Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-06, 17:46
Medlem
Min fru r mycket ofta irriterad och arg p allt mjligt, knns det som. Alltid r det min fel och allts JAG som gr henne arg och irriterad.

V har varit gifta i 5 r och inte blivit det bttre och bttre.

Jag har frslagit henne att ska hjlp och frklarat att det inte r normalt beetende att bli arg p allt jag gr och inte gr. Hon frsvarar sig alltid att hon inte r galen. Jag har ppekat henne att jag grna vill hjlpa henne men hon mste frst inse att hon har problem med sitt humr. Men nr hon r normal s r hon underbar och krleksfull kvinna.

Jag lskar henne och vra lilla dotter ver allt annat i livet men tyvrr gr det ut ver mig och ibland ver dotter ocks.

Vad kan det vara? Hur kan jag g vidare med det? Har hon bipolr?
Citera
2018-02-06, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schinlidst
Min fru r mycket ofta irriterad och arg p allt mjligt, knns det som. Alltid r det min fel och allts JAG som gr henne arg och irriterad.

Jag har frslagit henne att ska hjlp och frklarat att det inte r normalt beetende att bli arg p allt jag gr och inte gr. Hon frsvarar sig alltid att hon inte r galen. Jag har ppekat henne att jag grna vill hjlpa henne men hon mste frst inse att hon har problem med sitt humr. Men nr hon r normal s r hon underbar och krleksfull kvinna.

Jag lskar henne och vra lilla dotter ver allt annat i livet men tyvrr gr det ut ver mig och ibland ver dotter ocks.

Hon kanske har rtt ? Allt r ditt fel ?

Om inte s s prova att flytta isr. Det r inte kul fr barn att se sina frldrar brka. ok ?
Citera
2018-02-06, 17:56
Medlem
RorschachWolffgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schinlidst

Hur ofta ger du henne kuk?
Citera
2018-02-06, 18:03
Bannlyst
Har du lst p om borderline?
Stll ett ultimatum antingen sker hon hjlp eller s flyttar ni isr, inte roligt nr det finns barn med i bilden men barnet mr knappast bra av stndigt tjaffs och brk!

Sker hon ingen hjlp s kommer problemet med krringen bara bli vrre.
Senast redigerad av LE37 2018-02-06 kl. 18:07.
Citera
2018-02-06, 18:04
Avstngd
DixieDs avatar
Kanske vldigt stressad som p jobbet?
Citera
2018-02-06, 18:04
Medlem
[quote=Schinlidst|63150446]Min fru r mycket ofta irriterad och arg p allt mjligt, knns det som. Alltid r det min fel och allts JAG som gr henne arg och irriterad.

Vad kan det vara? Hur kan jag g vidare med det? Har hon bipolr?[/QUOTE

Lter som en skitjobbig situation. Ls p vad som knnetecknar en psykopat, kanske har hon sdana drag? Knner igen beteendet frn bekant. Du kan inte gra s mycket om hon inte sjlv vill ska hjlp. Kanske frska prata nr hon har stunder d hon r lugn?
Citera
2018-02-06, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Kanske vldigt stressad som p jobbet?

Det r vl ingen urskt fr att man ska bete sig som en idiot!?
Citera
2018-02-06, 18:06
Avstngd
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LE37
Det r vl ingen urskt fr att man ska bete sig som en idiot!?

Sjlvklart inte men ibland kan stress verkligen ha sna effekter p en mnniska
Citera
2018-02-06, 18:08
Medlem
Grattis. Hon r kr i ngon annan.
Citera
2018-02-06, 18:08
Medlem
321js avatar
Skicka i vg henne p en kurs i yoga.
Citera
2018-02-06, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Sjlvklart inte men ibland kan stress verkligen ha sna effekter p en mnniska

Jo jo men beter man sig som en gapande apa i 5 rs tid s fr man fan se till att g till botten med problemet, jag tror hon har en psykisk strning.
Reder hon inte ut sitt arbete utan att familjen ska f lida s fr hon byta kneg eller bo sjlv.
Citera
2018-02-06, 18:10
Medlem
ElvisFans avatar
Mnga krringar har problem med hormonerna. Frsta steg kan vara att prata med gynekologen om hon har spiral eller kkar piller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in