• 1
  • 2
2018-02-12, 00:31
Bannlyst
Jag har ingen medicinsk examina men har en viss inblick och jag vet med en ganska stor säkerhet att det kan uppstå en hel rada av bristsymptom vid brist av diverse, där diverse kan vara mångfassetterat. Men fittan då? Uppstår det inte bristsymptom vid fittbrist? Christopher Hitchens, som ansågs som en mycket stor tänkare av många, sa att mannen kommer från fitta och sedan hela livet försöker komma tillbaks till fitta. Vi kan tala om ett slags fittbehov och då finns det givetvis även fittmättnad, när fittbehovet är uppfyllt.

Jag sökte länge och rikligt på diverse sökmotorer men hittade ingenting i medicinska litteraturen som omtalar eller erkänner begreppet. Vi vet dock att forskningen har blivit mer och mer politiskt korrekt, Freud som var en stor pionjär inom forskningen myntade begrepp som penisavund, men nuförtiden får man inte nämna detta begrepp, då kan man bli kallad för sexist och galen. Många gånger har det varit en opåkallad hätsk stämning.

Men visst finns det fittbehov och då finns ju även fittbristsymptom och dess manifestationer. Då är frågan vilka manifestationer av fittans underskott vi ser? I min ungdom kunde man ofta höra helt legitima ursäkter från polarna såsom "jag fick ingen fitta" eller "jag är så jävla kåt", för att förklara varför det inte gick så bra i studierna som de hade förväntat sig. Ursäkter som väl ändå på ett fullgott sätt förklarar att en ung man kanske inte alltid kan maxprestera på prov eller annat arbete när fittan inte riktigt finns där.
Senast redigerad av Komintekaxa 2018-02-12 kl. 00:43.
Citera
2018-02-12, 00:35
Bannlyst
Utan sex blir man arg, aggressiv, osäker, deprimerad, tappar motivation för livet, känner sig misslyckad, självmordstankar, känner sig oduglig, låg självkänsla etc.

Vårat syfte är är att reproducera, får man ej kvinnlig uppmärksamhet och närhet så dör organismens motivationsmekanismer.
Citera
2018-02-12, 00:42
Medlem
Ogdens avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Medicin och hälsa
/Moderator
Citera
2018-02-12, 01:06
Medlem
Strychnos avatar
Medicin och hälsa --> Psykologi: allmänt
/Moderator
Citera
2018-02-12, 02:11
Medlem
dobbelinas avatar
Det trevliga med fittan är att den nästan ser ut som en lite näringstriangel.
Fittbrist är allvarligt, kan leda till förhudsbristningar.
Citera
2018-02-12, 03:42
Medlem
Policys avatar
Det är inte "fittbrist" som är problemet, det är hur man förhåller sig till det. Ifall du väljer att överanalysera din eventuella fittbrist så kanske du kommer fram till slutsatsen att du är värdelös, och det är vad som skadar dig. Sexuell avlastning kan du uppnå på egen hand, så att säga.
Senast redigerad av Policy 2018-02-12 kl. 04:13.
Citera
2018-02-12, 03:49
Medlem
NovaOculuss avatar
Sluta nu med det här påhittade struntet.

Någon måste ju slås ut ur genpoolen, alla kan ju inte få komma till. Natural selection is a bitch. Survival of the fitta.
Citera
2018-02-12, 06:12
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Sluta nu med det här påhittade struntet.

Någon måste ju slås ut ur genpoolen, alla kan ju inte få komma till. Natural selection is a bitch. Survival of the fitta.
Precis. Ingenting kunde vara mera sant.
Citera
2018-02-12, 06:18
Medlem
De flesta homosexuella blir rätt framgångsrika i livet, utan fitta.

Kreativa jobb, god ekonomi och massor av sex.
Citera
2018-02-12, 06:36
Medlem
Kanske inte specifikt fittbrist direkt, tror dock brist på närhet osv påverkar och då även sexuell sådan behövs.
Sexuellt frusterade och svårt deprimerade killar presterar väl knappast något vidare.
Citera
2018-02-12, 07:27
Medlem
Det krävs mycket av mannen idag så utbilda er, res mycket, klä er snyggt, träna, börja investera och bli världsvana först då kan ni räkna med en riktig kvinna.
Citera
2018-02-12, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Det krävs mycket av mannen idag så utbilda er, res mycket, klä er snyggt, träna, börja investera och bli världsvana först då kan ni räkna med en riktig kvinna.

Medans kvinnan kan jobba på donken o se ut som en padda haha.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in