Så ja. Jag blev dumpad utav mitt ex för en månad sedan, pga lite anledningar men vill inte gå in på allt här.. iallafall jag försökte respektera hennes val. Men hon slutade inte höra av sig. Faktiskt haft en månad i helvete.. hon har hört av sig lite då och då, sagt att hon saknar mig, att jag är den enda som bryr sig om henne... vilket har haft mitt hopp uppe för henne att hon ska ångra sig och komma tillbaka. Vi bestämde till o med träff, men sen ångra hon sig... jag förstår ju att hon förmodlingen ville ha mig kvar här som hennes safecard/dörrmatta. Och det är ju inte okej. Så sa ifrån tillslut, och efter det verkade hon tysta ner sig, vilket var bra... men ja jag saknar henne.. varje dag och är fortfarande kär... försökt med det mesta att få henne tbx.. nu ignoerar jag hennes meddelande helt och hållet för det ger ingenting att skriva till henne..
Men nu senaste veckan har jag börjat hängt med en barndomskompis(tjej) och ja hon ser ju på sociala medier att vi umgås.. så nu börjar hon skriva sms som ”hej, hur mår du?” ”Har du skaffat ny tjej?” ”Så lång tid tog det för dig att gå vidare” grejen är att jag och den här vännen har inte gjort ett skit, vilket jag dessutom sagt till henne 2v efter hon dumpa mig att hon är bara en vän!! Men nu tror hon att hon är min nya flickvän! Och ja ärligt talat kan hon ju få tro det, eller ja jag vet inte hur jag ska gå tillväga.. jag vill ha tbx mitt ex.. försöker gå vidare och släppa henne men det går inte.. rädd att om jag visar för mitt ex att jag fortfarande har känslor för henne kommer hon fortsätta leka med mig.. ska jag vänta längre? Eller vad ska jag göra? Fortsätta ignoera tills hon skriver igen? Något vill hon ju eftersom hon frågar dem där frågorna...
Hoppas ni förstår.. skrivet på mobilen.. säkert glömt en hel del
Men nu senaste veckan har jag börjat hängt med en barndomskompis(tjej) och ja hon ser ju på sociala medier att vi umgås.. så nu börjar hon skriva sms som ”hej, hur mår du?” ”Har du skaffat ny tjej?” ”Så lång tid tog det för dig att gå vidare” grejen är att jag och den här vännen har inte gjort ett skit, vilket jag dessutom sagt till henne 2v efter hon dumpa mig att hon är bara en vän!! Men nu tror hon att hon är min nya flickvän! Och ja ärligt talat kan hon ju få tro det, eller ja jag vet inte hur jag ska gå tillväga.. jag vill ha tbx mitt ex.. försöker gå vidare och släppa henne men det går inte.. rädd att om jag visar för mitt ex att jag fortfarande har känslor för henne kommer hon fortsätta leka med mig.. ska jag vänta längre? Eller vad ska jag göra? Fortsätta ignoera tills hon skriver igen? Något vill hon ju eftersom hon frågar dem där frågorna...
Hoppas ni förstår.. skrivet på mobilen.. säkert glömt en hel del