Citat:
Ursprungligen postat av
Siasoss
Hon är nog endera i en fas när hon tycker det är jobbigt om du ser vad hon har för sig på sociala medier eller så tycker hon det är jobbigt att se dig. Nej man måste inte kolla vad nån annan gör i så fall. Men ibland kan det vara svårt att hålla fingrarna i styr å man kan börja stalka nåt ex när man saknar denne/känner sig ensam /ledsen etc. även om du inte är så aktiv kan hon kankse se just evenemang, vänners kommentarer, om du är singel eller ej, å nya vänner å fantisera om det är nya förälskelser osv osv. Att då blocka någon är ett sätt för en att tvinga sig själv att sluta titta å fundera å sånt. Effektivt dessutom.
Jag skulle tro att hon tog bort blocken men sedan insåg att det fortfarande var lite jobbigt och onyttigt nyfiket kvar å därför la dit blocken igen för att läka sig själv i lugn å ro.
Bara känslan / risken att nån jobbig Info om ens ex ska kastas upp i ansiktet på en när man loggar in kan va nog jobbig.
Låt henne vara, uppenbart är det vad hon behöver just nu.
Fast du missförstod nog. Vi har inte haft kontakt på två år! Min sida är så nedstängd att du i princip bara ser min bild om du inte är vän med mig.
Jag bryr mig inte om henne. Många polletter har trillat ner efter att vi skiljdes åt. Jag är dock rädd hon bryr sig för mycket om mig. Tro det eller ej, jag tillhör dom som, när jag nyktrat till lite, vill alla väl, oavsett ex som betett sig som ren skit