Skatten ska frsts vara densamma p alla produkter. Det ska vara produktens vrde som avgr om man kper den eller inte, inte vra livslngt arbetslsa partiledare och ministrar. De begriper ju ingenting och har aldrig lyckats med ngonting i sina liv. Vem kan inbilla sig att de vet hur att stta priser p saker och ting?
Citat:
Ursprungligen postat av
Expohunter
Inbrottslarm ger kad trygghet. Det gr inte elcyklar. SD gr till val p kad trygghet, inte subventionerad motion.
Ne, tvrtom! Det invaggar offren i falsk trygghet. Zigenarna struntar i att den dr ljliga lilla dosan piper. Det kommer ingen polis. Det blir inget straff. Jag kan bara frst Jimmie kesson som att han nu ljuger fr att frska lura de allra dummaste fjollorna att rsta p honom. Han har ju redan rekryterat alla han hittat p psykakuten s nu blir det allt svrare att hitta nnu fler rster.
Sverigedemokraterna gr frn villa till villa med sina flygblad, och erbjuder ett skattesubventionerat kattlarm p kpet. Vldigt trovrdigt och vertygande. Ska de inte subventionera ett snt dr helt vrdelst frsvarsspray ocks, som tar slut p tv sekunder och blser bort direkt, frutom att det bara skulle reta upp en grningsman om en droppe osannolikt nog skulle trffa honom i ansiktet. Jag ska rota fram nnting trasigt och vrdelst i garderoben se om inte ngon SD:are vill slja det t mig.