick/status/1807143763439231416

Citat:
Ok thats it. Hur konverterar man till att bli islamist? Finns det någon blankett nånstans man fyller i?

Ett flera år gammalt hoax.

https://leadstories.com/hoax-alert/2...ans-women.html

Problemet med Chang Frick är att han är lite för intresserad av transor och deras rövar samtidigt som han har problem med sina T-halter för att man inte ska tycka väldigt väldigt synd om hans tjej.
Citera
2024-06-30, 22:35
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transitive
Nu sitter han och sprider fake news. Han har gått på skämtet om butt babies.

https://x.com/ChangFrick/status/1807143763439231416

Ett flera år gammalt hoax.

https://leadstories.com/hoax-alert/2...ans-women.html

Problemet med Chang Frick är att han är lite för intresserad av transor och deras rövar samtidigt som han har problem med sina T-halter för att man inte ska tycka väldigt väldigt synd om hans tjej.
Läste du själv artikeln? Även om det INTE är till för transor så är det för fan en modell av jävla nyfödd bebis som används som sexleksak. Behöver inte dra in transor för att bli islamist i det här fallet.
Citera
2024-06-30, 22:40
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Läste du själv artikeln? Även om det INTE är till för transor så är det för fan en modell av jävla nyfödd bebis som används som sexleksak. Behöver inte dra in transor för att bli islamist i det här fallet.

Men nu drog han in transor. Vad är det du försöker säga? Han spred en manipulerad bild för att sprida missaktning om en i lagen skyddad minoritet.

Sluta försvara. Jag kommer alltid påpeka att den här bögen kan knulla sig själv som gör sånt. Han har tjänat ihop till det.
Citera
2024-07-01, 02:04
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Men nu drog han in transor. Vad är det du försöker säga? Han spred en manipulerad bild för att sprida missaktning om en i lagen skyddad minoritet.

Sluta försvara. Jag kommer alltid påpeka att den här bögen kan knulla sig själv som gör sånt. Han har tjänat ihop till det.
En i lagen skyddad minoritet… det är inte så att du själv är en transhen som känner dig träffad?
Citera
2024-07-01, 02:09
Citat:
En i lagen skyddad minoritet… det är inte så att du själv är en transhen som känner dig träffad?

Det vet du att jag är. Nu när du vet det så är du säkert också medveten om att Chang påpekar att han är rom och jude ungefär 10 gånger om dagen som också är skyddade minoriteter så att du förstår varför jag även föreslog/påpekar att han kan lägga bög till sitt CV.

edit: nu har du ställt en offtopic personlig fråga, då är det din tur att svara på varför du använder skällsord som hen, är du bög för Chang? Va? Är du gay för Changen? Är du det? Vill du kyssa hans snusluktande kaffegula tandstenständer? Bumpa tjockismage och koppla kissar?
Senast redigerad av Transitive 2024-07-01 kl. 02:44.
Citera
2024-07-01, 08:43
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Det vet du att jag är. Nu när du vet det så är du säkert också medveten om att Chang påpekar att han är rom och jude ungefär 10 gånger om dagen som också är skyddade minoriteter så att du förstår varför jag även föreslog/påpekar att han kan lägga bög till sitt CV.

edit: nu har du ställt en offtopic personlig fråga, då är det din tur att svara på varför du använder skällsord som hen, är du bög för Chang? Va? Är du gay för Changen? Är du det? Vill du kyssa hans snusluktande kaffegula tandstenständer? Bumpa tjockismage och koppla kissar?
Har du själv provat att föda barn ur din nya snippa? En sån som du kanske tycker det är skönt att få prova?
Citera
2024-07-01, 09:29
Citat:
Har du själv provat att föda barn ur din nya snippa? En sån som du kanske tycker det är skönt att få prova?

Försök hålla dig ontopic och fantisera inte bort dig nu? Varför är du gay för Chang? Hur möttes ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in