2018-01-29, 21:52
Medlem
Dr_Dollars avatar
Stockholmspolisen ny unik dokumentrserie i TV4

http://tv4gruppen.se/Pressmeddelande...arserie-i-TV4/

Citat:
I TV4:s nya dokumentrserie Stockholmspolisen fr tittarna flja polisens arbete i Sveriges huvudstad p nra hll. Hur ser en dag, eller natt, ut p jobbet fr de poliser som gr skillnad p vra gator under varje arbetspass? Samma poliser som ven knner sig stndigt otillrckliga och frustrerade i en ny hrdare verklighet. Frutom en inblick i Stockholmspolisens arbete r det hr ven berttelsen inifrn en yrkeskr som under lng tid kantats av kritik, stora rubriker och ndrop efter mer resurser.

Premir 12 februari klockan 21.00.

Detta blir frhoppningsvis riktigt bra
Citera
2018-01-30, 00:48
Medlem
Nosebleedsections avatar
"Unik."

Ett polisprogram dr man fr flja poliser. Lter vldigt "unikt". Svida de nu inte fr fri rrelse att kommentera sina chefer?

Vad hnde med 112 p liv och dd d? Trodde det gick fortfarande... Ser framfr mig hur bepansrade journalister trafikerar vgen genom Jrvafltet
Citera
2018-01-30, 21:01
Medlem
Itzaxs avatar
Undrar ocks vad de kan mena med unik, antagligen blir det liknande Trafikpoliserna i kanal 5.
Citera
2018-01-31, 08:15
Medlem
https://www.tv.nu/program/cops

Cops gr ju p 6:an. Borde vara obligatoriskt att se fr nya rekryter...Inte mkt korvgrillning dr, dremot duktiga dialogpoliser.
Citera
2018-01-31, 10:52
Medlem
Trailern verkar definitivt lovande ...
Citera
2018-02-01, 21:31
Medlem
DouglasKenneths avatar
Lr ju vara som vilken annan polisserie som helst. Men visst sna r ju faktiskt spnnande.
Unikt r ju bara ett sljargument TV4 anvnder fr att f folk att se p programmet.
Citera
2018-02-04, 01:00
Medlem
Sett till den trailern som nu rullar p TV4 s fr det nog nda sgas att den har potential att bli unik, ur ett svenskt perspektiv.

Jmfr t ex 112 P liv och dd dr halva bilden var utsuddad s fort ett ansikte kom nra. Man fabricerade frdvgar, vxlade fordon (i bild) sju gnger per utryckning och var man ens in nrheten av ett bostadshus eller trappuppgng s vntade kamerateamet en kilometer bort. Ja, jag verdriver kanske lite nu men det var ungefr s som det upplevdes.

Baserat p det lilla man ftt se i trailers s verkar Stockholmspolisen vara mer "nra", p ett stt som liknar Tunnelbanan snarare n t ex 112.

Ska bli kul att flja!
Citera
2018-02-10, 14:19
Bannlyst
Kan nog bli en bra serie.

Men jag funderar p vem som r den strsta tnten.

Polisen som skriker du ska fan i mig bertta att du har ett vapen nsta gng. Eller nollan som ligger nerbrottad och ylar.
Citera
2018-02-10, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Kan nog bli en bra serie.

Men jag funderar p vem som r den strsta tnten.

Polisen som skriker du ska fan i mig bertta att du har ett vapen nsta gng. Eller nollan som ligger nerbrottad och ylar.

Haha sg det kta pk svarting polis skert stjrtis
Citera
2018-02-12, 10:56
Medlem
kasst, byt ut hasse.
Senast redigerad av lionatthezoo 2018-02-12 kl. 10:59.
Citera
2018-02-12, 15:43
Medlem
Tycker det ska bli intressagt och se stockholms polisen har ju mycket att gra!
Citera
2018-02-12, 18:33
Medlem
tjenare.knugens avatar
De ingripandena som man faktiskt fick se var rtt s intressanta, men tyvrr mycket utfyllnad som det nstan alltid r i dessa serier. Dock mycket bttre n Trafikpoliserna p femman som bara var en blaska

Strde mig dock p att det alltid ska vara s verdramatiserat med musiken, speciellt nr insatsstyrkan gick in i hotellet, lt ju fan som ett hollywood-blockbuster-klimax
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in